Witam miał ktoś podobny problem?

Od samego początku miałem problem z błędem P420. Po zmianie dolnej sondy lambda udało mi się przejechać około 10tys. kilometrów bez błędu. Później częstotliwość była coraz większa dlatego założyłem emulator.
Z założonym emulatorem (tuleja mosiężna) wyświetlił mi się ostatnio błąd P2195 następnie po kilkunastu kilometrach błąd P420.

Auto na postoju raz na jakiś czas tak jak by na ułamek sekundy traci obroty? tak jakby zadrży po czym dalej obroty się stabilizują być może jest to związane z błędami sondy lambda?

Czy ktoś mógłby na podstawie wykresów coś więcej napisać ?
Wykresy robione na biegu jałowym.
Zastanawiające są te nagłe skoki oraz spadki.

Sonda lambda przed i za katalizatorem:
Wykres sygnału sond lambda przed i za katalizatorem z programu Multiecuscan.
lambda.png


Obroty silnika oraz czas wtrysku:
Wykres parametrów pracy silnika na biegu jałowym, ukazujący obroty i czas wtrysku.
Wykres pokazujący dane dotyczące obrotów silnika i czasu wtrysku z programu diagnostycznego Multiecuscan.
wtrysk 1.png
wtrysk 2.png

Dziś wykręciłem emulator oraz zamieniłem sondę przed katalizatorem. Będę testował co dalej.

Ktoś ma jakieś pomysły?