Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 9 z 39 PierwszyPierwszy ... 789101119 ... OstatniOstatni
Posty od 121 do 135 z 574
Like Tree52lubi to!

Temat: Moja (niemiła) przygoda z TIPO 1.4 LPG  

  1. #121
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    27 kwiecień 2018
    Skąd
    Skawina
    Wiek
    41
    Postów
    769
    Auto
    TIPO SW 1.4 fire
    Rocznik
    2018
    Widział w octavii 2012 roku z przebiegiem 180000 tez do obszycia się już nadaje



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #122
    Master
    Dołączył
    14 listopad 2017
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    1,118
    Auto
    Duster 1.5 dCi 4x2 2018/Jimny 1,3 AT 2003
    Rocznik
    2017
    Płatne trolle przyszły do pracy w poniedziałek i piszą hyhy.

    Pomijając iż to SpidersWeb, tam są w tekście dużo bardziej ciekawe kwiatki niż te zdjęcia. A tym kierownica przeszkadza. Akurat norma jak ktoś jeździ po mieście.

    Się nad tym 3 miesiące temu produkowaliscie.

  4. #123
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    21 wrzesień 2017
    Skąd
    Łódź
    Postów
    571
    Auto
    Tipo sw
    Rocznik
    2017
    Taka jakość jak i innych aut... A idac kwestia pieniedzy za to auto to nad wyraz dobrą...

  5. #124
    Master
    Dołączył
    26 luty 2016
    Skąd
    Bydgoszcz
    Wiek
    35
    Postów
    1,953
    Auto
    Fiat TIPO 1.4 GASOLINE :)
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał travi Zobacz post
    A widzieliście, jak wygląda kierownica w tym Tipo? Jak w starym Peugeocie z przebiegiem 600.000 km.
    Jakiś flejtuch jeździ, jak dba tak ma, kto normalny wdusza pazury i inne rzeczy w kierownice, syf na kierownicy wiekszy niż w toi toi po jakimś festiwalu.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał travi Zobacz post
    Ale żeby kierownica nie wytrzymała w przyzwoitym stanie 100.000 km przebiegu? Taka jest jakość Fiata Tipo.
    153 tys km ma ta kierownica

  6. #125
    Klubowicz wykluczony
    Dołączył
    14 styczeń 2019
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    44
    Postów
    67
    Auto
    Tipo 1.4 95 KM
    Rocznik
    2017
    Więc po 100.000 km była bardzo zniszczona, a po 153.00 km nadaje się na śmietnik. Moja zostawia mi czarne ślady na dłoni każdego ranka, pewnie rozpuszcza się farba. Pokazuję kolegom w pracy, bo nie wierzą, że można coś takiego wyprodukować, nawet w Cinquecento i Uno kierownica była lepszej jakości.

  7. #126
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2017
    Skąd
    Głogów
    Postów
    50
    Auto
    Tipo 1.4 95KM
    Rocznik
    2016
    Cytat Napisał FiatPrime Zobacz post
    Płatne trolle przyszły do pracy w poniedziałek i piszą hyhy.

    Pomijając iż to SpidersWeb, tam są w tekście dużo bardziej ciekawe kwiatki niż te zdjęcia. A tym kierownica przeszkadza. Akurat norma jak ktoś jeździ po mieście.

    Się nad tym 3 miesiące temu produkowaliscie.
    Sugerujesz tekst sponsorowany ??? Dlatego w innym wątku:
    https://fiatklubpolska.pl/tipo-531/k.../22#post355382

    chwalimy się przebiegami 1.4 95km +lpg. Na razie rekord chyba 90tys km do remontu. Ktoś da więcej ?

    Podejrzewam, że te 153tys km wcale nie musi być ściemą - kwestia szczęścia...

  8. #127
    Klubowicz wykluczony
    Dołączył
    14 styczeń 2019
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    44
    Postów
    67
    Auto
    Tipo 1.4 95 KM
    Rocznik
    2017
    Ja zaraz będę robił drugi remont, bo mam w tej chwili 110.000 km, wiec pewnie przy 170.000-180.000 km następny.

  9. #128
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2017
    Skąd
    Głogów
    Postów
    50
    Auto
    Tipo 1.4 95KM
    Rocznik
    2016
    Cytat Napisał travi Zobacz post
    Ja zaraz będę robił drugi remont, bo mam w tej chwili 110.000 km, wiec pewnie przy 170.000-180.000 km następny.
    To nie wstawiałeś jakichś lepszych zaworów i gniazd przy pierwszym remoncie ?

  10. #129
    Klubowicz wykluczony
    Dołączył
    14 styczeń 2019
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    44
    Postów
    67
    Auto
    Tipo 1.4 95 KM
    Rocznik
    2017
    Szkoda zachodu, jak remont góry silnika kosztuje dwa tysiące.

  11. #130
    Master
    Dołączył
    14 listopad 2017
    Skąd
    Gdańsk
    Postów
    1,118
    Auto
    Duster 1.5 dCi 4x2 2018/Jimny 1,3 AT 2003
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał mmilek Zobacz post
    Sugerujesz tekst sponsorowany ??? Dlatego w innym wątku:
    https://fiatklubpolska.pl/silniki-be.../22#post355382

    chwalimy się przebiegami 1.4 95km +lpg. Na razie rekord chyba 90tys km do remontu. Ktoś da więcej ?

    Podejrzewam, że te 153tys km wcale nie musi być ściemą - kwestia szczęścia...
    Nie wiem czy sponsorowany, choć biorąc pod uwagę portal i liczne kontrowersję wokół niego to artykułu niezależnego napisanego ot tak z ciekawości bym się nie spodziewał.

    Tam jest kilka ciekawszych rzeczy napisanych, bo to cudowne Tipo. Jeździ jako Uber/Taxi po Warszawie czyli tak samo jak eksploatowałem go Ja razem z kolegami po fachu. Też z LPG. Ale najbardziej wali po oczach:
    - Nie palił wcale oleju. Pod koniec niby 1L dolewki na 15 tyś.km. (już na tym forum i na forum Tipo powszechnie wiadomo, że każdy jeden bez wyjątku pali olej na LPG ZWŁASZCZA jak ktoś jeździ po mieście)
    - Wybiło mu z przodu dolny sworzeń, a ani razu nie wymienił łącznika? Warszawa? Krawężniki, koleiny itd.? Nosz trwalsze niż T3/T4.

    Choć już kiedyś pisałem, że Opening Edition były sporo trwalsze wg. uwag Panów z serwisów. Podobno nie były całkiem składane w Turcji. Ale to wszystko teoretyzowanie znowu.

    Podawanie przebiegów i statystyk awarii jest bezsensu względem przebytych km. Jeden dziennie zrobi 300km w trasie jadąc 4h. A taki Ja robiłem 300km dziennie bujając się po 12-14h dziennie kręcąc po mieście, krawężniki, czasem pod miastem po szosach, nowe osiedla bez zrobionych dróg dojazdowych itd. itp. Oba auta będą miały 100 tyś. km. Pierwszy ori zawieszenie, hamulce i nic się nie dzieje. A drugi 6-7 zestaw łączników, trzecie klocki, drugie tarcze, luzy na układzie kierowniczym itd. I zaraz wleci jeden i drugi forumowy bohater i powie, że T-Jet lepszy i on klocków przez 100 tyś. km. nie wymienił więc nie umiesz jeździć.

    Tym bardziej widzę to po swoim egzemplarzu:
    Robił jako taxi - silnik chodzi po 10h dziennie, jazda w korach, ciągłe ruszanie itd. brał oleju 500-600ml/1000km, a komora spalania czarna od nagaru.
    Teraz jeździ nim żona 2x6-8km dziennie. Oleju nie bierze. Komora spalania jest w znacznie lepszym stanie (czyszczona była w między czasie).
    Ten sam samochód. Ja się certoliłem i delikatnie do 3-3,5 tyś. obr. kręciłem, a żonka namiętnie pedał w podłogę i do 4,5 tyś. obrotów.

    Zależy od sposobu eksploatacji. Nie ma złotego przebiegu 5-30-50-100-150 tyś. km. i remont.

    Mój najechał 45 tyś. km. bez remontu. Na taxi. A znam takich co mieli na gwarancji 2x głowicę ściąganą przez 2 lata/100 tyś.km.

    A tutaj 90% to teoretyzowanie, gdybanie i rzucanie błotem dla sportu.
    Ostatnio edytowane przez FiatPrime ; 15-01-2019 o 10:24

  12. #131
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    27 kwiecień 2018
    Skąd
    Skawina
    Wiek
    41
    Postów
    769
    Auto
    TIPO SW 1.4 fire
    Rocznik
    2018
    Może kluczem do sukcesu jest strojenie map lpg drogowe jazda bez świecącej kontrolki check oraz przeglądy wg wytycznych.

  13. #132
    Klubowicz wykluczony
    Dołączył
    14 styczeń 2019
    Skąd
    Łódź
    Wiek
    44
    Postów
    67
    Auto
    Tipo 1.4 95 KM
    Rocznik
    2017
    Czy naprawa silnika raz na kilkadziesiąt tysięcy kilometrów to jest problem? Jeśli tak, to nie kupować trzeba Fiata, tylko starego diesla HDI.

  14. #133
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2017
    Skąd
    Głogów
    Postów
    50
    Auto
    Tipo 1.4 95KM
    Rocznik
    2016
    Cytat Napisał FiatPrime Zobacz post
    Nie wiem czy sponsorowany, choć biorąc pod uwagę portal i liczne kontrowersję wokół niego to artykułu niezależnego napisanego ot tak z ciekawości bym się nie spodziewał.

    Podawanie przebiegów i statystyk awarii jest bezsensu względem przebytych km. Jeden dziennie zrobi 300km w trasie jadąc 4h. A taki Ja robiłem 300km dziennie bujając się po 12-14h dziennie kręcąc po mieście, krawężniki, czasem pod miastem po szosach, nowe osiedla bez zrobionych dróg dojazdowych itd. itp. Oba auta będą miały 100 tyś. km. Pierwszy ori zawieszenie, hamulce i nic się nie dzieje. A drugi 6-7 zestaw łączników, trzecie klocki, drugie tarcze, luzy na układzie kierowniczym itd. I zaraz wleci jeden i drugi forumowy bohater i powie, że T-Jet lepszy i on klocków przez 100 tyś. km. nie wymienił więc nie umiesz jeździć.

    ... cut
    Dlatego może dobrze by było podawać przebieg i rodzaj eksploatacji (miasto/trasy/taxi/priv) Zawsz coś tam się dowiemy i jakąś średnią się wyciągnie ...

  15. #134
    Master
    Dołączył
    07 czerwiec 2017
    Skąd
    Białystok
    Postów
    3,768
    Auto
    Tipo SW 1.4 T-JET LPG Lounge
    Rocznik
    2017
    Nic to nie da... ludzie nawet prywatnie różnie auta eksploatują nawet na tej samej drodze...
    Lepszy
    Power
    Gamoniu

  16. #135
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    14 marzec 2017
    Skąd
    Głogów
    Postów
    50
    Auto
    Tipo 1.4 95KM
    Rocznik
    2016
    Cytat Napisał Qvadrat Zobacz post
    Nic to nie da... ludzie nawet prywatnie różnie auta eksploatują nawet na tej samej drodze...
    No tak, tu chodzi o średnią. Z powyższego powodu twierdzę, że te 153 kkm wcale nie musi być sciemą...


 
Strona 9 z 39 PierwszyPierwszy ... 789101119 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Dpf-przygoda
    Napisany przez GUREGORI74 na forum Croma
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post: 20-01-2016, 18:11
  2. Fiat Uno ŚCIĄGA niemiłosiernie
    Napisany przez JacUno na forum Uno
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 16-11-2014, 18:11
  3. Moja przygoda z 2 ASO w Warszawie
    Napisany przez krzysztof2345 na forum Stilo
    Odpowiedzi: 44
    Ostatni post: 21-03-2013, 08:22
  4. Moja przygoda ze Stilo oraz ASO Kowalski w Częstochowie
    Napisany przez MartinBlank na forum Stilo
    Odpowiedzi: 34
    Ostatni post: 09-08-2012, 14:43
  5. Moje Tipo Moja Pasja
    Napisany przez KrzychuB na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 24-12-2010, 13:47

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534moja-niemila-przygoda-z-tipo-1-4-lpg-43310

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534moja-niemila-przygoda-z-tipo-1-4-lpg-4331035

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534moja-niemila-przygoda-z-tipo-1-4-lpg-433107

Fiat Tipo LPG problemy

tipo stag check engine

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534moja-niemila-przygoda-z-tipo-1-4-lpg-433103fiat tiop gaz problemjaka instalacja lpg fiat 1 4 site:fiatklubpolska.plhttps:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-534moja-niemila-przygoda-z-tipo-1-4-lpg-4331030fiat tipo lpg forumfiat tipo glowicaoryginalna instalacja tartarini fiat tipoproblem z lpg przy wysokich temperaturachfiat tipo 1 4 95 km jaka instalacja lpgtipo lpg problemytipo lpg glowica problemtipo.glowicaelm327 a gwarancja fiatfiat tipo lpg awarietipo na gaz forum fiatstag 4 qbox i fiat

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl