Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 5 z 5
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 kwiecień 2011
    Skąd
    legionowo
    Postów
    2
    Auto
    stilo 1,9jtd

    Lawina problemów technicznych

    Zacznę od początku moje przygody z usterkami stilo. W grudniu roku ubiegłego Stilo po pół roku od zakupu pierwszy raz zawiódł. bez żadnych ostrzeżeń nagle jednego ranka nie chciał odpalić i przy każdej próbie wyświetlał loose connection. samochód holowany do warsztatu. wymienione zostały dwa wtryski paliwa samochód odpalał. Po tygodniu niestety problem się powtórzył ( zrozumiałem że 1200 zł z przed tygodniowej naprawy poszło w błoto). odkryłem że na ten problem doraźnie pomaga psikanie samostartu do filtra powietrza. myślałem ze to przez mrozy więc czekałem na cieplejsze dni przez ten czas problem wystąpił może ze trzy razy.

    Jakieś trzy tygodnie temu znowu loose connection z tą mała różnicą, że podczas jazdy samochód na rozgrzanym silniku gasł, odpalał po odczekaniu kilku minut. Poczytałem wasze forum, wymieniłem czujnik położenia wału i eureka!!, do wczoraj.

    Rano odpalam auto, sprawia wrażenie jakby akumulator był rozładowany, z tym że za każdą następną próbą rozruchu, jakby zyskiwał siły. byłem w kilku miejscach gdzie musiałem wyłączać silnik i za każdym razem to samo, myślę wrócę do domu, sprawdzę. no ale po dojechaniu do ostatniego celu przy próbie odpalenia, zero reakcji rozrusznika, kompletna głucha cisza. wszystkie kontrolki świecą jak powinny a przy przekręcaniu kluczyka nic się nie dzieje, jakbym w ogóle tego nie robił. Linka hol do domu.

    Pogrzebałem trochę w połączeniach, przewodach popsikałem kontaktem styki gdzie się dało, samochód odpalił. pojeździłem trochę myślę, naprawione wszystko ok. wieczorem jeszcze zrobiłem małe koło wokoło domu i po wjeździe na posesje wyskoczyły komunikaty serią abs, asr, asp failure, było już późno więc zignorowałem.

    Rano dziś czas do pracy odpalam bez problemu. Rozgrzewam silnik i nagle zaczyna wariować jakby chciał wyskoczyć z pod maski 10 sekund i zgasł. odpalam ponownie dalej to samo, chodzi i warczy jak szalony na jałowym biegu jak dodam gazu ogromna ilość czarnego dymu z wydechu aż ślady sadzy na glebie. No to do autobusu

    Wróciłem do domu poczytałem trochę poruszałem przewodami problem zniknął. Silnik pracuje normalnie, dymu tyle co zwykle. wyjeżdżam z działki jedynka do 3 tyś obrotów a silnik sam z siebie drugie tyle, ja puszczam gaz, a on jakby się zawieszał na dwie sekundy na tych 6 tyś i dopiero schodził do normy. Tak za każdym razem jak dojde do 3 tyś obrotów.

    Ta ilość komplikacji nie pozwala mi się zabrać do konkretnej rzeczy przy naprawie bo na każde z tych dolegliwości są inne rady. Dlatego proszę o pomoc w zdiagnozowaniu problemu. ( zawiodłem się już na trzech mechanikach w swoim życiu także szukam tutaj) z góry dzięki.



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,365
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Jeżeli wymiana CPW nie przyniosła poprawt to zalecam inspekcję wszystkich złącz idących od akumulatora. Zwłaszcza masy, która idzie do karoserii. Nie psikaj specyfikami, a lepiej weź cienkościerny papier i wyczyść dobrze klemy i ogniwa na akumulatorze. Ja miałem tak w Uno. Klemy dokręcone prawie maksymalnie, a przewodzenie prądu prawie zerowe. Dopiero czyszczenie klem pomogło i końcówek ogniw na akumulatorze. Sprawdź jeszcze masę tą idącą do karoserii.

    Jeżeli to nie pomoże wypnij i przetrzyj styki złącza wpinanego w komputer. Rób to na odłączonym akumulatorze.

    Jeżeli to nic nie pomoże zalecam podpięcie się pod komputer i zobaczenie czy jakieś błędy łapie. Kabelek kupisz na aukcji do kwoty 100zł. Program FiatEcuScan jest w wersji darmowej (ma pewne ograniczenia, ale spokojnie zobaczysz co za błędy wyskoczyły).
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    05 listopad 2010
    Skąd
    Chorzów
    Postów
    268
    Auto
    Stilo 1.9 80km
    Takie wariacje przypominają akumulator, który wyzionął ducha może warto wymienić bo podobno dużo błędów wynika z tego problemu.
    tym bardziej jeżeli rano masz problemy z rozruchem.
    Zacznij od podstaw i tak jak kolega mówi sprawdź wszystkie połączenia może to tylko wina słabej masy albo styków w kompie.
    Powodzenia
    staniol504
    Jeżeli informacje były pomocne kliknij w "POMÓGŁ"

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 kwiecień 2011
    Skąd
    legionowo
    Postów
    2
    Auto
    stilo 1,9jtd
    Stilo wylądował jednak u elektromechanika. Wcześniej postał troche i jak go odpaliłem działał całkiem dobrze zrobiłem kilka kilometrów i było ok. pojechałem po żone do pracy i 300 m przed celem obroty na maksa silnik zaczyna klekotać i gaśnie. potem problemy z odpaleniem a jak już odpalił, to zaraz gasł. teściu polecił elktromechanika więc cóż samochód w warsztacie. Moja cierpliwość się do niego skończyła będzie sprawny to na handel.

  6. #5
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Jak czytałeś forum, to powinieneś zauważyć, te błędy o których pisałeś występują przez właśnie rozładowany akumulator, bądź taki któremu kończy się żywot. Poproś tego elektromechanika niech sprawdzi Ci ten akumulator bądź względem pojemności i prądu rozruchowego, a następnie alternator czy posiada prawidłowe ładowanie. Jeśli tam będzie wszystko w porządku to tak jak pisał miszko, najpierw masa, a potem diagnoza komputerowa.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi


 

Podobne tematy

  1. Kilka problemów z moją nową Mareą
    Napisany przez wojo985 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post: 31-07-2013, 08:00
  2. Kilka problemów razem (otwieranie szyb, kierunkowskazy, itd)
    Napisany przez paluszczak7 na forum Punto
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 07-01-2011, 00:13
  3. [szyby] Kilka problemów , instalacja szyb , centralny zamek.
    Napisany przez BolekPunto na forum Punto
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 01-12-2010, 13:52
  4. [silnik] Fiat Bravo 1.9TD kilka problemów i pytań
    Napisany przez nfk na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 13-08-2010, 20:39
  5. Pare pytań technicznych
    Napisany przez marin81 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 13-07-2010, 19:30

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

stilo loose connection

fiat stil 1.9 rozladowany akumulatorfiat stilo loose connection asr failurefiat stilo problemy fiat stilo gasniefiat stilo 1 6 rozladowany akumulatorstilo nie odpala loose connectionStilo abs lose connectionstilo lose connection nie odpalastilo problem z odpaleniem na mrozieloose connection stilofiat stilo 1.9 jtd connection loose samochod gasniefiat stilo loose connectionconnection loose fiat stilo gazstilo nie odpala lost connectionalternator fail loose connections stilolost connection komunikaty stilo 1 9jtdloose connection fiat stilostilo 1.4 problemy z masa
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl