Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 12 z 12
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 wrzesień 2014
    Skąd
    Bydgoszcz
    Wiek
    35
    Postów
    20
    Auto
    Stilo
    Rocznik
    2007

    mało mocy na niskich obrotach po odpaleniu 1.9 120km MJ

    Witam

    Nie dawno zakupilem stilo z silnikiem 1.9 MJ 120k. Auto sprowadzane, po 2 tygodniach jazdy wsiadam do auta probuje ruszyc a ono jak by nie mialo wogole mocy. Dopiero od 2.5 3 tys sie zaczelo zbierac. Podlaczylem kabel diagnostyczny i pokazalo blad egr-a rozebralem wyczyscilem faktycznie byl zapieczony sworzen nie pracował. Wszystko wrocilo do normy. Dodam jeszcze ze EGR zaslepilem i funkcjonuje poprawnie.

    Z biegiem czasu zauwazylem jak by auto po postoju bylo slabsze. Czasami potrafi nawet zganać.
    Poźniej wszystko wraca niby do normy jak juz raz przygazuje to jest ok. Ciezko mi powiedziec jak ten silniczek powinien sie zbierac od dolu ale wydaje mi sie ze jest cos nie tak. Jak juz ma te 2 tys obrotow to ciagnie do samego konca natomiast przy nizszych obrotach trzeba go troche przysnac aby plynnie jechac.


    Ponoc wyczytalem ze moze byc to wina zaworu overboost natomiast ciezko mi to zdiagnozowac.

    Jak to u Was wyglada ? Jakies porady opinie ?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,158
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    EGR zaślepiłeś całkowicie bez modyfikacji wsadu sterownika?
    Italians Do It Better

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 wrzesień 2014
    Skąd
    Bydgoszcz
    Wiek
    35
    Postów
    20
    Auto
    Stilo
    Rocznik
    2007
    egr zaslepiony blaszka z dziurkami dedykowana do tego modelu

  5. #4
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,158
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    co do dynamiki, nie mam powodów żeby specjalnie narzekać. Stilo zbiera się całkiem nieźle, chociaż przyznam, że dół mógłby być nieco mocniejszy. wcześniej miałem okazję przejechać się innym egzemplarzem i wydaje mi się, że szedł podobnie. w przyszłości planuje jakiś profesjonalny chiptuning do max. 150KM, wcześniej jednak zaliczę wizytę na hamowni zobaczyć co na aktualnym sofcie Stilo wykręci. prawdopodobnie wybiorę się do Goodhope, bo tam mam najbliżej.
    Italians Do It Better

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 wrzesień 2014
    Skąd
    Bydgoszcz
    Wiek
    35
    Postów
    20
    Auto
    Stilo
    Rocznik
    2007
    Szczerze nie mam zbytnio doswiadczenia z tym silnikiem dlatego ciezko mi sie wypowiedziec czy taki powinien byc czy tez nie. Mi wydaje sie osobiscie ze ojca Megane II 1.9 120km DCI od dołu idzie płynniej i nie jest napewno takie nerwowe. Mój tak od około 1.8 tys idzie jak przecinak nie kopci/dymi. W tym zakresie dynamika jest jak najbardziej ok. Tak przy okazji czy zawieszenie z przodu tez masz takie miękkie i czujesz nawet przy delikatnym hamowaniu jak przod nurkuje ? Zawieszenie sprawdzane i sprawność amorów 70%.

  7. #6
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,158
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    mój idzie równo, aczkolwiek czasami mam wrażenie, że nie zawsze dostaje tzw. kopa charakterystycznego dla turbodiesli - tak jakby nie dostawał odpowiedniego doładowania. błędu przeładowania nie stwierdziłem. nie jest to jakoś mocno uciążliwe, więc z tym specjalnie nie walczę. na wiosnę kupię jakiś środek do regeneracji przepływomierzy i się podziała. podobnie z czujnikiem w dolocie. może jest na nim jakiś syf z EGR, którego na razie nie zaślepiałem. co do zawiasu mam podobnie. to pewnie zasługa sprężyn, które utrzymują auto wysoko nad glebą, aktualnie 68,5 cm od gleby do najwyższego punktu nadkola. jeździ mi się zdecydowanie inaczej niż poprzednim Bravo, które było stabilniejsze na zakrętach. Stilo nieco buja...
    Italians Do It Better

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 wrzesień 2014
    Skąd
    Bydgoszcz
    Wiek
    35
    Postów
    20
    Auto
    Stilo
    Rocznik
    2007
    postaram sie dzisiaj zlogować auto i wstawie wykresy Jak by ktoś miał rozeznanie niech je sprawdzi. Mozliwe ze te auto tak ma A
    Cytat Napisał boch Zobacz post
    aktualnie 68,5 cm od gleby do najwyższego punktu nadkola.
    Mój ma 65 cm siedzi nisko i trzeba uwazać aby nie przytrzeć dołem. Amory 150 tys moze juz maja dosyć ?
    Niby jak bujne przodem to wraca, wygladaja na ok. Szarpak tez daje im około 65 % sprawnośći.
    Odnośnie jeszcze zawichy czy podczas przejazdu przez tory też tak Wam tłucze z przód ? Diagności żadnych luzów nie widzą a ewidentnie cos hałasuje. Tak na drodze jest wszystko ok nie ma zadnych niepokojących odgłosów.

    Overboost da rade rozebrać auto 2007 ? niby gdzies czytalem ze jest nie rozbieralny juz po tym roku. Tylko wymiana ?
    Ostatnio edytowane przez dejavu ; 29-01-2015 o 17:05

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    03 październik 2014
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Postów
    319
    Auto
    Stilo multiwagon 1.9 Multijet
    Rocznik
    06.2006 FL
    Jak u mnie siadał [COLOR="#FF0000"]EGR[/COLOR] to kupiłem nowy bo powiedziano mi ze ten silnik ma kalkulator i to ze zaślepki ma dziurki to nic nie da i szkoda kombinować, więc kupiłem nowy pierburga i jest ok
    Ostatnio edytowane przez boch ; 29-01-2015 o 21:22 Powód: EGR to nie EGO

  10. #9
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,158
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    jakie kuźwa ego?
    Italians Do It Better

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 maj 2013
    Skąd
    Głogów
    Wiek
    38
    Postów
    97
    Auto
    1.9 jtd 16V 140km MW
    Rocznik
    2004
    Zapewne chodziło o EGR. Swoją drogą potwierdzam, że Stilo MJ dół ma słaby. "Impreza" zaczyna się tak od 2 tys.

  12. #11
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,158
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    nawet na pewno chodziło o EGR, ale nie wiedzieć czemu MichalStilo za każdym razem używa określenia "ego" (!!!). jedyne co mi przychodzi do głowy to pisanina z komórki z włączonym słownikiem. na przyszłość proszę redagować posty przed ich wysłaniem.

    overboost w Stilo po 2006 roku będzie prawdopodobnie nierozbieralny. koszt czujnika to ok 150 zł. co do zawieszenia, wydaje mi się, że wszystko u mnie jest w porządku. przy pokonywaniu poprzecznych przeszkód jest nieco sztywno, ale nic nie dzwoni i nie stuka.
    Italians Do It Better

  13. #12
    Klubowicz
    Dołączył
    03 październik 2014
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Postów
    319
    Auto
    Stilo multiwagon 1.9 Multijet
    Rocznik
    06.2006 FL
    Sorry koledzy. Musze zmienić klawiaturę w telefonie bo ta sama pisze słowa, tak jak kolega wyżej cchodziło mi o egr


 

Podobne tematy

  1. Punto 2 1.2 16 V gaśnie na niskich obrotach
    Napisany przez RobertMańk na forum Punto II
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 27-01-2014, 18:11
  2. Huczenie na niskich obrotach
    Napisany przez krzysiek555 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 02-12-2013, 11:55
  3. Dławienie na niskich obrotach
    Napisany przez mbskrk na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 12-06-2013, 20:24
  4. Cinquecento Gaśnie Na Niskich Obrotach
    Napisany przez q3 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 28-08-2010, 17:18
  5. Cinquecento gaśnie na niskich obrotach
    Napisany przez krism50 na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post: 27-11-2009, 17:02

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl