Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 8 z 8
  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    16 czerwiec 2010
    Skąd
    Opole
    Wiek
    35
    Postów
    457
    Auto
    BMW E46 Coupe
    Rocznik
    2001

    czy stanie się coś złego ?

    Fiat Siena 1.2

    Przekręcam kluczyk raz, świeci się kontrolka wtrysku, gaśnie, kontrolka akumulatora świeci się aż zapalę silnik... wiem, wszystko ok, ale nie o to chodzi.
    Chodzi o to, że wtedy mogę słuchać radia przy zgaszonym silniku (nie przerobiłem wtyczki bo nie zdążyłem przed zimą)... czy coś się dzieje gdy samochód stoi z kluczykiem przekręconym w tą pozycję oprócz zużycia akumulatora przez radio ? mogę tak np. go trzymać kilkanaście-kilkadziesiąt minut ?

    może trochę durne pytanie, ale chcę się upewnić



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 luty 2010
    Skąd
    Chorzów
    Postów
    92
    Auto
    Punto
    Zasilasz również w tym momencie cewkę zapłonową a to może ją uszkodzić ale nie jest to regułą.

  4. #3
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,527
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    nie zalecam tego, gdyż na "cały" samochód jest podany prąd, przerób końcówkę, jeśli nie wiesz jak, to za jakieś 10 zł zrobi Ci to każdy elektryk, w przeciągu maksymalnie 10 minut.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    28 listopad 2010
    Skąd
    Łódź
    Postów
    390
    Auto
    Siena 1,6 16V
    lepiej przerobic tak zebys mogl sluchac radia bez koniecznosci wkladania kluczyka tak jak kolega wyzej napisal kazdy elektryk ci to ogarnie raz dwa jak sam sobie nie poradzisz

    Fabricca Italiana Automobili Torino Siena 1,6 Sedici Valvole

  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    16 czerwiec 2010
    Skąd
    Opole
    Wiek
    35
    Postów
    457
    Auto
    BMW E46 Coupe
    Rocznik
    2001
    czyli jest tak jak myślałem... kurde, już dawno bym to przerobił, ale poprzedni właściciel samochodu wsadził radio na chama do nieoryginalnej ramki montażowej zabierałem się już za to bo właśnie chciałem zrobić przeróbkę i jakoś to wszystko usztywnić bo jak czasami zdarzy mi się ruszyć z za niskimi obrotami to tyłek radia cały się telepie i wydaje nieciekawe dźwięki do tego mam utrudniony dostęp żeby jakoś to mocno złapać bo z kolei plastikowa ramka (ta wokół panelu) jest przyklejona do radia (to już moja zasługa, były urwane mocowania a do tego modelu JVC dostać nową to cud)

    na razie nic nie będę kombinował w takim razie, poczekam aż ojciec mi zwolni garaż... czyli musi gdzieś wyjechać na co najmniej pół dnia bo jeśli dobrze rozumiem to muszę wypchnąć to radio od tyłu a nie będzie to możliwe bez demontaży panelu w którym jest klawisz od świateł awaryjnych i kratki nawiewów.

  7. #6
    Administrator
    Dołączył
    28 sierpień 2009
    Skąd
    Gdynia
    Postów
    11,527
    Auto
    Croma FL Emotion
    Rocznik
    08.2008
    musisz dostać się do tyłu radia, a dokładnie do kostki ISO.

    Przed założeniem nowego tematu zapoznaj się z :
    Regulamin | Szukaj | Skargi |
    Kontakt| Zanim stworzysz nowy temat

    Jest:
    -rower
    -Fiat Croma 1.9 FL Emotion - Czarna FURIA
    -Volvo V50 2.0

    Było:
    -Brava 1.4 S 75 KM
    -Marea 1.9 JTD na FKP|
    -FF 1.8 TDCi

  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    16 czerwiec 2010
    Skąd
    Opole
    Wiek
    35
    Postów
    457
    Auto
    BMW E46 Coupe
    Rocznik
    2001
    Cytat Napisał lukq
    musisz dostać się do tyłu radia, a dokładnie do kostki ISO.
    wiem wiem... tylko najpierw muszę to radio wypchnąć od dołu

  9. #8
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    24 maj 2010
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    93
    Auto
    Marea 1.8 HLX +LPG
    Witam
    Kiedyś w sienie 1.4, mieliśmy zamontowany alarm, który aktywował się zawsze po upływie powiedzmy minuty. Aby posiedzieć w aucie i by alarm nie wył, trzeba było mieć przekręcony kluczyk. No i tym sposobem, na weekendy najczęściej, kluczyk był przekręcony, tak po 30 min, czasem nawet 1,5h. I tak przez ok 1,5 roku. Auto do dziś jeździ i z tego co mi wiadomo problemów z tego powodu nie było.
    Oczywiście najlepiej przepiąć kabel.
    Pozdrawiam


 

Podobne tematy

  1. [blachy] czy sam jestem w stanie wymienic ogranicznik od drz
    Napisany przez dereza na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 07-05-2010, 11:26

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl