Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 9 z 9
  1. #1
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    38
    Postów
    1,571
    Auto
    Dacia LOGAN MCV II STEPWAY OUTDOOR 0,9TCE 90km
    Rocznik
    2017

    Czy To znowu Uszczelka Pod Głowicą???

    Witam. Niestety dzisiaj znowu dopadło mnie fatum Fiata. Rano byłem u gazownika na regulacji i sprawdziłem od razu poziom wszystkich płynów i było ok. Od gazownika pojechałem sobie z narzeczona na działkę i jakieś 2 godziny temu wróciłem do warszawy, pod blokiem narzeczonej coś mnie tknęło żeby otworzyć maskę. Otwieram patrzę a tu poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym z centymetr pod minimum. Dolałem trochę płyny ( oczywiście nie odpaliłem silnika bo wiadomo Gorący silnik + zimna woda = pęknięta głowica) i poszedłem się relaksować. Po godzinie nadszedł czas powrotu do domu, dolałem jeszcze trochę wody tak żeby było na Maxa i wróciłem do domu. Pod domem otwieram maskę a tu płynu również nie za dużo a na dodatek cały zbiorniczek, spód chłodnicy ( pewnie ściekał) i ledwo co akku jest mokre od płynu . Odkręciłem korek od zbiorniczka i płyn bez żadnego psss podniósł się tak 1 - 2cm nad kreską max. Nie chciałem się już dzisiaj denerwować i zamknąłem maskę i poszedłem do domu. Czy ktoś może mi doradzić czy to na 100% UPG ?

    Z nerwów nie robiłem próby odpalenia auta z otwartym zbiorniczkiem wyrównawczym, pod korkami nie ma masła ani żadnych dziwnych osadów, osiągi są w normie, jako że jest ciemno to patrzyłem się czy auto nie zostawia za sobą jakiś białych kłębów dymu i nie zostawia. Jutro zobaczę czy nie wywala płynu jak nie ma korka ahh i denerwuje mnie ten zbiorniczek wyrównawczy ponieważ Od strony pasa przedniego na zbiorniczku od strony wewnętrznej na długości z 4-5 cm jest takie jakby pękniecie plastiku dziwne do opisania. Czy to może byc wina mojego problemu ?

    Dodam że UPG wymieniałem rok temu i od tamtej pory zrobiłem ok 19tys. km . Termostat Również był wymieniany rok temu a korek od zbiorniczka wyrównawczego z 2 miesiące temu. Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,254
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    zacznij od odpowietrzenia układu. a swoją drogą nie jest dobrym pomysłem lanie do gorącego silnika zimnego płynu ale o ile mi wiadomo jak już się to robi to właśnie na silniku który chodzi. ale wracając do sprawy to zacznij od odpowietrzenia. a potem jak coś to popatrz czy nie masz wycieku. zwróć uwagę na pompę wody często one już mają dość

  4. #3
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    38
    Postów
    1,571
    Auto
    Dacia LOGAN MCV II STEPWAY OUTDOOR 0,9TCE 90km
    Rocznik
    2017
    wróciłem właśnie od swojego paździerza. Oczywiście płynu było mało więc dolałem i uruchomiłem silnik Przy otwartym zbiorniczku wyrównawczym. Płyn w zbiorniczku zachowywał się normalnie podniósł się tak 1cm nad max i stanął w miejscu jednak niepokoi mnie lekkie dymienie na bialo z wydechu a to juz zły znak nagrałem kilku sekundowy filmik za pomocą telefonu ale nie wiem jak go wrzucić. Stałem tak przy aucie z 25 minut i nie zauważyłem żadnego ubytku w zbiorniczku wyrównawczym.

    [size=2][ Dodano: 2010-08-12, 08:37 ][/size]
    Wrzucam 2 filmiki spakowane

  5. #4
    Master
    Dołączył
    31 styczeń 2009
    Skąd
    Sosnowiec
    Postów
    1,811
    Auto
    GP estiva B&M,Laguna 2PH2 2,0 LPG grandtour, Clio 3PH1 1,2 75KM
    Rocznik
    2010 2007 2005
    jak mozna wiedziec gdzie są te filmiki ??
    GPestiva B&M exotica, Renault Laguna 2 PH2 2,0 F4R+ LPG GrandTour Tech Line - Série Limitée, Renault Clio 3 PH1 1,2 75KM D4F Expression

  6. #5
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    38
    Postów
    1,571
    Auto
    Dacia LOGAN MCV II STEPWAY OUTDOOR 0,9TCE 90km
    Rocznik
    2017
    jakoś się się wrzuciły nie wiem dla czego. Później poszedłem jeszcze raz do auta odpaliłem silnik i autko nadal kopci na biało ale to tak ledwo co , więc może to norma. Zakręciłem zbiorniczek wyrównawczy przełączyłem auto na gaz , gazuję tak do ok 3000obr/min a ty ze zbiorniczka wyrównawczego przy tym dziwnym pęknięciu tryska płynem. Wiec na 100% jest zbiorniczek do wymiany tylko zastanawiam się czy nie przegrzałem silnika. Temperatura podczas jazdy jak i na postoju była w normie. Dzisiaj o 15 będę miał nowy zbiorniczek , wezmę go założę i zobaczę co się będzie działo. Aha i pewnie będę musiał odpowietrzyć układ chłodzenia i tu nasuwa się moje kolejne pytanie czy wystarczy jak włączę ogrzewanie i nawiew na maksa i odkręcę korek od zbiorniczka wyrównawczego czy muszę bawić się w szukanie tych dziwnych odpowietrzników co idą do i z nagrzewnicy i ich odkręcaniem? Za bardzo nie chciałbym się do nich dotykać ponieważ słyszałem że są z plastiku i podczas próby odkręcania zawsze pękają.

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    16 czerwiec 2010
    Skąd
    Opole
    Wiek
    35
    Postów
    457
    Auto
    BMW E46 Coupe
    Rocznik
    2001
    u mnie też poziom płynu chłodniczego świruje... raz jest poniżej minimum, odkręcę korek skacze pomiędzy min a max a czasami podchodzi prawie pod korek i tak w kółko, nie przejmuję się tym

  8. #7
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    38
    Postów
    1,571
    Auto
    Dacia LOGAN MCV II STEPWAY OUTDOOR 0,9TCE 90km
    Rocznik
    2017
    wymieniłem zbiorniczek wyrównawczy odpowietrzyłem (chyba ) układ chłodzenia i wygląda że wszystko jest ok. Zrobiłem z 35km i nic nie ubyło . A wina była w tym głupim zbiorniczku wyrównawczym niby oryginalny zakupiony w salonie fiata a wytrzymał z 15 miesięcy ciekawe ile ten wytrzyma

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    18 marzec 2010
    Skąd
    krk
    Postów
    114
    Auto
    Siena 1,4 / Bravo II 1,9 MJ/ Suzuki GSX 550EF
    Cytat Napisał dudu$
    ciekawe ile ten wytrzyma
    Jeśli jest z tworzywa bezbarwnego to masz szansę, że długo nie wytrzyma. Najlepiej spisują się zbiorniki z żółtawego plastiku... Dziwię się, że fiat nie rozwiązał tej usterki bo problem jest znany od lat w Palio/Siena.

  10. #9
    Master
    Dołączył
    07 wrzesień 2009
    Skąd
    Ząbki
    Wiek
    38
    Postów
    1,571
    Auto
    Dacia LOGAN MCV II STEPWAY OUTDOOR 0,9TCE 90km
    Rocznik
    2017
    niestety ten co kupiłem jest z przezroczystego tworzywa. Mam nadzieję że te 2 lata pojeździ i rozsypie się u kolejnego właściciela


 

Podobne tematy

  1. [silnik] Co oprócz uszczelki pod głowicą?
    Napisany przez tomeq77 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 01-07-2010, 22:34
  2. Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 05-06-2009, 17:55
  3. Znowu problem z uk chłodzenia
    Napisany przez BamboTM na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 17-04-2009, 21:38
  4. Uszczelka pod głowicą- jednak pękniecie głowicy
    Napisany przez darkier na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 12-12-2008, 18:16
  5. [ukł. zapłonowy] uszczelka pod aparat zapłonowy
    Napisany przez Neo0813 na forum Uno
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 08-12-2008, 20:25

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Uszczelka pod glowica fiat siena

jak dlugo wytrzymie uszczelka pod glowica fiatfiat palio 1.2 wymiana uczczelki pod glowicauszczela pod glowice fiat siennafiat palio 1 2 uszczelka pod glowicaile wytrzymuje uszczelka pod glowica w fiacie z gazem siena forumfiat siena uszczelkiuszczelka siena 1.2upg fiat sienapo pol roku uszczelka pod glowica znowobjawy uszczelki pod glowica fiat siena 1.2film wymiana uszczelki pod glowica fiat siena1.2
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl