witam ma ktoś jakąś instrukcje jak podłączyć alarm w tym aucie???
witam ma ktoś jakąś instrukcje jak podłączyć alarm w tym aucie???
instrukcje powiniens miec w alarmie gdzie co i jak pdlaczyc
[color=blue]był FIAT PALIO WEEKEND 1.4[/color]
[color=blue]była ALFA ROMEO 156 1.8 T.S[/color]
[color=red]jest ALFA ROMEO 156 SW 2.5 V6 24V[/color]
ok ale z kad mam wiedziec gdzie wpiac kabel od czujek drzwiowych, gdzie wpiac kable od kierunkow, gdzie wpiac odciecie zaplonu i jak podlaczyc alarm pod fabryczny centralny zamek...???
Ściągnij to: http://fiatforum.com.pl/downloads.ht...etail&df_id=26
Tam będziesz miał schematy elektryczne. Teraz musisz wziąść schemat alarmu i znaleść odpowiednie kable w schematach.
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
witam! nie moge się połapać w tym schemacie... pod jaki kabel mam podpiąć kabelek od czujnika otwartych drzwi??? i pod co podpiąć(jaki kabel) od odcięcia zapłonu???
Na 199 stronie tej o to książki masz ładny schemat wpięcia alarmu.
Kolory kabli zaś masz na stronie 184 na dole, ogólnie na 183 i 184 masz oznaczenia poszczególnych układów którym przypisano odpowiednie numery na schematach.
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
miszko, sorry ale dalej nie wiem pod jaki kabel i gdzie on się znajduje podpiąć kabel od czujnika otwartych drzwi i klapy??? mógłbyś mi to powiedzieć??? co do odcięcia zapłonu to wiem, a tego nie...
Na 193 stronie masz schemat oświetlenia wnętrza.
Układy 98,106,166,165 są to czujniki drzwiowe.
98 to czujnik od drzwi kierowcy i 106 to czujnik od strony pasażera.
Jak widzisz na schemacie są one w wspólnym obwodzie, więc nie ma znaczenia czy podepniesz się pod jeden czy drugi.
Jeszcze szybciej bez grzebania i szukania kabli w progach i przy czujnikach to dostanie się do wiązki kabli które idą już do żarówki od oświetlenia wnętrza.
Zapewne idą one lewym słupkiem (od strony kierowcy) ku górze i dalej już do lampki.
Rozbierz lampkę zobacz na którym kablu pojawia się masa w momencie otwarcia drzwi.
Zapamiętaj kolor kabla.
Zajmij się teraz rozebraniem słupka (plastiku osłaniającego słupek). Jak do zdemontujesz to znajdź kabel.
Tam możesz się wpiąć.
Lub poprostu rozbierz plastik osłaniający próg i zobacz które kable wychodzą ze słupka (powinny 2).
Jeden to stała masa, drugi to masa do lampki.
Co do klapy to nie pomogę Ci, musisz poszukać tam czujnika od niego, pod 161 jest ten czujnik na schemacie.
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
dzięki MISZKO... a z tego co widze to przednie mają wspólny obwód i tylne też... i teraz jeszcze pytanie ja kabel od czujnika alarmu podłączam do czarnego czy zielonego??? na schemacie czarny: N, a zielony :V???
Do V bo na nim "pokazuje" się masa w momencie otwarcia drzwi.
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
witam! mam pytanko z alarmu wychodzi przewód na + 12V po stacyjce ja podłączyłem ten przewód pod kabel od kostki iso radia... tzn. odciąłem od koski kabel na ktorym był prąd po przekręceniu kluczyka i do niego podpiąłem ten od alarmu... może tak być?;>
To znaczy od alarmu masz przewód tak? I na nim ma się pojawiać +12V gdy przekręcisz kluczyk, tak?
I ten kabel spiąłeś z kablem od radia na którym pojawia się +12V po przekręceniu kluczyka, tak? Jeżeli tak, to jest ok.
Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu
Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM
wszystko tak... xD to dzieki... alarmik śmiga aż miło...
witam ma ktoś może schematy układu hamulcowego do uno potrzebne do projektu
dzieki
krzysiek