Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 16

Temat: Odpowietrzanie ABS  

  1. #1
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2012
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    39
    Postów
    939
    Auto
    Stilo 1.9JTD 115
    Rocznik
    2002

    Odpowietrzanie ABS

    Witam

    Potrzebuję pomocy. robiąc konkretny remont układu hamulcowego zapowietrzyła sie pompa ABS. Macie jakiegoś tipa jak go odpowietrzyć??
    Wole pchać swojego fiata...

    ...niż jeździć VW.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    26 czerwiec 2017
    Skąd
    Pińczów
    Postów
    1,905
    Auto
    Grande Punto 1.9 MultiJet, 1.4 8V
    Rocznik
    2006, 2009
    Tak.
    MES i odpowiednia przejściówka - zielona
    Podpinasz się pod moduł ABS. W zakładce "Regulacje" jest coś, czego potrzebujesz.

  4. #3
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2012
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    39
    Postów
    939
    Auto
    Stilo 1.9JTD 115
    Rocznik
    2002
    Trzeba mieć pełna wersję MESa??
    Wole pchać swojego fiata...

    ...niż jeździć VW.

  5. #4
    Master
    Dołączył
    26 czerwiec 2017
    Skąd
    Pińczów
    Postów
    1,905
    Auto
    Grande Punto 1.9 MultiJet, 1.4 8V
    Rocznik
    2006, 2009
    Do tego powinna wystarczyć wersja dostępna do pobrania z forum.

  6. #5
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,520
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał malutki1989 Zobacz post
    Do tego powinna wystarczyć wersja dostępna do pobrania z forum.
    Równie dobrze można w sklepach zbierać z półek i nie płacić.

  7. #6
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2012
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    39
    Postów
    939
    Auto
    Stilo 1.9JTD 115
    Rocznik
    2002
    Zakupiłem sobie licencję za 50E.

    Zna ktoś dokładnie procedurę jak to się robi bo odpowietrzanie według procedury z MES niewiele pomaga.

  8. #7
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2012
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    39
    Postów
    939
    Auto
    Stilo 1.9JTD 115
    Rocznik
    2002
    Opisze co było robione może ktos wpadnie na pomysł jak pomóc.

    Mam problem z układem hamulcowym. Otóż robiłem pełny remont układu. Wszystko jest szczelne, Przednie zaciski zregenerowane, tylne zaciski są nowe, pompa zregenerowana. Problem polega na tym że na wyłączonym silniku pedał po przepompowaniu trzyma mniej więcej prawidłowo ciśnienie. Po odpaleniu silnika i wciśnięciu pedału hamulca pedał standardowo wpada trochę głębiej i po chwili pod naciskiem wpada w podłogę. Odpowietrzałem na różne sposoby (klasycznie dla ABS czyli od najbliższego koła, klasycznie od tylnego koła, wysysarką i programowo) i nic nie pomaga.
    Ostatnio edytowane przez mlodybe ; 03-09-2020 o 20:43
    Wole pchać swojego fiata...

    ...niż jeździć VW.

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    06 sierpień 2016
    Skąd
    drewniana chata pod Lublinem
    Postów
    422
    Auto
    TOYOTA COROLLA, HYUNDAI TUCSON
    Rocznik
    2013,2005
    Cytat Napisał mlodybe Zobacz post
    Odpowietrzałem na różne sposoby (klasycznie dla ABS czyli od najbliższego koła, klasycznie od tylnego koła, wysysarką i programowo
    Pytanie trochę naiwne.Robiłeś to na włczonym zapłonie?

  10. #9
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2012
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    39
    Postów
    939
    Auto
    Stilo 1.9JTD 115
    Rocznik
    2002
    tak

    Może rozwiń temat bo być może robiłem to źle
    Wole pchać swojego fiata...

    ...niż jeździć VW.

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    06 sierpień 2016
    Skąd
    drewniana chata pod Lublinem
    Postów
    422
    Auto
    TOYOTA COROLLA, HYUNDAI TUCSON
    Rocznik
    2013,2005
    Cytat Napisał mlodybe Zobacz post
    tak

    Może rozwiń temat bo być może robiłem to źle

    W swoim STILO wielokrotnie regenerowałem tylne zaciski,wymieniałem przewody hamulcowe.Nigdy nic nie robiłem z pompą hamulcową ani układem ABS.Z twojego opisu wynika,źe przy odpowietrzniu pompy hamulcowej zapowietrzył się układ ABS.Zakładam,źe znalazłeś schemat hydrauliki ABS.Jest tam pewna ilość elektrozaworów,zaworów zwrotych itp.Miejsc gdzie mogą być pęcherzyki powietrza jest dużo.W internecie nie trafiłem na konkretny opis jak to odpowietrzyć/ilu majstrów tyle sposobów/.W niektórych opisach można znaleźć informację,że odpowietrzanie powinno być przeprowadzone przy pracującym silniku , wielokrotnym pompowaniu pedałem hamulca i wtedy odkręcać zawór na zacisku.
    Ostatnio edytowane przez irekw ; 05-09-2020 o 20:28

  12. #11
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2012
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    39
    Postów
    939
    Auto
    Stilo 1.9JTD 115
    Rocznik
    2002
    Jutro spróbuję wyciągnąć powietrze podciśnieniem. Zobaczymy czy to coś da.

  13. #12
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2016
    Skąd
    Toruń
    Postów
    5,520
    Auto
    500X Lounge 1.4 16V MultiAir Turbo, Seat Ateca Xperience 1.5 TSI Evo 2
    Rocznik
    04.2016, 05.2023
    Cytat Napisał mlodybe Zobacz post
    Jutro spróbuję wyciągnąć powietrze podciśnieniem. Zobaczymy czy to coś da.
    Trzeba to zrobić metodą ciśnieniową. Podciśnieniem może się uda, ale ciśnieniowa moim zdaniem jest pewniejsza.

  14. #13
    Klubowicz
    Dołączył
    16 grudzień 2014
    Skąd
    Zamość
    Wiek
    36
    Postów
    260
    Auto
    Fiat Bravo 2.0 Multijet
    Rocznik
    2010 FL
    Piszesz, że pompa po regeneracji, a jesteś w 100% pewien że owa regeneracja się udała? może cała przyczyna tkwi w pompie. Z tymi regeneracjami to Wiesz jak to bywa, uda się albo nie.

  15. #14
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2012
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    39
    Postów
    939
    Auto
    Stilo 1.9JTD 115
    Rocznik
    2002
    Jestem pewien że jest 100% sprawna bo regenerowana była po to by ją we wykluczyć a objaw był identyczny przed regeneracja.

  16. #15
    Klubowicz
    Dołączył
    16 grudzień 2014
    Skąd
    Zamość
    Wiek
    36
    Postów
    260
    Auto
    Fiat Bravo 2.0 Multijet
    Rocznik
    2010 FL
    Cytat Napisał mlodybe Zobacz post
    Jestem pewien że jest 100% sprawna
    Możesz mnie kolego zlinczować ale ja upierałbym się szukania przyczyny w pompie. Może któryś zaworek się zawiesza bo się źle ułożył? Wydaje mi się gdyby był mocno zapowietrzony to raczej działałby miękko a nie wpadał w podłogę. Chyba, że źle coś zrozumiałem z tym wpadaniem w podłogę?


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Odpowietrzanie układu chłodzenia.
    Napisany przez batia na forum 500
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 06-07-2017, 16:46
  2. Odpowietrzanie układu chłodniczego SC 1.1 MPI
    Napisany przez sekuwrc na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 23-01-2017, 02:02
  3. Bravo 2.0 20v - odpowietrzanie układu
    Napisany przez maxxsony na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 05-01-2017, 15:14
  4. Odpowietrzanie 1.2 8v
    Napisany przez LuqasB na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 30-07-2012, 15:14
  5. odpowietrzanie układu paliwowego
    Napisany przez tomrs6 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 02-10-2009, 22:21

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plstilo-444odpowietrzanie-abs-47477

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl