Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Posty od 16 do 30 z 40
Like Tree5lubi to!

Temat: Ale tu pusto ..  

  1. #16
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 październik 2016
    Skąd
    Kraków
    Postów
    32
    Auto
    TIPO 1.6 MULTIJET "BUSINESS LOUNGE"
    Rocznik
    2016
    Cytat Napisał sabur Zobacz post
    Jeżeli silnik nie został jakoś specjalnie zmodyfikowany względem tego co jest w Bravo a raczej na to wygląda bo po dołożenie adblue powinien spełniać euro 6,bedziesz mial bardzo wdzięczne źródło napędu ☺️
    320nm jest wartością jaka jeszcze niedawno miały silniki 2.0,więc nie ma co narzekać na osiągi. Zmieniaj olej co 10-15k km a o wytrzymałość silnika nie będziesz się musiał martwić.

    Naskrobane z Huawei i Tapatalk.
    Dzięki za rade!



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #17
    Klubowicz
    Dołączył
    10 listopad 2016
    Skąd
    KRAKÓW
    Postów
    199
    Auto
    Tipo Sw 1.4 t-jet lpg żony
    Rocznik
    2017
    To nie jest ten sam silnik co w bravo.

  4. #18
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 październik 2016
    Skąd
    Kraków
    Postów
    32
    Auto
    TIPO 1.6 MULTIJET "BUSINESS LOUNGE"
    Rocznik
    2016
    Cytat Napisał Loczek30 Zobacz post
    To nie jest ten sam silnik co w bravo.
    Może i nie jest ale jak na razie nie ma co narzekać robi co potrzeba(czyli napędza hipcia)

  5. #19
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    15 październik 2016
    Skąd
    Kraków
    Postów
    32
    Auto
    TIPO 1.6 MULTIJET "BUSINESS LOUNGE"
    Rocznik
    2016
    Cytat Napisał pchris Zobacz post
    Może i nie jest ale jak na razie nie ma co narzekać robi co potrzeba(czyli napędza hipcia)
    chyba dobrze napędza https://www.youtube.com/watch?v=P53ohcljHxc
    Ostatnio edytowane przez pchris ; 26-03-2017 o 00:54

  6. #20
    Klubowicz
    Dołączył
    16 listopad 2016
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Wiek
    30
    Postów
    431
    Auto
    Tipo POP 1.4 95km
    Rocznik
    2016
    O Cię **** Jak widać można tylko auta by mi szkoda, o paliwie nie wspominając

  7. #21
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    30 kwiecień 2016
    Skąd
    LUBUSKIE
    Wiek
    36
    Postów
    884
    Auto
    TIPO EASY+ PAKIETY DODATKOWE 1.4 16V 95KM
    Rocznik
    2016
    No pięknie się zbiera

  8. #22
    Klubowicz
    Dołączył
    01 wrzesień 2016
    Skąd
    Radom
    Postów
    189
    Auto
    500L 1.6 MJet 105
    Rocznik
    2013/15
    Cytat Napisał sabur Zobacz post
    Jeżeli silnik nie został jakoś specjalnie zmodyfikowany względem tego co jest w Bravo a raczej na to wygląda bo po dołożenie adblue powinien spełniać euro 6,
    Spełnia Euro 6 bez AdBlue. W kwestii wyjaśnienia. Mój jest jeszcze Euro 5. Za to szóstki mają już podwójny kanał EGR i wszystko, co z tym związane. Oraz elektrycznie sterowane turbo (w Euro 5 podciśnieniowo).

    Cytat Napisał pchris Zobacz post
    Nie wygląda to na 1.6 MultiJet'a. Chyba, że stunigowany. On idzie ponad 220, a wskazówka na obrotomierzu na 4. Na innym filmie 4000 obrotów pokazuje się przy ~180.
    Ostatnio edytowane przez rafal_rx ; 27-03-2017 o 11:52

  9. #23
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 marzec 2017
    Skąd
    ZBI
    Wiek
    51
    Postów
    30
    Auto
    Tipo HB Lounge 1.6 multijet
    Rocznik
    12.2016
    Cytat Napisał rafal_rx Zobacz post
    Nie wygląda to na 1.6 MultiJet'a. Chyba, że stunigowany. On idzie ponad 220, a wskazówka na obrotomierzu na 4. Na innym filmie 4000 obrotów pokazuje się przy ~180.
    Na innym filmie 180 km/h przy 4000 obrotów jest na 5! biegu. ja w swoim bravo 1.6 mjet bez moda 200 km/h (licznikowe) miałem przy ok.3,5k obrotów więc tu całkiem możliwe że Tipek tyle poleci
    pchris lubi to.

  10. #24
    Klubowicz
    Dołączył
    01 wrzesień 2016
    Skąd
    Radom
    Postów
    189
    Auto
    500L 1.6 MJet 105
    Rocznik
    2013/15
    Cytat Napisał SzpicBrodka Zobacz post
    Na innym filmie 180 km/h przy 4000 obrotów jest na 5! biegu.
    Nie zauważyłem I tak ładnie... Widocznie u mnie jeszcze prócz innego przełożenia głównego (licznikowe 190km/h przy 5000obr./min. ma się rozumieć na 6) są inne przełożenia poszczególnych biegów. Muszę sprawdzić, ile wyciąga na piątce - szczerze mówiąc, rzadko tego biegu używam na trasie.

  11. #25
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 kwiecień 2017
    Skąd
    Świecie
    Postów
    8
    Auto
    Fiat Tipo Sedan 1.6 Multijet
    Rocznik
    2017
    Od kilku dni mam Tipo z silnikiem 1.6 MultiJet. Silnik bardzo pozytywnie mnie zaskoczył osiągami. Naprawdę imponująco przyspiesza, czuć wysoki moment obrotowy tego silnika.
    Z drugiej strony niemile zaskoczyło mnie zużycie paliwa. Ciężko zejść poniżej 6 litrów. Mam nadzieję, że jest to spowodowane bardzo małym przebiegiem, a po dotarciu będzie lepiej.
    Jeśli ktoś ma większy przebieg na tym silniku to proszę o jakąś informację czy coś się poprawiło pod tym względem.
    W moim poprzednim Bravo 1.9 JTD przy dynamicznej jeździe średnie spalanie wynosiło 5,5l /100km. Myślałem, że Tipo będzie przynajmniej równie oszczędne.

  12. #26
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 marzec 2017
    Skąd
    ZBI
    Wiek
    51
    Postów
    30
    Auto
    Tipo HB Lounge 1.6 multijet
    Rocznik
    12.2016
    Mam Tipo z tym silnikiem, ale HB. Auto ma przejechane 4k km, z czego ja ok.3k km. Spalanie obecnie 50/50 miasto/trasa do 150 km wynosi u mnie 5,7. Na samej trasie miedzy miastami plus przejazdy przez miasto wychodzi ok.5.2l/100 z dystrybutora. Zaznaczam ze mam kółka 17". Mialem bravo II z takim silnikiem i tez mam wrażenie ze Tipo pali wiecej, ale bravo bylo na 16. W weekend zrobię ponad 2k km i po powrocie z trasy zobaczę jak wygląda spalanie autostradowe itd. Ogólnie z auta jestem bardzo zadowolony i o 0,5 l paliwa nie bede kruszył kopii. Frajda z jazdy i wyglądu jest a to najważniejsze.

  13. #27
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 kwiecień 2017
    Skąd
    Świecie
    Postów
    8
    Auto
    Fiat Tipo Sedan 1.6 Multijet
    Rocznik
    2017
    Też mam 17. Myślisz, że rozmiar kół ma takie duże znaczenie?
    Ale ogólnie wystąpiło u Ciebie coś takiego jak zmniejszające się zużycie paliwa wraz z docieraniem silnika?

  14. #28
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 marzec 2017
    Skąd
    ZBI
    Wiek
    51
    Postów
    30
    Auto
    Tipo HB Lounge 1.6 multijet
    Rocznik
    12.2016
    Bravo mjet mialem od nowości, Tipo praktycznie także. Nie zauważyłem żeby były jakies znaczące różnice w spalaniu na tzw dotarciu i potem. Moze trochę mniejsze ale to nie są litry ale maks. 0,5 l. Szerokość opon wpływa na opory toczenia wiec jakaś mała różnica w spalaniu będzie czyli trochę więcej. Komfort mniejszy na niektórych drogach ale wygląd super, trzymanie w zakrętach także więc nie dramatyzować, dbać, lać paliwo i cieszyć się autem. Ja cieszę się po przesiadce z bravo II. Zrobiłem poprzednim w 5 lat ponad 150k km i zero problemów. Trzeba auto czasem "przedmuchac" na wyższych prędkościach i jeździ jak trzeba��
    pchris lubi to.

  15. #29
    Klubowicz
    Dołączył
    01 wrzesień 2016
    Skąd
    Radom
    Postów
    189
    Auto
    500L 1.6 MJet 105
    Rocznik
    2013/15
    Najwyższe spalanie na trasie: 6l/100km - liczone przy dystrybutorze - w tym autostrada A1 do Gdańska. Spalanie na trasie średnio 5,2-5,6, też liczone przy tankowaniu. Średnie z pokładowego kalkulatora po pierwszych 15.000km: 5,7l/100km. Teraz mam chyba 5,6. Najniższe na jednej trasie, powtarzalne, wg. pokładowego kalkulatora: 3,9-4,1l/100km.
    Z tym, że dotyczy to 1.6MJ 105KM Euro5. Euro6 mają inny osprzęt. No należy pamiętać, że 500L to jest prawie 1400kg masy własnej.

  16. #30
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    21 kwiecień 2017
    Skąd
    Świecie
    Postów
    8
    Auto
    Fiat Tipo Sedan 1.6 Multijet
    Rocznik
    2017
    Ostatnio bawiłem się w testowanie spalania na autostradzie.
    Przy 130km/h na tempomacie średnie spalanie 6.1l/100km.
    Przy 140km/h na tempomacie średnie spalanie 6.7l/100km.
    Wszystkie wyniki z komputera samochodu przy 3 osobach + pełen bagażnik.


 
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl