Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 2 z 2
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 czerwiec 2013
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    36
    Postów
    32
    Auto
    Stilo 1.9 JTDm 16v
    Rocznik
    12.2005

    Fiat Stilo 3d 1.9 mjtd 16v 150KM 2005

    Cena 7500 PLN
    Sprzedaję prywatnie jako osoba fizyczna.

    Fiat Stilo 3d 1.9 Multijet 16V 150 KM
    Rok produkcji 2005
    Pierwsza rejestracja 02.02.2006
    Przebieg (10/11/17r.) 207 464km
    OC do 03/09/2018
    Przegląd do 10/04/2018

    Tempomat, podgrzewane fotele, el. reg. lusterka, el. reg. szyby, tylne czujniki parkowania

    Auto stoi obecnie na letnich felgach 17” i mocno już zużytych oponach 215/45/17 Dunlop Sport Maxx RT.
    Drugi komplet kół zimowych: stalowe felgi 15” + nowe opony Dunlop Winter Sport 5 195/65/15 kupione w 10.2016. Przejechane mają ok. 3000km.

    Po wielu latach spędzonych razem, muszę się rozstać z moim Stilo.
    Silniki diesel multijet udały się Włochom. Są to bardzo dynamiczne i oszczędne jednostki.
    Wersja w moim Stilo jest to najmocniejszy diesel, znany doskonale z Alfy Romeo 159. Fabrycznie jeszcze bez DPF, który zaczęto montować jakoś w połowie 2006r.
    150 koni pozwala na bardzo przyjemną jazdę, bezstresowe wyprzedzanie oraz oszczędność. Zasięg na jednym baku to około 1050km drogami krajowymi lub 900km autostradami.
    6-biegowa skrzynia biegów to konstrukcja Fiata - C530.6, a nie problematyczna M32.

    Samochodem jeżdżę praktycznie od nowości. Kupiony został, jako używany, pod koniec 2006 roku, przy przebiegu około 17 000 km, z ciągle ważną gwarancją. (Wcześniej jeździł nim przedsiębiorca z Kielc; kupiony w salonie Fiata w Kielcach).
    Od tego czasu był używany przeze mnie oraz mojego tatę, w związku z czym wiem o nim wszystko.
    Przez lata zapisywałem wszelkie wymiany oraz naprawy. Włożyłem w to auto naprawdę dużo serca i zawsze starałem się go oddawać w ręce najlepszych mechaników. Sporo czasu spędzałem na forach, szukając różnych informacji i porad eksploatacyjnych.

    Auto nie jest bezwypadkowe. Ma kilka otarć i zadrapań parkingowych, przeżyłem w nim też dwie kolizje. Skupiałem się zawsze na bezpieczeństwie, dlatego najpierw wymieniałem elementy mechaniczne, godząc się na porysowaną karoserię, ponieważ umówmy się, żadne 12-letnie auto nie będzie wyglądać idealnie. Pierwsza kolizja, z tirem, popsuła trochę prawy przód, natomiast druga, już z osobówką lewy tył. Z obydwu zdarzeń mam zdjęcia uszkodzeń, mogę wysłać na maila dla zainteresowanych. Naprawiane były z polis OC i AC w centrach likwidacji szkód.

    Najważniejsze pozycje z historii:
    Ostatnie wymiany oleju:
    21/02/2017; 198 400km - Meguin Super Leichlauf 5W40
    03/08/2016; 189 800km - Motul X-cess 8100 5W40
    09/11/2015; 177 815km - Liqui Moly Diesel Synthoil 5W40

    Olej w skrzyni biegów:
    21/02/2017; 198 400km - Fuchs Sintofluid 75w80

    Tylne zaciski, tarcze i klocki hamulcowe:
    24/08/17; 205 780km - zacisk NTY; klocki, tarcze ATE

    Rozrząd:
    10/06/2014; 155 000km – SKC (pompa wody ciekła, wymieniona na Magneti Marelli przy 162 000km)

    Przy 162tyś km, w Cinsofcie koło Gliwic, wymienione szpilki kolektora wydechowego, usunięte klapy wirowe w kolektorze ssącym, wyczyszczone turbo oraz zaślepiony i wyłączony EGR.

    Wymieniane też sprzęgło, centralka zapłonu, alternator, termostat, półosie, piasty, elementy zawieszenia i skraplacz klimatyzacji. Akumulator ma 3 lata.
    Większość wymian mam zapisanych z przebiegiem i datą.

    W najbliższym czasie należało by wymienić świece żarowe oraz sprawdzić stan turbiny. Oleju nie trzeba dolewać między wymianami, obecne zużycie utrzymuje się na poziomie 0,8-1L/10tyś km (ilość oleju między min a max na bagnecie to 1L). Wygląda na to, że większość oleju przedostaje się do silnika przez turbinę, a wycieka na zewnątrz przed kolektorem, pomiędzy klapą gaszącą a zaworem EGR. Turbina przy takim przebiegu już może wymagać regeneracji, póki co starałem się w miarę regularnie czyścić dolot z oleju. Na zimnym silniku słychać cichy gwizd łopatek.

    Odprysk na czołowej szybie, po stronie kierowcy. Wielkość 2-groszówki.
    Auto już kupiłem z tym odpryskiem, czyli powstał w 2006 roku. Od tego czasu nie powiększa się, jest zalany silikonem.

    Auto czeka na nowego właściciela we Wrocławiu.
    Ponieważ często wyjeżdżam, proszę wcześniej o informację przed oględzinami.
    Wszelkich informacji mogę udzielić telefonicznie lub mailowo.

    Telefon: 514000464
    Email: fiat.stilo.dw0464v@interia.pl

    https://www.otomoto.pl/oferta/fiat-s...-ID6zirsO.html
    Dołączone zdjęcia Dołączone zdjęcia
    Ostatnio edytowane przez riwo ; 21-11-2017 o 14:39 Powód: Dodałem zdjęcia



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    19 czerwiec 2013
    Skąd
    Wrocław
    Wiek
    36
    Postów
    32
    Auto
    Stilo 1.9 JTDm 16v
    Rocznik
    12.2005
    Nieaktualne


 

Podobne tematy

  1. Fiat Stilo 1,9 JTd 2005
    Napisany przez ondro78 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 03-10-2016, 20:05
  2. Stilo 2005 1.9multijet 150KM JAKI OLEJ
    Napisany przez koneva na forum Stilo
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 17-08-2016, 15:15
  3. [osprzęt silnika] Sprzedam rozrząd CONTINENTAL FIAT STILO BRAVO ALFA 1,9 JTD MJTD
    Napisany przez starling na forum Sprzedam
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 04-11-2015, 23:00
  4. Bagnet oleju 1.9 mJTD 140KM / 150KM
    Napisany przez Krashan na forum Stilo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 05-09-2014, 14:29
  5. Fiat stilo 1.9 mjtd 8V - gdzie jest turbina?
    Napisany przez gizmo-79 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 10-08-2009, 13:17

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl