Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 14 z 14
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 październik 2017
    Skąd
    a
    Postów
    1
    Auto
    a
    Rocznik
    a

    Maglownica Fiat stilo Multijet 1.9

    Witam, poszukuje maglownicy do Fiata Stilo, z silnikiem 1.9 MultiJet 120KM 2007r.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2012
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    39
    Postów
    947
    Auto
    Stilo 1.9JTD 115
    Rocznik
    2002
    A co ci sie stało że magla szukasz??
    Wole pchać swojego fiata...

    ...niż jeździć VW.

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    09 luty 2012
    Skąd
    Racibórz
    Postów
    257
    Auto
    Fiat Stilo 1.4 6 speed
    Rocznik
    2005
    Pewnie stuka, norma w stilo.

  5. #4
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,158
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Nr ricambi maglownicy to 51733142. Tutaj masz aukcję z oryginalną przekładnią po regeneracji:

    PRZEKŁADNIA MAGLOWNICA FIAT STILO TRW 51733142 (6815829593) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

    CENA OBOWIĄZUJE PRZY ZWROCIE STAREJ ORYGINALNEJ PRZEKŁADNI/POMPY
    (nadającej się do regeneracji)
    Ostatnio edytowane przez boch ; 30-10-2017 o 21:13
    Italians Do It Better

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    23 listopad 2011
    Skąd
    Ansbach
    Postów
    132
    Auto
    Bravo 1,6Mj sportpack
    Rocznik
    2006
    Cytat Napisał Alton88 Zobacz post
    Pewnie stuka, norma w stilo.
    nie wiem czy taka norma , miałem stilo 330tys nalotu nie stukała , 2 stila na handel sprowadziłem , tez magle nie stukały

  7. #6
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,158
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    U mnie też nie stuka, póki co. A powiedzcie mi, czy u Was po włączeniu trybu CITY kierownicę można kręcić dosłownie jednym palcem? Mam wrażenie jakby od jakiegoś czasu wspomaganie chodziło u mnie ciężej.
    Italians Do It Better

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 luty 2017
    Skąd
    łódzkie
    Wiek
    28
    Postów
    78
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 80KM
    Rocznik
    2003
    moje stilo 317k według Komputera i nic nie stuka co dowspomagania tow instrukcji piszą że moze się usztywniać jeśli jest mocno użytkowny tryb CITY

  9. #8
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2012
    Skąd
    Warszawa
    Wiek
    39
    Postów
    947
    Auto
    Stilo 1.9JTD 115
    Rocznik
    2002
    Cytat Napisał boch Zobacz post
    U mnie też nie stuka, póki co. A powiedzcie mi, czy u Was po włączeniu trybu CITY kierownicę można kręcić dosłownie jednym palcem? Mam wrażenie jakby od jakiegoś czasu wspomaganie chodziło u mnie ciężej.
    Generalnie po włączeniu city przez 2-3s nie powinno się ruszać kierownicy. czytałem kiedyś o tym na włoskim forum.
    Wole pchać swojego fiata...

    ...niż jeździć VW.

  10. #9
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,158
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Nic nie piszecie o tym jednym palcu Da radę? A co do usztywnienia układu kierowniczego w trybie CITY, u mnie nic takiego instrukcja nie podaje.
    Italians Do It Better

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    25 czerwiec 2012
    Skąd
    KGR
    Postów
    178
    Auto
    Stilo 1.9 jtd Uproad
    Rocznik
    11.2005
    Ja potwierdzam na City kiera b.lekko chodzi.

  12. #11
    Klubowicz
    Dołączył
    29 styczeń 2014
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    32
    Postów
    355
    Auto
    Stilo swap z 1.6 na 1.4 16V
    Rocznik
    2002
    U mnie da sie kręcić jednym palcem. A z tym czekaniem to prawda jak pisał kolega wyżej. A ja mam 270tkm nabite i nie stuka. Stukanie może powodować drążek stabilizatora i to jest najbardziej prawdopodobne.

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 luty 2017
    Skąd
    łódzkie
    Wiek
    28
    Postów
    78
    Auto
    Stilo 1.9 JTD 80KM
    Rocznik
    2003
    Samochód wyposażony jest w elektryczny
    system wspomagania kierownicy, funkcjonujący
    tylko z kluczykiem w wyłączniku zapłonu
    pozycji MAR i uruchomionym silniku,
    nazwany „Dualdrive“, który umożliwia dostosowanie
    siły koniecznej do obrotu kierownicą
    w zależności od warunków jazdy.

    OSTRZEŻENIE W przypadku szybkiego obrócenia
    kluczyka w wyłączniku zapłonu,
    funkcjonowanie wspomagania będzie możliwe po 1-2 sekundach.

    WŁĄCZENIE / WYŁĄCZENIE
    (funkcja CITY)
    Aby włączyć/wyłączyć tę funkcję, nacisnąć
    przycisk A-rys. 125 umieszczony na tunelu
    środkowym obok dźwigni zmiany biegów.
    Włączenie funkcji sygnalizowane jest napisem
    CITY na wyświetlaczu wielofunkcyjnym.
    Przy włączonej funkcji CITY siła konieczna
    do obrotu kierownicą jest mniejsza co ułatwia
    manewry parkowania; włączenie jej
    jest więc szczególnie użyteczne podczas jazdy
    w centrach miast.

    OSTRZEŻENIE Podczas manewrów parkowania
    wymagających większej ilości skrętów,
    może wystąpić „utwardzenie“ kierownicy;
    jest to normalne i spowodowane interwencją
    systemu ochrony przed przegrzaniem silnika
    elektrycznego napędzającego układ
    kierownicy, dlatego nie jest wymagana jakakolwiek
    czynność naprawcza. W trakcie
    dalszego używania samochodu, wspomaganie
    kierownicy zostanie przywrócone.

  14. #13
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,158
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Ten zapis widziałem, ale nie ma on zastosowania w moim przypadku. CITY użytkuję umiarkowanie żeby nie powiedzieć rzadko, więc nie ma możliwości przegrzania silniczka wspomagania.
    Co do siły z jaką muszę kręcić w trybie CITY to odnoszę wrażenie, że tryb ten działa aktualnie tak jak kiedyś przy standardowym wspomaganiu. Podczas jazdy z prędkością powyżej 50km/h układ działa bardzo sztywno, prawie jakby wspomagania nie było. Sprawdziłem wczoraj parametry w centralce wspomagania i jedyna anomalia jaką zauważyłem to niższe napięcie o ok 1.2V w porównaniu do napięcia na centralce silnika i zaciskach akumulatora. Błędów w centralce wspomagania brak. Moglibyście sprawdzić u siebie jakie napięcie zgłasza centralka wspomagania TRW oraz centralka zegarów deski rozdzielczej? Będę wdzięczny.
    Italians Do It Better

  15. #14
    Moderator
    Dołączył
    05 styczeń 2008
    Skąd
    Podkarpackie
    Wiek
    46
    Postów
    2,865
    Auto
    Fiat Croma 1.9 mJTD 16v
    Rocznik
    2009
    U mnie w trybie CITY na postoju mogę kręcić kierownicą jednym palcem. Oczywiście troszkę palec trzeba przycisnąć, żeby nie było że prawie sama się kręci.
    Włoszczyzna-Hmm to jest to!
    Była:Tempra 1.6SXie SW 93'
    Marea Weekend 1.9 8v ELX 110KM 01'
    Lancia Lybra 1.6 16v 01'
    Fiat Stilo MW 1.9 16v 04'
    Jest:Fiat Croma 1.9 16v 09'


 

Podobne tematy

  1. maglownica fiat siena
    Napisany przez juro1 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 04-10-2016, 00:48
  2. Maglownica w stilo. Pasuje ze wszystkich silników?
    Napisany przez DanielGruszka na forum Stilo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 30-07-2016, 21:02
  3. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 07-02-2016, 13:46
  4. Fiat Brava 1.9 JTD - Maglownica
    Napisany przez Heniu2 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 05-08-2015, 19:32
  5. Maglownica fiat marea
    Napisany przez mjetek na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 07-07-2014, 05:36

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl