A po gwarancji może mały chip tunning ? ;-) 1.4 16V

Temat: A po gwarancji może mały chip tunning ? ;-) 1.4 16V

  1. sebx_g1 napisał:

    A po gwarancji może mały chip tunning ? ;-) 1.4 16V

    Ktoś ma jakieś doświadczenia w chiptunningu ?

    Warto by było spróbować ?

    chip.jpg


    dla T-JET
    chip 2.jpg

    dla 1.6 E-Torqchip 3 .jpg
    Ostatnio edytowane przez sebx_g1 ; 01-06-2017 o 12:29
     

  2. Avatar rafal.benitez

    rafal.benitez napisał:
    Coś słyszałem od znawców od tunningu ze wolnossące się nie opłaca bo tego nie odczujesz. Za to t-jet ponoć rewelacja bo ma turbo. W t-jet 120KM można podciągnąć do 180 i więcej KM. To już się czuje. Minusem- No cóż...przeglądy co 8-10k km i silnik wyżyłowany Wiec i żywotność spada. Ja osobiście tego robić nie będę bo nie potrzebuje, ale jak kto woli


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  3. Avatar Fred.X

    Fred.X napisał:
    wolnossaka zyskasz 5-10 KM , wartość nie zauważalna i nie odczuwalna, typowe nabijanie kasy za nic ... co innego silniki turbodoładowane
    Ostatnio edytowane przez Fred.X ; 01-06-2017 o 13:13
     
  4. wpfiat napisał:
    Wszystkie te chipboxy mają to do siebie, że modyfikują mapy. Więc te deklarowane wartości trzeba by było zmierzyć po fakcie instalacji takiego urządzenia. Lepiej jednak jechać do kogoś kto się zna i ma hamowanie, na której zmierzy co mu się udało zrobić.
     
  5. sebx_g1 napisał:
    Myślę że w ciągu paru miesięcy będzie Tipo HB Abarth z motorem T-JET po tuningu fabrycznym .... pewnie był by miód i malina - czerwony kolor i gaz do dechy . Potencjał jest na to .
    Ostatnio edytowane przez sebx_g1 ; 01-06-2017 o 12:55
     
  6. Avatar giannini

    giannini napisał:
    A dlaczego po gwarancji. To co wrzuciłeś to są zewnętrzne POWERBOXY , które wpinasz i wypinasz w ciągu minuty. Zero śladów jakiejkolwiek ingerencji. Inna sprawa , że do wolnego ssaka 1,4 , to co podają duuuuużo mija się z prawdą i lepiej przeznaczyć te pieniądze na kolację w dobrej knajpie.
    Co innego w t-jet , to naprawdę pancerny silnik , bardzo podatny na modyfikacje , przy naprawdę rozsądnych kosztach. Za jakieś 5 tyś , można zrobić spokojnie około 200KM i 300Nm , z charakterystyką nadającą się do normalnej jazdy po mieście. I przy normalnej eksploatacji nie będzie palił wcale więcej niż seria.
     
  7. sebx_g1 napisał:
    Hmm... gdyby tak było to nie było by problemu ale na stronce gdzie to znalazłem piszą cos o modyfikacji kolektora dolotowego powietrza dla silników < 2.0 l .... no ale to i tak ciekawostka tylko dla 99,5 % uzytkowników .
     
  8. Avatar brylancik13

    brylancik13 napisał:
    5-10 KM po prostu nic tylko czipować
     
  9. Avatar krowka1978

    krowka1978 napisał:
    Cytat Napisał rafal.benitez Zobacz post
    Coś słyszałem od znawców od tunningu ze wolnossące się nie opłaca bo tego nie odczujesz. Za to t-jet ponoć rewelacja bo ma turbo. W t-jet 120KM można podciągnąć do 180 i więcej KM. To już się czuje. Minusem- No cóż...przeglądy co 8-10k km i silnik wyżyłowany Wiec i żywotność spada. Ja osobiście tego robić nie będę bo nie potrzebuje, ale jak kto woli


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Tak, do 180KM, ale po wymianie turbo i walka rozrządu. Do 155KM da radę zrobić softem.
     
  10. chudar napisał:
    Na pewno w 1.4 95 KM warto by było poprawić reakcję na dodanie gazu, bo to że przepustnica żyje własnym życiem i robi co chce, szczególnie przy ruszaniu, można wyczuć od pierwszej chwili. Oczywiście w imię normy euro 6. Ciekawe jak będzie przy euro 8, 10 itd.
     
  11. SAMSAM napisał:
    To fakt ruszanie tym autem nie jest przyjemne
     
  12. sebx_g1 napisał:
    Trochę nieprzewidywalne to fakt , usiłuję się wczuć na razie .... alternatywa to ruszać z dwójki chyba :-)
     
  13. Avatar kjk

    kjk napisał:
    Cytat Napisał sebx_g1 Zobacz post
    Trochę nieprzewidywalne to fakt , usiłuję się wczuć na razie .... alternatywa to ruszać z dwójki chyba :-)
    Szczerze mówiąc, nie wiem o czym piszecie. Ruszam bez problemu i tak jak chcę. Opóźnienia przy przerzucaniu z 1 na 2 również nie odczuwam. Trochę czasu zajęło mi tylko przyzwyczajenie się do hill holdera przy ruszaniu pod górkę (parę razy mi zgasł zanim opanowałem ).
     
  14. MalcolmX napisał:
    Cytat Napisał kjk Zobacz post
    Szczerze mówiąc, nie wiem o czym piszecie. Ruszam bez problemu i tak jak chcę. Opóźnienia przy przerzucaniu z 1 na 2 również nie odczuwam. Trochę czasu zajęło mi tylko przyzwyczajenie się do hill holdera przy ruszaniu pod górkę (parę razy mi zgasł zanim opanowałem ).
    Potwierdzam i podpisuję się wszystkimi kończynami.
     
  15. DamianoZaw napisał:
    Widać zależy to od egzemplarza. Najbardziej u mnie widać to gdy na 1 biegu wolno się toczy i chcę przyspieszyć. Wtedy po wciśnięciu pedału gazu przez chwilę (0,5-1s) brak jest reakcji. Czasem np. przy włączaniu się do ruchu, może to być niebezpieczne.
     
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.