Ale chyba założenie jest takie, gdy się ktoś bierze za mechanikę, zawieszenie, silniki, rozrządy, głowice, że ma już zestaw nasadek/bitów, tak?
Głowica, to całkiem poważna robota (i to w Diesel-u) i nie robi się jej z doskoku nie mając już jakiegoś zaplecza. Chyba (?), mogę się mylić...
We współczesnych (znaczy po roku 2000) samochodach trzeba mieć komplet nasadek: 6-kątnych, 12-kątnych, "imbusy", Torxy, odwrotne torxy "E". Krótkie i przedłużane ("głębokie"). Nasadkami/"bitami" wszystkiego się nie zrobi, trzeba też mieć klucze płasko-oczkowe szczególnie w sensie "E" torxów.
W całkiem najnowszych i/lub mocniejszych pojazdach jeszcze więcej: "spline", "ribe", czy na prawdę dziwne i specjalne nasadki. Nie ma zmiłuj (czy jesteś zawodowiec, czy hobbysta - polegniesz i nie liczysz się i nie jesteś traktowany poważnie, gdy nie inwestujesz w narzędzia).
Więc nie bardzo rozumiem takie tematy (chociaż sama informacja się przyda, jaki to typ/rozmiar)...
W razie czego zawsze można podskoczyć do OBI, Castoramy, czy Jula. Tam mają nasadki Torx i "E". Fiaty można tym ogarniać samodzielnie. Ewentualnie (w przypadku RIBE)
Allegro i inne sklepy internetowe (są niezłe zestawy już w okolicach 100 zł).
Co do internetu, to można sobie poszukać frazy
"śruby głowicy Stilo 1,9 JTD"... Wychodzą wyniki takie, że to może być wszystko: sześciokąt, Torx albo RIBE (ale to oraz Torx wyskakuje najczęściej). Zależy jaki rocznik/wersja auta oraz jakie śruby (oryginały, zamienniki).
Nie zmienia to sensu tego wpisu: trzeba być przygotowanym i się nie prosić, nie pytać, nie pożyczać narzędzi. Nie dziadować.
A w ogóle, to można (chyba?) zdjąć pokrywę zaworów i sprawdzić sobie jakie śruby głowicy tam są? Czy to za trudne w JTD?
Poza tym na forach istnieją już podobne tematy (albo filmiki na YouTube) i przewijają się tam rozmiary bitów "
Ribe" typu M10 (10,5), M12 i
M13. Torxy rzadziej.