Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 14 z 14
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 listopad 2010
    Skąd
    Krk
    Postów
    7
    Auto
    Stilo 1,9 JTD 140 KM

    Brak mocy do 2,5 tys obrotów - 1,9 JTD 140 KM

    Witam, mam następujący problem z moim stilo - jakiś czas temu auto straciło moc i bardzo słabo reagowało na pedał gazu, silnik zaczynał ciągnąć jak szalony dopiero od 2,5 tys obrotów. Po odpięciu przepływomierza było znacznie lepiej, więc jeździłem jakiś czas z odłączonym. Teraz przepływomierz został wymieniony na nowy (oryginalny Boscha) i okazuje się, że auto dalej nie jedzie do tych 2,5 tys obrotów Czy może to być skutek jeżdżenia z odpiętą przepływką? Gdzie indziej szukać przyczyny takiego spadku mocy? Miał ktoś z kolegów taki problem? Pozdrawiam



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Kolego zaślep EGR i to powinno pomóc. przerabiałem to w zeszłym tygodniu u siebie.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 listopad 2010
    Skąd
    Krk
    Postów
    7
    Auto
    Stilo 1,9 JTD 140 KM
    Zaślepka z dziurkami do tego modelu już zamówiona, ciekawi mnie tylko czy zatkany albo niesprawny egr może spowodować aż tak znaczny spadek mocy?

  5. #4
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    czy z dziurkami czy nie to nie wiem, bo nie wiem jaki masz komputer EDBC 15, czy 16, jeśli 16 to tak z dziurkami, jeśli nie to cały zaślepiony.

    Cytat Napisał fanz
    ciekawi mnie tylko czy zatkany albo niesprawny egr może spowodować aż tak znaczny spadek mocy?
    też tak miałem szukałem przyczyny sam na początku, potem żaden mechanik nie chciał podjąć się dignostyki, został mi serwis gdzie po kolei podmieniali prze-pływkę, wtryski komputer itp., padła pora na EGR i jak ręką odjął.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 listopad 2010
    Skąd
    Krk
    Postów
    7
    Auto
    Stilo 1,9 JTD 140 KM
    Jadąc autostradą zauważyłem dzisiaj ciekawą rzecz dotyczącą mojego problemu, a mianowicie przy prędkości 120km/h i obrotach 2 tys na 6tym biegu auto zaczęło zwalniać pod górkę, wciśnięcie pedalu gazu do podłogi ustabilizowało prędkość auta, najciekawsze jest to, że niezależnie od poziomu wciśnięcia pedału gazu komputer ciągle pokazywał spalanie na poziomie 6,3l, wciśnięcie gazu do dechy powinno skutkować zdecydowanym wzrostem spalania, w tej sytuacji nie robiło to różnicy...nie wiem czy dość jasno się wyraziłem, ale może pomoże to komuś w dokładniejszej analizie usterki, pozdrawiam

  7. #6
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    ja bym zaślepił tego EGR'a na początek, koszta naprawdę nie wielkie a może pomóc.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 listopad 2010
    Skąd
    Krk
    Postów
    7
    Auto
    Stilo 1,9 JTD 140 KM
    Rozebrałem EGR-a i okazało się, że nie był bardzo zawalony, ale zaworek się zablokował i był cały czas otwarty, ciężko go było ruszyć...po przeczyszczeniu auto wkręca się ładnie na obroty od samego dołu, śmiga jak nigdy, teraz jeszcze tylko założę zaślepkę, żeby zbyt szybko znowu się nie zablokował i będzie git dzięki za udzielone rady, temat do zamknięcia

  9. #8
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    bardzo Cieszę się, że mogłem pomóc z diagnozą. Pamiętaj tylko przy zaślepianiu o tym by dowiedzieć się jaki masz komputer jeśli EDBC 15 to możesz całkowicie zaślepić jeśli zaś EDBC, to tylko kryzą z otworami [inaczej będzie błąd na kompie]

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 listopad 2010
    Skąd
    Krk
    Postów
    7
    Auto
    Stilo 1,9 JTD 140 KM
    Z tego co się orientuję to zaślepka z otworami jest związana z jakąś akcją serwisową Fiata nr 10801491RA, jest ona związana tylko z silnikami JTDm, sporo się o tym naczytałem również na forum alfy i nie spotkałem się z wypowiedziami na temat różnych wersji komputera, o których mówisz lukq, raczej potwierdzała się teoria, że w tych silnikach całkowite zaślepienie EGR-a powoduje wywalenie przez kompa błędów, jakby nie było zamówiłem zaślepkę z otworami na allegro za kilka złotych

  11. #10
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    po zaślepieniu napisz co i jak. Jeśli chodzi o akcję serwisową to też o tym słyszałem, lecz czy ona tyczyła się tylko JTDm, tego Ci nie powiem. W każdym bądź razie z pewnego źródła wiem, o tym pełnym zaślepieniu bądź kryzą z otworami, tak by nie wywalało błędu.
    Pozdrawiam.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  12. #11
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    11 listopad 2010
    Skąd
    Krk
    Postów
    7
    Auto
    Stilo 1,9 JTD 140 KM
    Zaślepka założona, 5 minut roboty, a auto zbiera się odczuwalnie lepiej na niskich obrotach, do tego mniej szarpie przy redukcji np z 4 na 5, różnic w spalaniu nie zauważyłem, komputer nie wywala żadnych błędów, no i EGR powinien dłużej bezawaryjnie podziałać...

  13. #12
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    cieszę się, że mogłem pomóc, no i że samochód odzyskał moc. polecam się na przyszłość i bezawaryjności życzę.
    Myślę, że temat do zamknięcia.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    23 styczeń 2016
    Skąd
    Olkusz
    Wiek
    44
    Postów
    1
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 140KM
    Rocznik
    2003
    Witam,

    Sorki że odkopuje temat, ale mam identyczne problemy z autem z tą różnicą, że w ogóle nie odpala na -5 i niżej... zachowuje się jakby mu paliwa brakowało... jeśli jest w ciepłym garażu to odpala, ale nie ma mocy do 2500obr, powyżej rakieta... czy rady są te same? Czy to że nie odpala zawęża krąg poszukiwań?
    Dziękuję za rady.
    P.

  15. #14
    Klubowicz
    Dołączył
    14 czerwiec 2015
    Skąd
    NSZ
    Wiek
    33
    Postów
    329
    Auto
    Stilo 1.9 Mjet 150
    Rocznik
    2006
    W takich przypadkach mówię że bez podpięcia pod kompa może sie nie obejść. Na początek standardowo zaślepienie EGR.


 

Podobne tematy

  1. duże spalanie i spadek mocy
    Napisany przez Limpopo na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 51
    Ostatni post: 01-07-2013, 09:41
  2. [silnik] Brak mocy i dymienie
    Napisany przez Leonardo na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post: 22-03-2011, 13:30
  3. Brak mocy po wymianie wydechu
    Napisany przez luke na forum Multipla
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 28-01-2009, 17:02
  4. [silnik] Spadek mocy w JTD! POMOCY!!!!
    Napisany przez talerz9 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 17-01-2009, 19:57
  5. [silnik] nietypowy przykład nierównych obrotów
    Napisany przez slawoos na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 15-12-2008, 17:59

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

jtd brak mocy na niskich obrotach

fiat stilo brak mocy na niskich obrotach

stilo brak mocy

https:fiatklubpolska.plstilo-444brak-mocy-do-2-5-tys-obrotow-1-9-jtd-140-km-11106

stilo 1.9 jtd brak mocy

1.9 jtd brak mocy na niskich obrotach

brak mocy na niskich obrotach jtd

stilo brak mocy na niskich obrotach

brak przyspieszenia fiat stilo

alfa jtd brak mocy na niskich obrotach

brak mocy na niskich obrotach stilo jtd

brak mocy stilo 1.9 jtd

stilo 1.9 jtd spadek mocy

fiat stilo jtd brak mocy

fiat stilo 1.9 jtd brak mocystilo jtd brak mocy na niskich obrotach1.9 jtd brak mocy na niskichco moze byc ze fiat stilo jtd 140 nie chce jechac1 9 jtd brak mocyjtdm brak mocyalfa 1.9jdm slaba na niskich obrotachBrak mocy 1.9 jtdmstilo brak przyspieszenia
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl