cześć
Mam pytanie do czego służy ten króciec i co powinno być podpięte to niego. Wychodzi on od turbiny z 1,9 Jtd 120km. Czy powinien on być tak zaślepiony jak jest u mnie na dołączonym zdjęciu 28032015106.jpg28032015107.jpg
cześć
Mam pytanie do czego służy ten króciec i co powinno być podpięte to niego. Wychodzi on od turbiny z 1,9 Jtd 120km. Czy powinien on być tak zaślepiony jak jest u mnie na dołączonym zdjęciu 28032015106.jpg28032015107.jpg
Może to przewód od odmy ....
DaroLu raczej to nie jest przewód od odmy bo jak się nie mylę jest on na przewodzie gumowym łączłacym turbinę z przepływomierzem oraz tym dziwnym zbiornikiem co jest pod obudową filtra
[COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]
Znalazłem zdjędzie podobnej turbiny co siedzi w moim stilo. i jak widać są tutaj takie dwa króćce. Z tego co się orientuję to jeden który wychodzi z tej okrągłej puszki jest podłączony do overboostu . Mi chodzi o ten drugi który nie wiem do czego powinien być podłączony a w moim przypadku jest tak dziwacznie zaślepiony jak na tych pierwszych zdjęciach co wysłałem. Jak by ktoś się znalazł i wytłumaczył mi po co to jest i do czego ewentualnie mógłby być podłączony to z góry dziękuję . Cały dzień siedzę i szukam w tym internecie i nic mądrego jeszcze nie znalazłem .turbo śurbo.jpg
Ostatnio edytowane przez joinermaly ; 28-03-2015 o 21:50
Może to ....
Zamiana turbiny z nowszego modelu 2,4 JTD
czyli wychodzi na to ze mam nie taką turbinę jak trzeba i wcześniejszy właściciel miał zamiast mechanika szajsmajstra który lubił składać samochód z czego miał.Mogły ktoś wysłać mi zdjęcie bądź pokazać jak wygląda poprawna turbina do mojego modelu
Niestety tak może być...
A zgłasza Ci jakieś błędy ???
żadnych błędów nie mam i zdaje się normalnie jeździć
Mogę się mylić ale ta twoja turbina wygląda mi na turbo od 1.9 80KM,
Ona jest o stałej geometri łopatek a od 120KM jest zmienna geometria łopatek ...
więc sugerujesz ze mam turbo od 80km a ePer po nr vin mówi mi ze mam silnik o mocy 120km. Myślisz ze da sie tak wykombinować żeby przemienić turbiny które mają inne geometrie stałe i zmienne żeby wszystko pasowało nie wyskakiwał żaden błąd.Jeden króciec był zatkany i grucha była by od 120km i podłączona do overboosta?
Mogę sie mylić ale turbo od 80KM ma ten element co jest zaślepiony u Ciebie , najlepiej sprawdzić nr turbiny .... tylko czy da rade go zlokalizować .
(Pracuje obok serwisu magików i tam robią rzeczy nie realne dla innych)
Ostatnio edytowane przez DaroLU ; 29-03-2015 o 17:32
Jak na razie to leże chory.Ale jak poczuje się lepiej to będę lokalizował nr turbiny.A moim zdanie to takich magików powinno się już dawno spalić na stosie.
DaroLu byłem i patrzyłem i jedyne co o tej porze mogłem zobaczyć to napis na turbinie A/R 33 GARRETT. Szukając po tym napisie znalazłem takie cudo turbina turbosprężarka FIAT BRAVO I 1.9 TD 75 KM (5064919526) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. i u mnie muszla wygląda tak właśnie jak na tej aukcji tylko reszta sie nie zgadza. Oraz mam takie zdjęcie gdzie widać tabliczkę która jest porysowana "ciekawe czemu " moim zdaniem ktoś tu dużo czarów użył jakiś dobry "magik"P1020446.JPG
Ostatnio edytowane przez joinermaly ; 29-03-2015 o 22:16
Jeśli jest wszystko ok to zostaw tak jak jest....
kolega DaroLU ma rację. turbina ze zdjęcia w pierwszym poście prawdopodobnie pochodzi z wersji od 80-100 koni:
Fiat Stilo 1.9 JTD 80 KM L4 VL20 - Genesis Turbo - regeneracja i naprawa turbin, turbosprężarki
żeby mieć pewność zrób fotkę od góry, tak żeby było widać gruchę turbiny.
turbina do wersji 120 konnej wygląda tak:
Fiat Stilo 1.9 JTD 120 KM 777251-5001S - Genesis Turbo - regeneracja i naprawa turbin, turbosprężarki
co się rzuca w oczy, to brak króćca oraz solidniejsza konstrukcja. cena jak widać sympatyczna. ciekawe czy to pewny sklep... nr ricambi turbiny to 55214061 lub 55205177.
jak to auto się teraz zbiera? nie wywala "check'a"?
Ostatnio edytowane przez boch ; 30-03-2015 o 11:59
Italians Do It Better
hym jak się zbiera ? szczerze to nie wiem do czego porównać gdyż to jest moje pierwsze autko i jak do tej pory jestem "byłem" z niego zadowolony. Do komputera jeszcze go nie podłączałem ale na desce rozdzielczej jest cisza i tak już jeżdżę 3 lata. Najprawdopodobniej w tym tyg bądź po świętach pojadę do ASO bądź do jakiegoś prawdziwego dobrego mechanika żeby rzucił na to wszystko okiem