Witam.
Do sprzedania Seicento 1100 wersja Active rok produkcji 2003.
Jestem drugim właścicielem od 2005 roku. Auto przeszło modyfikacje zawieszenia i silnika oraz niewielkie zmiany układu hamulcowego. Jestem jedynym użytkownikiem. Pojazd jest zadbany, przeglądy i naprawy wykonywane terminowo.
Dużo nowych części. Niedawno wymieniona chłodnica (Magneti Marelli 160 zł), tylna poduszka skrzyni biegów oryginalna osłona termiczna ukł.wydechowego za skrzynią biegów (140 zł), silniczek spryskiwacza (paragony do wglądu). Niecałe dwa lata temu została odnowiona konserwacja podwozia i profili (800 zł).
Silnik jest zmodyfikowany przez firmę Pana Chojnackiego (2600 zł). Wykresy z hamowni posiadam (74km przy 6000rpm i 105Nm przy 4000rpm). Jest założony przelotowy ukł. wydechowy z "nierdzewki" (większa średnica rury), w zeszłym roku zamontowałem dolot Pana Węglarskiego z filtrem motocyklowym (specjalna gąbka nasączana olejkiem), koszt ponad 300zł. Zawieszenie obniżone -35cm. Dolna rozpórka od Pana Górnego. Tylne wahacze i stabilizator na poliuretanach Strongflex. Seicento prowadzi się dużo lepiej niż seryjne i nie jest przy tym przesadnie twarde. Klocki hamulcowe Ferrodo Racing, tarcze ATE. Osłony tarcz i tarcze kotwiczne wypiaskowane i malowane proszkowo. Wszystkie przewody wymienione na miedziane. Ogólnie w układzie hamulcowym tylko pompa i serwo nie były ruszane. Skrzynia biegów bez zmian, tylko był wymieniany w niej olej. Wszystkie łożyska kół wymienione (z przodu SKF, z tyłu oryginalne piasty). Założony nowy bak oryginał kilka lat temu i dodatkowo zabezpieczony (zero rdzy). Niepowtarzalne felgi 13 cali poszerzone o 3cm z oponami 175/50 Nankang (koszt wykonania takich felg + opony to ok1400 zł). Oczywiście jest komplet kół zimowych, w których felgi były piaskowane i malowane proszkowo. Dodatkowe zegary: obrotomierz, amperomierz, temperatura cieczy chłodzącej. Nigdy nie startowałem autem w zawodach sportowych, silnik w doskonałym stanie, nie bierze oleju. Lakier również w bardzo dobrym stanie. Wszystko było robione dla siebie. Seicento jest tanie w utrzymaniu. Koszt ubezpieczenia OC w PZU to ok. 400zł. Spalanie mimo modyfikacji nawet spadło. Bez problemu na trasie da się zejść poniżej 5 l/100km. Mój osobisty rekord to 4.3 l/100km. Jest możliwość kontroli na stacji diagnostycznej i pomiaru grubości lakieru. Zapraszam do oględzin. Ważny przegląd i OC. Więcej informacji udzielę na miejscu lub telefonicznie. Nie odpowiadam na smsy. Cena auta bez kół letnich i dolotu 5900zł. Możliwość kupna za dopłatą. W dniach od 21.06 do 13.07 jestem za granicą, ale oględziny są możliwe. Proszę zainteresowane osoby o kontakt na nr tel. 577261582, gdyż nie będę miał dostępu do internetu.

IMG_20170512_202256.jpg

IMG_20160814_200649.jpg

IMG_20170512_202205.jpg

IMG_20170512_202142.jpg

IMG_20170512_202242.jpg