Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 8 z 12 PierwszyPierwszy ... 678910 ... OstatniOstatni
Posty od 106 do 120 z 172
Like Tree6lubi to!

Temat: 1,4 95hp lpg nie chce zapalić jak jest ciepło  

  1. #106
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    36
    Postów
    2,210
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał Gomez405 Zobacz post
    No i dzisiaj odpalił normalni stał od 7,30 do 13.
    Nadal przy zakręconej butli, czy wykonywałeś coś więcej?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #107
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    27 kwiecień 2018
    Skąd
    Skawina
    Wiek
    41
    Postów
    769
    Auto
    TIPO SW 1.4 fire
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał steyr Zobacz post
    Nadal przy zakręconej butli, czy wykonywałeś coś więcej?
    Nawet LPG wypięte. Dziś będzie test bo będzie cieplej. Ale coś mi się widzi że to nie LPG. Jest taki motyw że przy odpalaniu ciepłego silnika paramet względne położenie przepustnicy schodzi do 0. Jak dziś będzie robił sceny to wymieniam świece które mają 8000km albo więcej jak ASO nie wymieniło a kasę wzięło

  4. #108
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    36
    Postów
    2,210
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Cytat Napisał brylancik13 Zobacz post
    Sonda lambda? W temacie oboj kolega napisal ze sobda uszkodzona wywalała jakies błędy ale bez check engine. Choc nie wirm czy tylko poprzez test ją zdiagnozowali czy byly bledy w Ecu.
    Sonda w chwili odpalenia nie pracuje, pracuje dopiero po zagrzaniu. Chyba że nie poprawnie pracuje po zagrzaniu.

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Cytat Napisał Gomez405 Zobacz post
    Nawet LPG wypięte. Dziś będzie test bo będzie cieplej. Ale coś mi się widzi że to nie LPG. Jest taki motyw że przy odpalaniu ciepłego silnika paramet względne położenie przepustnicy schodzi do 0. Jak dziś będzie robił sceny to wymieniam świece które mają 8000km albo więcej jak ASO nie wymieniło a kasę wzięło
    Wątpię w winę świec zapłonowych, powinny być inne problemy podczas jazdy jakieś szarpania, wypadania zapłonów i itp przy okazji. Przy zakręcaniu lpg należy wypalić gaz z przewodów lub po prostu go spuścić, bo tak to można wpaść w błędne koło bo w instalacji nadal jest lpg.

  5. #109
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    27 kwiecień 2018
    Skąd
    Skawina
    Wiek
    41
    Postów
    769
    Auto
    TIPO SW 1.4 fire
    Rocznik
    2018
    Butlę zakręciłem i pojechałem na lpg aż nie przełączyło na pb. Wczoraj ściągałem zasilanie LPG do listwy oraz z kolektora wykręciłem króciec a wkręciłem śrubkę tak więc LPG zostanie wykluczone.
    Następnym krokiem będzie wyczyszczenie czujnika położenia wału. Później świece. Następnie jak się nie uspokoi to czyszczenie przepustnicy tylko czy w niej są jakieś czujniki ? Tipo chyba nie posiada przepływki?

  6. #110
    Master
    Dołączył
    17 styczeń 2019
    Skąd
    Kalwaria Zebrzydowska
    Wiek
    36
    Postów
    2,210
    Auto
    Fiat Tipo SW Lounge 1.4tjet + lpg [St1 170km]
    Rocznik
    2017
    Przeplywki nie ma, są Mapsensory tzn w 1.4tjet są 2 w wolnossący pewnie 1.

    Wysłane z mojego Redmi Note 9 Pro przy użyciu Tapatalka

  7. #111
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2017
    Skąd
    Sosnowiec
    Wiek
    40
    Postów
    2,000
    Auto
    Tipo Sedan 1.4 N/A Lounge
    Rocznik
    2016
    A rano jak odpala ? Dalej jest ospały przez pierwsze 100 m?

  8. #112
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    27 kwiecień 2018
    Skąd
    Skawina
    Wiek
    41
    Postów
    769
    Auto
    TIPO SW 1.4 fire
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał brylancik13 Zobacz post
    A rano jak odpala ? Dalej jest ospały przez pierwsze 100 m?
    To zależy ale na ogół właśnie ospały jest jak jest cieplejszy silnik . Po nocy raczej normalnie

  9. #113
    Master
    Dołączył
    12 wrzesień 2017
    Skąd
    Bystrzyca Kłodzka
    Postów
    1,094
    Auto
    tipo 1,4 sedan 2017r, ix 35-2,0crdi 2010, Fiat 125p 1988, Polonez 1,5- 1989, Polonez Caro 1,6-1994,
    Rocznik
    03.2017
    A tak zapytam od siebie: o ile elektryka i elektronika samochodowa nie jest moją mocną stroną, lepiej radzę sobie z mechaniką auto, to może przyczyny dziwnych zachowań Twojego auta zależnych od temp zewnętrznej należy upatrywać w takich elementach jak różne czujniki. Np czujnik temp silnika, albo może jest jeszcze jakiś inny odpowiadający za skład mieszanki dostosowany do temp zewnętrznej??
    Takie moje luźne przemyślenia.... nie śmiać się z mojej niewiedzy jak coś palnąłem głupio

  10. #114
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    27 kwiecień 2018
    Skąd
    Skawina
    Wiek
    41
    Postów
    769
    Auto
    TIPO SW 1.4 fire
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał jacek2 Zobacz post
    A tak zapytam od siebie: o ile elektryka i elektronika samochodowa nie jest moją mocną stroną, lepiej radzę sobie z mechaniką auto, to może przyczyny dziwnych zachowań Twojego auta zależnych od temp zewnętrznej należy upatrywać w takich elementach jak różne czujniki. Np czujnik temp silnika, albo może jest jeszcze jakiś inny odpowiadający za skład mieszanki dostosowany do temp zewnętrznej??
    Takie moje luźne przemyślenia.... nie śmiać się z mojej niewiedzy jak coś palnąłem głupio
    Z tego co się orientuję to mamy dwa czujniki temperatury silnika to znaczy 1 jest czujnik temperatury płynu chłodzącego drugi jest map sensor że pokazuje temperaturę powietrza zasysanego nie wiem co jest na przepustnicy jakie czujniki podejrzewam że tylko czujnik położenia przepustnicy

  11. #115
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    27 kwiecień 2018
    Skąd
    Skawina
    Wiek
    41
    Postów
    769
    Auto
    TIPO SW 1.4 fire
    Rocznik
    2018
    Dobra panowie nie LPG. Postał od 7,30 do 14 i odpalił bez dodawania gazu za 4 czy 5 razem. Wszystkie parametry raczej są na filmie. Jakieś pomysłyhttps://youtube.com/shorts/emIOzQ-hUvQ?feature=share

  12. #116
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2017
    Skąd
    Sosnowiec
    Wiek
    40
    Postów
    2,000
    Auto
    Tipo Sedan 1.4 N/A Lounge
    Rocznik
    2016
    Jesli na 200% mapy nie są zaśmiecone jazdą na gazie po resecie do fabrycznych to w necie są dwie przyczyny podawane:
    Problem z czujnikamy temp cieczy chlodzącej lub powietrza
    Listwa paliwowa lub filtr/pompa paliwa

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Tylko staram sie pomóc bo mechanikiem nie jestem

  13. #117
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    27 kwiecień 2018
    Skąd
    Skawina
    Wiek
    41
    Postów
    769
    Auto
    TIPO SW 1.4 fire
    Rocznik
    2018
    Cytat Napisał brylancik13 Zobacz post
    Jesli na 200% mapy nie są zaśmiecone jazdą na gazie po resecie do fabrycznych to w necie są dwie przyczyny podawane:
    Problem z czujnikamy temp cieczy chlodzącej lub powietrza
    Listwa paliwowa lub filtr/pompa paliwa

    (Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

    Tylko staram sie pomóc bo mechanikiem nie jestem
    Tylko zastanawia mnie fakt że całą zimę palił też stał 8 godzin i odpalał więc tam też dopiero jak temperatury słoneczko się zaczęło to zaczął odpalać i gasnąć. Wyznacznikiem jest temperatura . Jeszcze przeczyszczać czujnik położenia wału korbowego może to pomoże

    A teraz najlepsze jest to że po jeszcze 1 godzinie postoju po tym odpaleniu na 30sek odpalił jak zawsze

    Edit

    W poniedziałek i dzisiaj odpalił tak jak zawsze jedyne co zrobiłem to zmieniłem stację benzynową i wypiłem wtyczkę od czujnika położenia wału ale myślę że to nie ma znaczenia czekamy na cieplejsze dni
    Ostatnio edytowane przez Gomez405 ; 26-05-2021 o 14:08

  14. #118
    Master
    Dołączył
    08 marzec 2017
    Skąd
    Sosnowiec
    Wiek
    40
    Postów
    2,000
    Auto
    Tipo Sedan 1.4 N/A Lounge
    Rocznik
    2016
    Jak tam ? Dziś było więcej slonca i troche cieplo

  15. #119
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    27 kwiecień 2018
    Skąd
    Skawina
    Wiek
    41
    Postów
    769
    Auto
    TIPO SW 1.4 fire
    Rocznik
    2018
    Tak jak napisałem

    W poniedziałek i dzisiaj odpalił tak jak zawsze jedyne co zrobiłem to zmieniłem stację benzynową i wypiłem wtyczkę od czujnika położenia wału ale myślę że to nie ma znaczenia czekamy na cieplejsze dni

  16. #120
    Master
    Dołączył
    02 sierpień 2010
    Skąd
    Częstochowa
    Postów
    4,526
    Auto
    Fia Tipo T-Jet 120/ AR Mito 1,4 16V
    Rocznik
    2017
    Reduktor nie jest dziurawy? W sensie membrana nie przepuszcza? To częsta przypadłość ze nie odpala na ciepłym bo cały dolot ma zapchany gazem i ma za bogato.


 
Strona 8 z 12 PierwszyPierwszy ... 678910 ... OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. Nie chce zapalić.
    Napisany przez Piotr47 na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 26-08-2017, 18:43
  2. Nie chce zapalić - pojawia się marchewka
    Napisany przez Suffering na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 29-10-2015, 20:48
  3. Bravo Hgt nie chce zapalić !
    Napisany przez Dudix24 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 16-10-2013, 17:01
  4. CC 700 gaśnie i nie chce zapalić POMOCY
    Napisany przez stassz na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 28-03-2010, 20:25
  5. Po naprawie w ASO samochód nie chce zapalić.
    Napisany przez dexsterek na forum Stilo
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 19-02-2010, 15:19

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plsilniki-benzynowe-tipo-5341-4-95hp-lpg-nie-chce-zapalic-jak-jest-cieplo-47026

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl