Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 21
  1. #1
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2008
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    622
    Auto
    Fiat 500L 1.6 Multijet II
    Rocznik
    2014

    Błąd P0215 1.9 JTD

    Hej. Wracam tu po długiej przerwie za sprawą nowego nabytku w postaci Stilo 1.9 JTD 115KM. Otóż, Stilo wywala błąd P0215 ale wszelkie przypadki tego błędu, które znalazłem w sieci skutkowały problemami z odpalaniem, gaśnięciem auta itd. Natomiast mój egzemplarz, odpala, jeździ normalnie. Gdzie szukać rozwiązania?
    Fiat 500L 1.6 Multijet II 105KM
    Citroen C5 III 2.0 HDi 140KM
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115KM



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,141
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    W opisie błędu wygenerowanym przez Multiecuscan powinny być podane możliwe przyczyny jego występowania.
    Italians Do It Better

  4. #3
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2008
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    622
    Auto
    Fiat 500L 1.6 Multijet II
    Rocznik
    2014
    "Brak dostępnej pomocy
    Powodem tego błędu jest fakt, że ECU nie odebrało sygnału z czujnika. Błąd obecnie jest aktywny. Podejmij stosowne działania by usunąć usterkę. Kontrolka na desce została włączona przez ten błąd. "
    Tylko pytanie gdzie znajduję się ten czujnik???
    Fiat 500L 1.6 Multijet II 105KM
    Citroen C5 III 2.0 HDi 140KM
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115KM

  5. #4
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,141
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Na forum Lancii piszą o regulatorze ciśnienia na listwie CR. Nie jest to potwierdzona informacja. Zloguj oczekiwane i zmierzone ciśnienia paliwa podczas odpalania oraz podczas pracy silnika na wolnych obrotach i pod obciążeniem.
    Ostatnio edytowane przez boch ; 22-12-2018 o 20:08
    Italians Do It Better

  6. #5
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2008
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    622
    Auto
    Fiat 500L 1.6 Multijet II
    Rocznik
    2014
    Gdyby to był ten czujnik, myślisz, że multiscan pokazywałby w parametrach ciśnienie paliwa?
    Fiat 500L 1.6 Multijet II 105KM
    Citroen C5 III 2.0 HDi 140KM
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115KM

  7. #6
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    63
    Postów
    2,718
    Auto
    Bravo 1,4 +Evo 1,4 + Tipo SW EASY 1,4 120KM
    Rocznik
    2011....i....2012....i....2018
    A spróbuj FES-em zrobić w test pompy paliwa tej w zbiorniku elektrycznej .

  8. #7
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2008
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    622
    Auto
    Fiat 500L 1.6 Multijet II
    Rocznik
    2014
    "test wykonany". Pompa cały czas normalnie pracuje,auto normalnie odpala, po skasowaniu ten bład wywala po zgaszeniu i ponownym przekreceniu kluczyka
    Fiat 500L 1.6 Multijet II 105KM
    Citroen C5 III 2.0 HDi 140KM
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115KM

  9. #8
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    63
    Postów
    2,718
    Auto
    Bravo 1,4 +Evo 1,4 + Tipo SW EASY 1,4 120KM
    Rocznik
    2011....i....2012....i....2018

  10. #9
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2008
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    622
    Auto
    Fiat 500L 1.6 Multijet II
    Rocznik
    2014
    ok, ale na logikę biorąc to jakim cudem pompa działa jeśli miałoby coś być z jej zasilaniem/przekaźnikiem?
    Fiat 500L 1.6 Multijet II 105KM
    Citroen C5 III 2.0 HDi 140KM
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115KM

  11. #10
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    63
    Postów
    2,718
    Auto
    Bravo 1,4 +Evo 1,4 + Tipo SW EASY 1,4 120KM
    Rocznik
    2011....i....2012....i....2018
    Cuda panie cuda.

  12. #11
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2008
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    622
    Auto
    Fiat 500L 1.6 Multijet II
    Rocznik
    2014
    Ciśnienie paliwa oczekiwane i zamierzone się pokrywa. Ale teraz mi przyszła do głowy inna rzecz, po angielsku fes wypluł opis jako "Engine Shutoff Solenoid Malfunction" czyli usterka elektromagnesu wyłącznika silnika. To by pasowało, że błąd pojawia się podczas gaszenia silnika. Czy ktoś wie gdzie znajduje się ten elektromagnes?
    Fiat 500L 1.6 Multijet II 105KM
    Citroen C5 III 2.0 HDi 140KM
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115KM

  13. #12
    Master
    Dołączył
    07 grudzień 2012
    Skąd
    Bielsko
    Wiek
    63
    Postów
    2,718
    Auto
    Bravo 1,4 +Evo 1,4 + Tipo SW EASY 1,4 120KM
    Rocznik
    2011....i....2012....i....2018
    W poście nr 5 podałem ci link . Tam na czerwono przetłumaczony tekst.

  14. #13
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2008
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    622
    Auto
    Fiat 500L 1.6 Multijet II
    Rocznik
    2014
    A przeczytałeś o czym tam piszą? O rzeczach związanych z pompa paliwa, u mnie ona działa bez zarzutu. Dodatkowo z postów na tamtym forum wynika, że problem nie został rozwiązany.
    Fiat 500L 1.6 Multijet II 105KM
    Citroen C5 III 2.0 HDi 140KM
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115KM

  15. #14
    Moderator
    Dołączył
    03 wrzesień 2010
    Skąd
    .
    Postów
    5,141
    Auto
    AR Giulietta 1.4Tjet 120KM+LPG
    Rocznik
    2014
    Gdyby to była przepustnica elektryczna jak w Multijetach z DPF to obstawiałbym właśnie ją, bo tam jest częsty przypadek zaolejenia wnętrza przepustnicy co w efekcie powoduje błędy. Ty masz u siebie standardową klapę gaszącą sterowaną podciśnieniem, więc nie wiem o co może chodzić. Wyrzuć FES i zainstaluj w miarę aktualną wersję Multiecuscan, może opis błędu będzie bardziej konkretny. Ja bym jeszcze na Twoim miejscu podmienił przekaźnik pompy - bodajże T10.
    Italians Do It Better

  16. #15
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2008
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    622
    Auto
    Fiat 500L 1.6 Multijet II
    Rocznik
    2014
    Multiecuscan wywalił opis po polsku, pompa paliwa-brak sygnału. I opis "Brak dostępnej pomocy
    Powodem tego błędu jest fakt, że ECU nie odebrało sygnału z czujnika. Błąd obecnie jest aktywny. Podejmij stosowne działania by usunąć usterkę. Kontrolka na desce została włączona przez ten błąd" a fes o tym elektromagnesie. O jaki czujnik pompy paliwa może mu chodzić? Tymbardziej, że wszystkie parametry dotyczące układu paliwowego są odczytywane i wyglądają w porządku.
    Fiat 500L 1.6 Multijet II 105KM
    Citroen C5 III 2.0 HDi 140KM
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115KM


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Pomocy błędy P0101,P0101,P0215,P0404,P1670
    Napisany przez Adrian2296 na forum Multipla
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 24-12-2017, 13:41

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plstilo-444blad-p0215-1-9-jtd-43257

p0215 fiat 1.9DTC P0215 Fiat

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl