Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 22

Temat: 1,9 80km nie odpala  

  1. #1
    wzw
    wzw jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 maj 2017
    Skąd
    Nowy Sącz
    Postów
    12
    Auto
    Stilo 1,9 JTD
    Rocznik
    2003

    1,9 80km nie odpala

    Witam, poszukuję porady
    Stilon 1,9 80km nie odpala, zgasiłem i nie dychnie nawet.
    Pierwsza diagnoza czujnik położenia wału, błąd 1320 zrobione, błąd znikł i aktualnie nie ma zapisanych.
    Paliwo jest, pompa działa, do wtrysków dochodzi a silnik nie zapala.

    logi:

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Napięcie akumulatora: 11,168 V
    Licznik przebiegu: 243860,3 km
    Przebieg przy ostatnim programowaniu: 0,0 km
    Liczba przekroczeń obrotów max silnika: 0
    Czasu max obrotów silnika: 0 ms
    Max zmierzone obr. silnika: 0 obr/min
    Prędkość pojazdu: 0,00 km/h
    Obroty silnika: 89 obr/min
    Dawka paliwa wtrysku pilotującego: 0,0 mg/w
    Dawka paliwa: 33,43 mg/w
    Całkowita ilość paliwa: 0,00 mg/w
    Korekta wtrysku (cylinder 1): mg/w
    Korekta wtrysku (cylinder 2): mg/w
    Korekta wtrysku (cylinder 3): mg/w
    Korekta wtrysku (cylinder 4): mg/w
    Korekta wtrysku (cylinder 5): mg/w
    Czas wtrysku pilotującego: 0,361 ms
    Czas wtrysku głównego: 0,970 ms
    Początek wtrysku pilotującego: 5,72 °
    Początek wtrysku głównego: 2,72 °
    Masa powietrza zasysanego: 3276,7 mg/w
    Oczekiwana masa powietrza: 441,1 mg/w
    Sygnał przepływu powietrza: 1,271 V
    Temperatura powietrza: 31,2 °C
    Sygnał temperatury powietrza: 2,370 V
    Ciśnienie doładowania: 962 mbar
    Oczekiwane ciśnienie doładowania: 1333 mbar
    Sterowanie doładowania/elektrozawór: 0,00 %
    Strategia przeładowania (overboost): Nieaktywny
    Otwarcie zaworu EGR: 1,00 %
    Ster. zaworu EGR: Nieaktywny
    Temperatura paliwa: 25,9 °C
    Zmierzone ciśnienie paliwa: 347,9 bar
    Sygnał czujnika ciśnienia paliwa: 1,364 V
    Oczekiwane ciśnienie paliwa: 459,2 bar
    Otwarcie regulatora ciśnienia: 40,00 %
    Temperatura silnika: 26,3 °C
    Sygnał temperatury silnika: 3,607 V
    Ciśnienie atmosferyczne: 969 mbar
    Sygnał ciśnienia atmosferycznego: 3,832 V
    Pozycja pedału przyspieszenia: 0,00 %
    Sygnał pozycji pedału przyspieszenia (ścieżka 1): 0,699 V
    Sygnał pozycji pedału przyspieszenia (ścieżka 2): 0,362 V
    Pedał hamulca: Zwolniony
    Czujnik pedału sprzęgła: Wciśnięty
    Napięcie kondensatora 1: 0,399 V
    Kontrolka awarii: WYŁ
    Kontrolka przegrzania silnika: WYŁ
    Kontrolka świec żarowych: WYŁ
    Moduł podgrzewania świec żarowych: Nieaktywny
    Diagnostyka centralki świec żarowych: OK
    Przekaźnik pompy paliwa: Aktywny
    Woda w paliwie: Nieobecny
    Kontrolka wody w paliwie (jeżeli występuje): WYŁ
    Ciśnienie oleju: OK
    Kontrolka ciśnienia oleju: ZAŁ
    Wentylator 1 bieg: Nieaktywny
    Wentylator 2 bieg: Nieaktywny
    Wentylator PWM: 0,02 %
    Żądanie uruchomienia klimatyzacji: Dezaktywowany
    Kompresor klimatyzacji: Nieaktywny
    Presostat klimatyzacji - poziom I: Nieaktywny
    Presostat klimatyzacji - poziom II: Nieaktywny
    Ciśnienie klimatyzacji: 0,000 bar
    Rozruch silnika: Dozwolony
    Pozycja kluczyka: Stop
    ECU silnika: Zaprogramowany
    Silnik/ECU stop: Nieaktywny
    Kod uniwersalny: Niewłączony
    Linia CAN: OK
    Klasa wtryskiwacza 1: Klasa 2
    Klasa wtryskiwacza 2: Klasa 2
    Klasa wtryskiwacza 3: Klasa 2
    Klasa wtryskiwacza 4: Klasa 2
    Klasa wtryskiwacza 5 (tylko dla 2.4): Niesklasyfikowany
    Tempomat - ZAŁ/WYŁ: WYŁ
    Tempomat - przyspiesz (+): Niewymagany
    Tempomat - zwolnij (-): Niewymagany
    Tempomat - wznów (RES): Zwolniony
    Tempomat: Nieaktywny
    Kontrolka tempomatu: WYŁ
    Powód odłączenia tempomatu: Tempomat nie wykryty w EEPROM
    Czujnik pedału hamulca (2): Zamknięty
    Ustawiona prędkość tempomatu: 0,00 km/h
    Dawka paliwa dla tempomatu: 0,00 mg/w
    Tempomat: Nieprzyswojony
    Dezaktywacja 3 tłoczka (jeżeli występuje): Aktywny
    Przekaźnik płytki grzejnej (jeżeli występuje): Nieaktywny
    Ograniczenie prędkości: Wysoka

    Czy ktoś pomoże?
    Dołączone pliki Dołączone pliki



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    29 listopad 2016
    Skąd
    Chęciny
    Postów
    2,041
    Auto
    500L 1,3 jtd,500X 1,6 jtd2
    Rocznik
    ,2013,2020
    Probowales zapalic na plaku? Zobacz do regulatora cisnienia na pompie CR,na nim jest miokrositko.Moze jest zatkane, przemyc benzyna i przedmuchac. Wiecej szzcegolow pisz do mnie na PW, forum sobie darujmy?!

  4. #3
    wzw
    wzw jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 maj 2017
    Skąd
    Nowy Sącz
    Postów
    12
    Auto
    Stilo 1,9 JTD
    Rocznik
    2003
    Dzięki, że napisałeś.
    Na plaku odpala,
    Testy mesem przekaźników, gruszki itp zrobione niby wszystko działa....

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Czy te parametry są dobre?
    Czy mają wpływ na to, że auto nie chce zapalić?


    Masa powietrza zasysanego: 3276,7 mg/w
    Oczekiwana masa powietrza: 455,3 mg/w
    Sygnał przepływu powietrza: 1,022 V
    Temperatura powietrza: 34,7 °C
    Sygnał temperatury powietrza: 2,239 V
    Ciśnienie doładowania: 964 mbar
    Oczekiwane ciśnienie doładowania: 1320 mbar
    Sterowanie doładowania/elektrozawór: 0,00 %
    Strategia przeładowania (overboost): Nieaktywny
    Ostatnio edytowane przez wzw ; 04-07-2020 o 08:36

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    06 sierpień 2016
    Skąd
    drewniana chata pod Lublinem
    Postów
    422
    Auto
    TOYOTA COROLLA, HYUNDAI TUCSON
    Rocznik
    2013,2005
    Cytat Napisał Braval Zobacz post
    forum sobie darujmy?!
    Dlaczego?Może się przyda przyszłym pokoleniom.

  6. #5
    wzw
    wzw jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 maj 2017
    Skąd
    Nowy Sącz
    Postów
    12
    Auto
    Stilo 1,9 JTD
    Rocznik
    2003
    Cytat Napisał irekw Zobacz post
    Dlaczego?Może się przyda przyszłym pokoleniom.
    ja tu porady potrzebuję a nie przepychania się na słowa może kolego w takim razie pomożesz a potomni będą mieli wskazówki...


    tak się zastanawiam czy tu nie ma problemu:
    Napięcie kondensatora 1: 0,399 V

    wg internetu powinno być to wysokie napięcie ok 80V
    Ostatnio edytowane przez wzw ; 04-07-2020 o 11:07

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    06 sierpień 2016
    Skąd
    drewniana chata pod Lublinem
    Postów
    422
    Auto
    TOYOTA COROLLA, HYUNDAI TUCSON
    Rocznik
    2013,2005
    Cytat Napisał wzw Zobacz post
    ja tu porady potrzebuję a nie przepychania się na słowa
    Tu nie chodzi o przepychanki.Poczytaj tu na tym forum ile jest pytań o pomoc nawet błagnia.Zobacz jak "wiele" jest wyjaśnień jak problem został rozwiązany.

  8. #7
    wzw
    wzw jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 maj 2017
    Skąd
    Nowy Sącz
    Postów
    12
    Auto
    Stilo 1,9 JTD
    Rocznik
    2003
    Cytat Napisał irekw Zobacz post
    Tu nie chodzi o przepychanki.Poczytaj tu na tym forum ile jest pytań o pomoc nawet błagnia.Zobacz jak "wiele" jest wyjaśnień jak problem został rozwiązany.
    to jak nie jesteś w stanie pomóc to nie spamuj tematu

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    06 sierpień 2016
    Skąd
    drewniana chata pod Lublinem
    Postów
    422
    Auto
    TOYOTA COROLLA, HYUNDAI TUCSON
    Rocznik
    2013,2005
    Cytat Napisał wzw Zobacz post
    Na plaku odpala,
    To napisz jak zachowuje się po odpaleniu to będzie jakaś wskazówka.

  10. #9
    wzw
    wzw jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 maj 2017
    Skąd
    Nowy Sącz
    Postów
    12
    Auto
    Stilo 1,9 JTD
    Rocznik
    2003
    Cytat Napisał irekw Zobacz post
    To napisz jak zachowuje się po odpaleniu to będzie jakaś wskazówka.
    dokładniej to tylko tyle "pali" co ma z plaka zasilania, brak plaka gaśnie,

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    06 sierpień 2016
    Skąd
    drewniana chata pod Lublinem
    Postów
    422
    Auto
    TOYOTA COROLLA, HYUNDAI TUCSON
    Rocznik
    2013,2005
    Alfaholicy piszą,że w podobnych przypadkach powodem usterki jest regulator ciśnienia paliwa.

  12. #11
    wzw
    wzw jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 maj 2017
    Skąd
    Nowy Sącz
    Postów
    12
    Auto
    Stilo 1,9 JTD
    Rocznik
    2003
    Cytat Napisał irekw Zobacz post
    Alfaholicy piszą,że w podobnych przypadkach powodem usterki jest regulator ciśnienia paliwa.
    moje auta z grupy fiat, alfa to: 126p, 125p, 127, polonez, ar 146 1,6ts, ar 1471,9, ar 156 2,4 20v, 1,9 stilo kombi 1,9, no i to stilo 3d 1,9 80km zobacz na logi ciśnienie na listwie jest, czujnik działa, regulator działa ( otwarcie przy rozruchu 40%) brak błędów... jedyne to co mi nie pasuje to napięcie na tranzystorze wtrysków jest 0,3V a powinno być 80V.
    Dzięki, że się zaangażowałeś, przeleciałem kilka for na ten temat i nie znalazłem odpowiedzi, mój mechanior też wymiękł, więc daruj sobie coś w stylu kopiuj-wklej.
    Jeżeli masz wiedzę to podziel się, jeżeli masz kontakt do kogoś kto ma wiedzę to podeślij temat, będę wdzięczny.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    tak się zastanawiam czy tu nie ma problemu:
    Napięcie kondensatora 1: 0,399 V

    wg internetu powinno być to wysokie napięcie ok 80
    V

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    a tu logi z tego forum jak powinno być:

    Cytat Napisał rysioz Zobacz post
    ODCZYT PARAMETRÓW jakie powinne być wartości prawidłowe
    ECU ISO Code: FD 86 2C 83 07
    2013-03-15 14:06:35
    CONNECTED TO:
    FIAT STILO 1.9 JTD
    Bosch EDC15C7 CF3/EOBD Diesel Injection (1.9, 2.4)
    --------------------------------------------------------------

    Kod ISO: FD 86 2C 83 07
    Numer rysunku FIAT: 55191209
    Numer sprzętu: 0281011553
    Wersja sprzętu: 00
    Numer oprogr.: 1037369113
    Wersja oprogr.: C141
    Numer homologacji: 19247
    Data zaprogramowania: 09/12/2003

    ODCZYT PARAMETRÓW:
    Napięcie akumulatora: 14,073 V
    Licznik przebiegu: 167424,1 km
    Stan licznika przy ostatnim programowaniu: 0,0 km
    Liczba przekroczeń obrotów max silnika: 0
    Dawka paliwa wtrysku pilotującego: 0,0 mg/w
    Dawka paliwa: 3,64 mg/w
    Dawka ogólna paliwa: 5,83 mg/w
    Korekta paliwa (cylinder 1): mg/w
    Korekta paliwa (cylinder 2): mg/w
    Korekta paliwa (cylinder 3): mg/w
    Korekta paliwa (cylinder 4): mg/w
    Korekta paliwa (cylinder 5): mg/w
    Czas wtrysku pilotującego: 0,271 ms
    Czas wtrysku głównego: 0,377 ms
    Poczatek wtrysku pilotującego: 11,27 °
    Początek wtrysku głównego: -1,01 °
    Temperatura powietrza (przetwornik): 3,162 V
    Zmierzone ciśnienie doładowania: 1004 mBar
    Oczekiwane ciśnienie doładowania: 1004 mBar
    Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
    Strategia overboost: Nie aktywny

    Zmierzone ciśnienie paliwa: 298,5 bar
    Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,295 V
    Oczekiwane ciśnienie paliwa: 304,1 bar
    Otwarcie regulatora ciśnienia: 15,70 %
    Napięcie kondensatora 1: 79,698 V

  13. #12
    Klubowicz
    Dołączył
    06 sierpień 2016
    Skąd
    drewniana chata pod Lublinem
    Postów
    422
    Auto
    TOYOTA COROLLA, HYUNDAI TUCSON
    Rocznik
    2013,2005
    Rozważałeś wymianę sterownika ewentualnie oddanie do regeneracji.Byłem szczęśliwym posiadaczem STILO 1,6 i w nich padnięty sterownik to była typowa przypadłość.W HYNDAIu był taki okres,że w czasie jazdy gasł silnik a przyczyną było niskie ciśnienie paliwa.

  14. #13
    wzw
    wzw jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 maj 2017
    Skąd
    Nowy Sącz
    Postów
    12
    Auto
    Stilo 1,9 JTD
    Rocznik
    2003
    Cytat Napisał irekw Zobacz post
    Rozważałeś wymianę sterownika ewentualnie oddanie do regeneracji.Byłem szczęśliwym posiadaczem STILO 1,6 i w nich padnięty sterownik to była typowa przypadłość.W HYNDAIu był taki okres,że w czasie jazdy gasł silnik a przyczyną było niskie ciśnienie paliwa.
    .............
    Ostatnio edytowane przez wzw ; 05-07-2020 o 12:51

  15. #14
    wzw
    wzw jest nieaktywny
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    28 maj 2017
    Skąd
    Nowy Sącz
    Postów
    12
    Auto
    Stilo 1,9 JTD
    Rocznik
    2003
    Cytat Napisał irekw Zobacz post
    Rozważałeś wymianę sterownika ewentualnie oddanie do regeneracji.Byłem szczęśliwym posiadaczem STILO 1,6 i w nich padnięty sterownik to była typowa przypadłość.W HYNDAIu był taki okres,że w czasie jazdy gasł silnik a przyczyną było niskie ciśnienie paliwa.

    rozważam wiele... powiedz na jakiej podstawie twierdzisz, że to zawór sterujący w pompie? Tylko dlatego, że kiedyś tobie uległ awarii?
    Popatrz na logi on działa

    Zmierzone ciśnienie paliwa: 347,9 bar
    Sygnał czujnika ciśnienia paliwa: 1,364 V
    Oczekiwane ciśnienie paliwa: 459,2 bar
    Otwarcie regulatora ciśnienia: 40,00 %

  16. #15
    Klubowicz
    Dołączył
    06 sierpień 2016
    Skąd
    drewniana chata pod Lublinem
    Postów
    422
    Auto
    TOYOTA COROLLA, HYUNDAI TUCSON
    Rocznik
    2013,2005
    Cytat Napisał wzw Zobacz post
    rozważam wiele... powiedz na jakiej podstawie twierdzisz, że to zawór sterujący w pompie? Tylko dlatego, że kiedyś tobie uległ awarii?
    Popatrz na logi on działa
    Czy ja twierdzę,że jest uszkodzony zawór sterujący? Czy ja napisałem,że u mnie on uległ awari ?
    Ty masz pewność,że ciśnienie paliwa jest prawidłowe w związku z tym nasuwa się prosta odpowiedź.Nie działają wtryski.Kiedy się ne otworzą.Kiedy będą uszkodzone co przy czterech wtryskach jest prawie nie możliwe. Nie otworzą sie też kiedy nie będą miały sterowania.Co za to odpowiada?Sterownik.


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Silnik do Brava 1.2 16V 80KM, kod CF2
    Napisany przez Arturro78 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 05-04-2019, 22:00
  2. Stilo 1.9 80KM słaba moc przyspieszenia powyżej 120 km/h
    Napisany przez maly07071989 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 07-10-2017, 15:44
  3. Nagrzewnica Stilo 1.9 jtd 80KM 3d
    Napisany przez staniol504 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 18-08-2014, 11:25
  4. Dwumas w stilo 80km
    Napisany przez tedie na forum Stilo
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 03-07-2013, 16:35
  5. Brava 1,2 16V, 80KM, 99'
    Napisany przez msikorski na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 02-09-2012, 20:51

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl