Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 8 z 8
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 luty 2012
    Skąd
    W-wa
    Postów
    3
    Auto
    Stilo MJ 16V 150@190

    1.9 MJ 150@190 Turbo swiszczy/pada prosba o porade

    Witam serdecznie

    Dziwna sprawa - auto znane od nowosci przebieg 121 tys, olej wymieniany co 10 tys Mobil 0W40, nigdy nie palowany na zimnym i nie gaszony na goracym, jazda dynamiczna przez ostanie 40 tys (od momentu chipa). Od piatku zaczelo byc slychac swiszczecie / wycie od 2tys czyli wtedy kiedy turbo dmucha, jezeli nie przyspieszam nic nie slychac, jak wcisne gaz slychac, po puszczeniu gazu slychac jeszcze przez chwile. Nic nie dymi, auto przyspiesza jak wsciekle, zdanych bledow.

    Zakladam ze to Turbo padlo, jade w poniedzialek do serwisu aby Panowie potwierdzili diagnoze - prosba do Was o namiary na lub info jak najlepiej rozwiazac problem, mam kilka opcji w glowie:
    - wyciagam turbo w carserwisie (b. zaprzyjazniony) i wysyslam lub oddaje do regenracji W-wa (JAKI ZAKŁAD POLECACIE??)
    - jade bezposrednio do serwisu i tam zalatwiam wszystko (demontaz i regeneracja) (JAKI ZAKŁAD POLECACIE??)
    - kupuje na Alledrogo zregenerowana i odsylam ta wyjeta z auta (GDZIE NAJLEPIEJ KUPIC, allegro, jakis serwis turbo w PL lub moze w W-wie????)

    Jakie macie doswiadczenia? Czy to ze teoretycznie moja turbina jest zadbana powinno sklonic mnie do regenracji wlasnie tej konkretnej sztuki ??

    DZIEKUJE Z GORY ZA POMOC


    przeniosłem do odpowiedniego działu. Seth
    Ostatnio edytowane przez seth ; 05-02-2012 o 13:16



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    jesli auto ciągnie ładnie to nie turbo. ja w swoim tez mam maly świst po spuszczeniu nogi z gazu np przy zmianie biegu więc to jest normalne. mamy dość zimne dni może to przyczynia się do bardziej słyszalnego świstu

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 luty 2012
    Skąd
    W-wa
    Postów
    3
    Auto
    Stilo MJ 16V 150@190
    @Admin Dziekuje, moje niedopatrzenie.

    jezdzi dobrze i nie dymi ale takiego odglosu nie bylo (byl lekki ale tylko na zimnym silniku przy 1000 - 2000 obr), normlanie turbo przy otwartej szybie swiszczalo ale takim swistem kompresowanego powietrza a nie wyciem. Jutro rano jade na diagnoze i napisze w watku co stwierdza. Wtedy ew. prosba o pomoc

  5. #4
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    myślę że będzie dobrze. wątpię żeby to było łożysko bo byłoby to chyba słyszalne ciągle. no zobaczysz co powiedzą

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    05 luty 2012
    Skąd
    W-wa
    Postów
    3
    Auto
    Stilo MJ 16V 150@190
    no wiec opinia zaprzyjaznionych mistrzow, ktorzy diagnozuja auta i przekazuja mechanikom - jeczenie ewidetnie od turbiny...jezdzic i sie nie przejmowac bo nie jest tak zle..ponoc odnawiane sprezarki moga pracowac podobnie. Przedmuchy wg ich zdania slychac zupelnie inaczej, smiesznie wygladali ze sluchawkami jak u lekarza

  7. #6
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    a nie mówiłem że wszystko jest ok.
    teraz tylko cieszyć się z mocy

  8. #7
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,530
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Przy takich mroźnych temp. może wydawać z siebie trochę inne dźwięki.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  9. #8
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    po prostu jest głośniejsza fajne to musi być taki glosny gwizd


 

Podobne tematy

  1. [rozrusznik] Rozrusznik - Prosze o pilna porade !!
    Napisany przez MANIEK1 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 04-03-2010, 19:38
  2. prosba o interpretacje danych z euroskana wysokie spalanie
    Napisany przez drimar na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 02-02-2010, 16:54
  3. Symbol silnika T-jeta 120 km i 150 km
    Napisany przez mefisto na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 15-04-2009, 23:34
  4. Czyżby skrzynia padała?
    Napisany przez qs300 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 25-08-2008, 22:02
  5. [zawieszenie] Drgania przy prędkości <150 km/h
    Napisany przez 2clubbers na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 26-06-2008, 13:42

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

turbina w stilo pada

gwist turbiny fiat stillo

gwizd turbiny stilo

swist przy spuszczaniu z gazu

1.9 jtd wyciekiedy pada turbina fiatjak poznac ze turbina pada w meganefiat stilo gwizd z turbinyswist turbo przy puszczeniu gazustilo jtd wyje turbopocacy sie waz od turbo 1.9 jtd 150po czym poznac ze turbina pada stilopadanie turbofiat stilo wyje na 4 biegujtdm 150 gwizd turboprzy rozpedzaniu i zmianie biegow slychac turbinegwizdze turbo fiat 1.9 multjetfiat bravo 2 1.9 turbo wyjeTurbo swiszcze Fiat stilo
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl