Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 10 z 10

Temat: Gleba ;)  

  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    03 listopad 2010
    Skąd
    Stara Wieś
    Postów
    340
    Auto
    Fiat Siena 1,6 16V

    Gleba ;)

    Tak jak w temacie Chcę posadzić trochę Sienę na glebę Z uwagi na to iż do tego wehikułu nie ma tego typu części trzeba kombinować Wiem że można na przód wrzucić sprężyny Jamexa od Palio A co z tyłem? Trzeba robić na zamówienie?

    Jeśli nie kupno sprężyn to co? Co myślicie o ucięciu lub skręceniu ich i zachartowaniu?
    Jest wiele firm zajmujących się tym Jak bym z przodu obciął o zwój i dal do zachartowania było by ok?

    Pozdro



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,527
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    Cytat Napisał DanioxD
    Jeśli nie kupno sprężyn to co? Co myślicie o ucięciu lub skręceniu ich i zachartowaniu?
    Jest wiele firm zajmujących się tym Jak bym z przodu obciął o zwój i dal do zachartowania było by ok?
    osobiście jakoś w takie manewry nie wierzę. zastanawiam się czy tył nie podejdzie od palio po małych rzeźbach.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    16 czerwiec 2010
    Skąd
    Opole
    Wiek
    35
    Postów
    457
    Auto
    BMW E46 Coupe
    Rocznik
    2001
    Cytat Napisał lukq
    osobiście jakoś w takie manewry nie wierzę. zastanawiam się czy tył nie podejdzie od palio po małych rzeźbach.
    na cultstyle.pl był gość który przerabiał sprężyny, ludzie brali je nawet na rajdy i nigdy nic się nie stało... jeśli robi to profesjonalista to nic się złego nie stanie tył z palio na pewno nie podejdzie, ma mniej zwojów... więc jeśli wchodzą w grę jakiekolwiek kombinacje to już lepiej oddać wzmacniane springsy sieny (są takie na allegro pod butlę) do profesjonalisty na skrócenie.

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    28 listopad 2010
    Skąd
    Łódź
    Postów
    390
    Auto
    Siena 1,6 16V
    tyl mozna ciac 1-2 zwoje bo tam springa nie ma jak wypasc, przodu nigdy na centomanii co drugie cento jezdzi z tylem ucietym, jak bedziesz chcial to ile jeden z kolegow z forum ktory sie deklarowal na odkupienie springow przednich ode mnie ich nie wezmie to moge je tobie sprzedac bo planuje cos innego na wiosne

    Fabricca Italiana Automobili Torino Siena 1,6 Sedici Valvole

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    03 listopad 2010
    Skąd
    Stara Wieś
    Postów
    340
    Auto
    Fiat Siena 1,6 16V
    A ile za to byś wołał?

    Wiele osób nawet z przodu ma ucinane springi i niby jest ok
    Myślę że jak by uciąć przód o zwój i dać do kogoś co zajmuje się sprężynkami, tzn utwardzaniem czy tam hartowaniem było by ok.
    Bo z tyłem to można robić tak bez obaw no nie?

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    16 czerwiec 2010
    Skąd
    Opole
    Wiek
    35
    Postów
    457
    Auto
    BMW E46 Coupe
    Rocznik
    2001
    Cytat Napisał szuro
    jak bedziesz chcial to ile jeden z kolegow z forum ktory sie deklarowal na odkupienie springow przednich ode mnie ich nie wezmie to moge je tobie sprzedac
    to chyba o mnie mówię od razu, że nie biorę bo samochód prawdopodobnie idzie "do żyda" - a jeśli nie to niestety mam wiele innych elementów zawieszenie do wymiany :/

    Bo z tyłem to można robić tak bez obaw no nie?
    wiesz, no bez obaw... w sensie my się o Ciebie martwić nie będziemy po prostu ucięta sprężyna zmienia swoje właściwości - o ile w lekkim i małym Cinquecento czy 126p nic się nie stanie to w sienie będzie problem na 100% - samochód nie dość, że cięższy to jeszcze na oryginalnych springsach dupa siada już przy jednej osobie - o dwóch osobach + jakiś bagaż już nie wspominam... więc wybór należy do Ciebe ale pomyśl jak to się będzie zachowywało na po prostu uciętej sprężynie

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    28 listopad 2010
    Skąd
    Łódź
    Postów
    390
    Auto
    Siena 1,6 16V
    ja sie tylnymi springami niedlugo pobawie w celach dosw bo docelowo beda robione na zamowienie ciachne jeden zwoj, zostawie gumy usztywniajace i zobacze co i jak a za swoje przednie duzo bym nie chcial

    Fabricca Italiana Automobili Torino Siena 1,6 Sedici Valvole

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    03 listopad 2010
    Skąd
    Stara Wieś
    Postów
    340
    Auto
    Fiat Siena 1,6 16V
    To może podaj w przybliżeniu cenę

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    26 październik 2010
    Skąd
    Częstochau
    Postów
    29
    Auto
    FIAT UNO 1.4; FIAT PALIO WEEKEND 1.2 16v
    Witam

    Na allegro można kupić obniżające sprężyny kupić za ok. 300PLN komplet więc zastanawiam się czy jest sens kombinować z przeróbkami co nie wyjdą wcale taniej i nie są do końca pewne. Jeżeli chodzi o samo usztywnienie bez obniżania to polecam gumowe usztywniacze sprężyny dostępne w sklepie na allegro w za śmieszne pieniądze.

  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    03 listopad 2010
    Skąd
    Stara Wieś
    Postów
    340
    Auto
    Fiat Siena 1,6 16V
    Kolego co do gum usztywniających to mam takie wrzucone w springi z tyłu
    A jeśli chodzi o gotowy kpl. springów obniżających z allegro to takowych do Sieny niestety nie ma

    No chyba że ja szukać nie umiem więc jeśli coś takiego do Sieny znalazłeś to podrzuć link


 

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat siena gleba

palio glebasiena glebana glebie fiat sienafiat albea usztywnianieGleba fiata unojak obciac sprezyny cinquecentopalio weekend obciac sprezynyfiat siena glegagleba fiat uno glebaq fiat sienafiat palio glebapalio weekend glebagleba paliohttps:fiatklubpolska.plsiena-palio-443gleba-11775
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl