Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 10 z 10
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 wrzesień 2021
    Skąd
    Miasto
    Wiek
    28
    Postów
    5
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD
    Rocznik
    2003

    Angry Nie kreci obrotów po chwili

    Witam, mam problem ze swoim stilo, auto nie wkreca sie na obroty po minucie chodzenia, zostal wymieniony elektrozawor od turbo oraz wyczyszczony egr, po odpaleniu kreci do 5 tys za chwile silnik jak by zmienial tryb i kreci do 3,5. przy odpieciu przeplywki jest to samo. przy 5 tys robil sie kopciuch. czy auto jest w trybie awaryjnym ?? zaslepienie egr pomoze?
    Ostatnio edytowane przez Kaczak ; 09-09-2021 o 23:03



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    12 listopad 2012
    Skąd
    Żory
    Postów
    1,292
    Auto
    Marea weekend 2,0 20v /Mercedes 300SE 87r /Plymouth Valiant 61r
    Rocznik
    1997
    Jak nie zdiagnozujesz problemu, to nic nie pomoże. Odczyt błędów to podstawa. Zarówno padnięty czujnik temperatury, sonda lambda, czy nieszczelny dolot, czy przepływomierz, może powodować takie objawy. O wróżki tu trudno, a i sama wróżba nie jest pewna.
    Specjalista z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych i odszkodowań powypadkowych.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 wrzesień 2021
    Skąd
    Miasto
    Wiek
    28
    Postów
    5
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD
    Rocznik
    2003
    Cytat Napisał hak64 Zobacz post
    Jak nie zdiagnozujesz problemu, to nic nie pomoże. Odczyt błędów to podstawa. Zarówno padnięty czujnik temperatury, sonda lambda, czy nieszczelny dolot, czy przepływomierz, może powodować takie objawy. O wróżki tu trudno, a i sama wróżba nie jest pewna.
    Poszedl pod kompa, mam ewidentnie przeladowana turbine, dla mnie nie ma cisnienia na elektrozaworze w turbinie...
    tu masz kody bledow https://files.fm/u/etqfq5mpa , po odlaczeniu przeplywki bylo identycznie, sprawdzalem piny od zaworu jest napiecie, po odpaleniu auta ma swoj rytm silnika gdzie jest prawidlowe dzialanie turbiny, chwile pozniej jak by sie tryb i taki przeskok delikatny na pracy.
    Ostatnio edytowane przez Kaczak ; 05-09-2021 o 00:47

  5. #4
    Master
    Dołączył
    29 listopad 2016
    Skąd
    Chęciny
    Postów
    2,041
    Auto
    500L 1,3 jtd,500X 1,6 jtd2
    Rocznik
    ,2013,2020
    Zacięta geometria turbiny.Wywala pewnie blad jak mu dasz w palnik?!

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 wrzesień 2021
    Skąd
    Miasto
    Wiek
    28
    Postów
    5
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD
    Rocznik
    2003
    tez o tym myslalem, bledy w stilo to temat rzeka, raz jest sam blad poduszki powietrznej, za chwile asr pokazuje sie i kolejnych kilka, po odpaleniu kreci te 5k obrotow i ciemny kopec, za chwile 3,5 max bez biegu, na jedynce slychac jak sie wkreca przez chwile na trubinie ale wchodzi tylko na 3,5 wiec nie slychac tego doladowania jak powinno.

  7. #6
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2012
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    39
    Postów
    947
    Auto
    Stilo 1.9JTD 115
    Rocznik
    2002
    Zacznij od naładowania akumulatora tylko nie ładowarka z biedry tylko dobrym prostownikiem. Po naładowaniu wróć do tematu turbiny
    Wole pchać swojego fiata...

    ...niż jeździć VW.

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 wrzesień 2021
    Skąd
    Miasto
    Wiek
    28
    Postów
    5
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD
    Rocznik
    2003
    kolego a co ma akumulator do problemu z turbina?? akumulator jest roczny, nie ma problemu z odpalaniem blad engine failure wskakuje po chwili, chyba nie masz sam pojecia w czym tkwi problem a piszesz, miales kiedys taki problem?? koleszka mechanik twierdzi ze to problem z elektryka. Pozdrawiam

  9. #8
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2012
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    39
    Postów
    947
    Auto
    Stilo 1.9JTD 115
    Rocznik
    2002
    Cytat Napisał Kaczak Zobacz post
    kolego a co ma akumulator do problemu z turbina?? akumulator jest roczny, nie ma problemu z odpalaniem blad engine failure wskakuje po chwili, chyba nie masz sam pojecia w czym tkwi problem a piszesz, miales kiedys taki problem?? koleszka mechanik twierdzi ze to problem z elektryka. Pozdrawiam
    Ma bardzo dużo. Skoro wywala ci błędy na desce typu ASR i tym podobne to pierwsze co się robi to doładowuje aku żeby go wykluczyć. Samochodu z nadmiarem elektroniki są bardzo czułe na poziom naładowania akumulatora. Tak więc pierwsze co zrób to dobrze naładuj akumulator a potem posprawdzaj masy. W tej kolejności.
    Wole pchać swojego fiata...

    ...niż jeździć VW.

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    04 wrzesień 2021
    Skąd
    Miasto
    Wiek
    28
    Postów
    5
    Auto
    Fiat Stilo 1.9 JTD
    Rocznik
    2003
    turbo dziala przy zmianie przeplywki z podpietej na odpieta tak samo, dzis np przy odpietej przeplywce potrafil sie krecic przez 15 min jazdy do odpowiednich obrotow, wczesniej go odpinalem i podpinalem ogolnie sie bawilem rowniez z przegazowka, pozniej przestal dzialac, na jedynce po wyzej 3k obrotow slychac dzialanie turbo, ale jak kreci sie do 5k to jest calkiem inna bajka tutaj slychac konkretnie, nie mam pojecia co jest nie tak.... akumulator jest zapiety, blad egine failure wyrzuca od razu ale turbo dziala do czasu.
    Pozdrawiam
    p.s czy roczniki 2003 1.9 jtd 85kw posiadaly DPF'a?
    Ostatnio edytowane przez Kaczak ; 12-09-2021 o 00:55

  11. #10
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2012
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    39
    Postów
    947
    Auto
    Stilo 1.9JTD 115
    Rocznik
    2002
    Cytat Napisał Kaczak Zobacz post
    turbo dziala przy zmianie przeplywki z podpietej na odpieta tak samo, dzis np przy odpietej przeplywce potrafil sie krecic przez 15 min jazdy do odpowiednich obrotow, wczesniej go odpinalem i podpinalem ogolnie sie bawilem rowniez z przegazowka, pozniej przestal dzialac, na jedynce po wyzej 3k obrotow slychac dzialanie turbo, ale jak kreci sie do 5k to jest calkiem inna bajka tutaj slychac konkretnie, nie mam pojecia co jest nie tak.... akumulator jest zapiety, blad egine failure wyrzuca od razu ale turbo dziala do czasu.
    Pozdrawiam
    p.s czy roczniki 2003 1.9 jtd 85kw posiadaly DPF'a?
    Ten silnik nie posiada DPF ale ma dwa katalizatory. Druga sprawa jest taka że turbo w fabrycznym silniku nie powinno być słyszalne. Możesz czuć działanie ale nie słyszeć. Mam ten silnik w swoim stilo.
    Wole pchać swojego fiata...

    ...niż jeździć VW.


 

Podobne tematy

  1. Silnik nagle gaśnie bypo chwili... stilo 1,9 JTD
    Napisany przez edwardo65 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post: 22-12-2016, 14:46
  2. Silnik fiata gaśnie po chwili jazdy. Co dalej?
    Napisany przez puni na forum Punto
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 15-12-2014, 19:47
  3. Seicento 1.1 zapala, ale po chwili gaśnie + nierówne obroty
    Napisany przez maciejnowak na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 11-04-2014, 08:59
  4. Po chwili pracy przestaje dzialać.
    Napisany przez uaz555 na forum LPG - Liquified Petroleum Gas
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 22-06-2010, 13:58
  5. Zapalanie i po chwili gaśnięcie (Bravo 1.9TD)
    Napisany przez petermay na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 10-11-2009, 16:25

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl