Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 7 z 7
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 październik 2013
    Skąd
    wrocław
    Postów
    2
    Auto
    Stilo 1,9 JTD
    Rocznik
    2004

    PO191 nieprawidłowy sygnał czujnika ciśnienia

    Witam. Jestem tu nowa. Mam problem ze swoim stilo 2004 r 1,9 JTD. Od pięciu dni auto odpalało na chybił trafił :/ tzn. niekiedy odpalało normalnie a niekiedy tylko kręciło i nic więcej wymieniliśmy filtr paliwa i dalej to samo było. Do dzisiaj jak zgasiłam auto na cpn to juz nie odpaliłam. Zacholowaliśmy auto do stacji aby podpiąć pod komputer. i Wykazało taki bład PO191 nieprawidłowy sygnał czujnika ciśnienia. Pan diagnozujący powiedział że to czujnik ciśnienia paliwa ja się na tym nie znam nie wiem co mam robić, auto tylko kręci kręci i nic. Jeszcze wczoraj po paru razach w końcu załapywał a dzisiaj Nowy czujnik cisnienia paliwa to koszt ok 500 zł czy nie mogę jakoś zrobić nie wiem wyczyścić dziękuję za wszystkie odpowiedzi Pozdrawiam



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    19 lipiec 2010
    Skąd
    Świdwin
    Postów
    1,016
    Auto
    Ford Focus mk2 lift 1.6 tdci
    Rocznik
    2008
    koleżanko po przekręceniu kluczyka w pozycję MAR posłuchaj czy pompka paliwa chodzi w zbiorniku, jeżeli nic nie usłyszysz to posprawdzaj przekaźniki koło akumulatora T7 lub T9 - nie pamiętam dokładnie który(możesz pozamieniać na chwilę z innego gniazda) , jak nic nie pomoże to sprawdź czy dochodzi prąd do pompki (dostęp pod tylną kanapą) w ostateczności siadła pompka paliwa - czujnik pewnie masz sprawny, taki błąd wywala jak są w.w usterki,

    może jakiś kolega jest z Wrocławia i posprawdzał by to koleżance?

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 październik 2013
    Skąd
    wrocław
    Postów
    2
    Auto
    Stilo 1,9 JTD
    Rocznik
    2004
    Cytat Napisał jaro190 Zobacz post
    koleżanko po przekręceniu kluczyka w pozycję MAR posłuchaj czy pompka paliwa chodzi w zbiorniku, jeżeli nic nie usłyszysz to posprawdzaj przekaźniki koło akumulatora T7 lub T9 - nie pamiętam dokładnie który(możesz pozamieniać na chwilę z innego gniazda) , jak nic nie pomoże to sprawdź czy dochodzi prąd do pompki (dostęp pod tylną kanapą) w ostateczności siadła pompka paliwa - czujnik pewnie masz sprawny, taki błąd wywala jak są w.w usterki,

    może jakiś kolega jest z Wrocławia i posprawdzał by to koleżance?
    problemem była pompa paliwa (kupiłam aż trzy bo nie robiły ciśnienia) i niby wszystko ok ale pojezdzilam pod dnia i znowu to samo. Auto zabieram juz 5 raz z warsztatu i kończy się na lawetowaniem go z powrotem. Mechanicy rozkładają ręce nie wiedzą co jest przyczyną a komputer nic nie pokazuje dalej kręci a nie odpala jestem załamana a mechanicy również

  5. #4
    Master
    Dołączył
    19 lipiec 2010
    Skąd
    Świdwin
    Postów
    1,016
    Auto
    Ford Focus mk2 lift 1.6 tdci
    Rocznik
    2008
    jeżeli po wymianie pompy odpalił a potem znów fochy stroi to można jeszcze rozebrać skrzynkę koło akumulatora, być może jest sporo syfu między płytami i stąd te "fiołki", podpowiedź mechanikowi jak nie chce odpalić to niech pompę podłaczy pod inne źródło zasilania i wtedy odpala

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 czerwiec 2013
    Skąd
    Szczecin
    Wiek
    39
    Postów
    4
    Auto
    Fiat Stilo
    Rocznik
    2003
    Jeżeli za 1 razem to byla pomp została wymieniona i działała trochę pojeździłaś i znowu to samo to może zamienione zostały przewody przy pompie powrót z zasilaniem miałem taki przypadek w innym aucie. A przy jakim poziomie paliwa dzieje się ta sytuacja?

  7. #6
    Master
    Dołączył
    19 lipiec 2010
    Skąd
    Świdwin
    Postów
    1,016
    Auto
    Ford Focus mk2 lift 1.6 tdci
    Rocznik
    2008
    są różne średnice przewodów także nie ma możliwości pomyłki

    niech mechanik rozbierze tą skrzynkę bezpieczników, sprawdzi jeszcze czujnik ciśnienia na listwie wtryskowej a także elektrozawór na pompie wysokiego ciśnienia CR, niech sprawdzi jak ma możliwość podłączenia programu diagnostycznego ciśnienie paliwa podczas kręcenia rozrusznikiem
    a wracając do pompy w zbiorniku, czy w momencie przekręcenia kluczyka w pozycję MAR słychać ją jak pracuje w zbiorniku? (można podnieść tylną kanapę aby było lepiej słychać)

    co do przekaźnika to może być T20 lub ten po jego prawej stronie - jak położy się palec na nim to po przekręceniu kluczyka powinno się wyczuć jak przekaźnik się zwiera - u siebie jak posiadałem stilo to miałem taki przypadek wymiana przekaźnika i czyszczenie skrzynki rozwiązało problem z odpalaniem
    Ostatnio edytowane przez jaro190 ; 30-10-2013 o 22:22

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 czerwiec 2013
    Skąd
    Szczecin
    Wiek
    39
    Postów
    4
    Auto
    Fiat Stilo
    Rocznik
    2003
    Wydawało mi się że są takie same widać sie pomyliłem. Kolega wyżej ma rację szyna do sprawdzenia i czujnik na pompie i przewody paliwowe do czyszczenia i filtr paliwa do wymiany


 

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 23
    Ostatni post: 29-06-2018, 12:08
  2. Nieprawidłowe działanie sprzęgła
    Napisany przez kozacs87 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 27-06-2013, 19:17
  3. Sygnał dźwiękowy
    Napisany przez FiatTom na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 25-04-2013, 09:37
  4. Sygnał GPS
    Napisany przez qqryk na forum Stilo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 05-02-2013, 12:56
  5. bravo 1.9 jtd 105 - klimatyzacja nieprawidłowe działanie
    Napisany przez mati1700 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 11-06-2010, 19:59

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

po191

p0 191 fiat

P0191 stilo

blad PO191 co zrobic

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl