Witamy na Fiat Klub Polska

Szukaj:

Typ: Posty; u篡tkownik: maniek8998

Strona 1 z 4 1 2 3 4

Szukaj: Wyszukiwanie trwa這 0.00 sekund(y).

  1. Odpowiedzi
    10
    Odwiedzin
    3,555

    co jak co (o gustach sie nie dyskutoje) ale w...

    co jak co (o gustach sie nie dyskutoje) ale w stilo 3d chlapacze to hmm hmm przypal xD
  2. Odpowiedzi
    10
    Odwiedzin
    3,555

    malowac ;d a na prawde to chyba to jest minus...

    malowac ;d a na prawde to chyba to jest minus stila tez tak mam ale rdza czy inny badziew nie wchodzi tylko lakier zszedl :evil:
  3. Odpowiedzi
    15
    Odwiedzin
    3,989

    ale nie jestem pewien ale moze tak zobacz...

    ale nie jestem pewien ale moze tak zobacz najpierw zdejmi plastik glosnika salepke ta trojkatna
  4. Odpowiedzi
    3
    Odwiedzin
    3,125

    kolego masz na pw wiadomosc z namiarem na szrot...

    kolego masz na pw wiadomosc z namiarem na szrot ktory ma czesci do tego modelu
  5. Odpowiedzi
    11
    Odwiedzin
    6,626

    wentylator ze glosno chodzil to pewnie sniegu sie...

    wentylator ze glosno chodzil to pewnie sniegu sie dostalo na smigla i mial bicie kontrolki sprawdz styki przy aku i kolo niego przy bezpiecznikach moze tam sie dostalo troche niegu dales do garazu...
  6. Odpowiedzi
    2
    Odwiedzin
    2,667

    moze tak albo oliwa licha

    moze tak albo oliwa licha
  7. Odpowiedzi
    4
    Odwiedzin
    4,015

    jak bys mial dziure to by cie zlecial zaly ale...

    jak bys mial dziure to by cie zlecial zaly ale zazwyczaj to jak przycierasz podwoziem to lapami od silnika wachaczem itp a nie micha miche masz wyzej wiec jak ci chodzi to ok poziom oliwy masz ok to...
  8. Odpowiedzi
    144
    Odwiedzin
    21,340

    to chyba nie ma regoly czy sa malowane czy nie...

    to chyba nie ma regoly czy sa malowane czy nie zdaje mi sie ze w 3d jak sa malowane to sam sobie ktos malowal chyba ze ma z abata one zazwyczaj maja w oryginale
  9. Odpowiedzi
    144
    Odwiedzin
    21,340

    ja mam dynamica i prawie wszystkie dynamic maja...

    ja mam dynamica i prawie wszystkie dynamic maja czarne i nawet 2005 roki
    zauwazylem po 2003roku znaczek fiata jest na tylniej klapie na srodku i jest listwa chromowa w przednich reflektorach na dole
  10. Odpowiedzi
    144
    Odwiedzin
    21,340

    pierwszy link listwy boczne powinny byc czarne a...

    pierwszy link listwy boczne powinny byc czarne a nie w kolorze moze sie myle
    2link 2szyby elek.tylko
    3link brak spojlera gumowego w zderzaku przednim inny albo mam schizy odcien drzi po prawej...
  11. Odpowiedzi
    144
    Odwiedzin
    21,340

    moja sugestja pojechac z miernikiem lakieru bo...

    moja sugestja pojechac z miernikiem lakieru bo mysle ze mial chyba lekkiego dzwonka na przodzie ale to moja mysl
  12. Odpowiedzi
    144
    Odwiedzin
    21,340

    niechce wywolac teraz zamieszania ale kilka...

    niechce wywolac teraz zamieszania ale kilka rzeczy mnie zasinteresowalo mianowicie zle spasowane swiatla przednie na dole ze zderzakiem po co mu w zderzaku spryskiwacze reflektorow jesli nie ma...
  13. Odpowiedzi
    6
    Odwiedzin
    5,983

    wczesniej latalem na 205/55/16 teraz 205/40/17...

    wczesniej latalem na 205/55/16 teraz 205/40/17 jest naprawde bardzo sztywny i jak by byl wklejony do drogoi z 1 strony jest roznica ogromna tzn trzymanie na zakretach przy wyprzedzaniu, wyglad itp a...
  14. Odpowiedzi
    6
    Odwiedzin
    5,983

    cisnienie w kolach

    witam panowie kupilem sobie alusy i prawie nowe opony a wymiarach 205/40/17 i moje pytanie jest takie ile dmuchac w nie powietrza wczeniej mialem 205/55/16 i dawalem 2,2 a w tych nowych ile?? moze...
  15. Odpowiedzi
    9
    Odwiedzin
    3,250

    ja obstawiam ze padly przeguby krzyzakowe w...

    ja obstawiam ze padly przeguby krzyzakowe w poloskach czyli jest luz w kielichach i przeguby sa do wymiany te od strony silnika i kielichy to samo

    to jest takie cos dla przykladu...
  16. Odpowiedzi
    29
    Odwiedzin
    19,871

    prawda bylyby

    prawda bylyby
  17. Odpowiedzi
    144
    Odwiedzin
    21,340

    12

    12
  18. Odpowiedzi
    13
    Odwiedzin
    4,249

    ja mam filtr nowy tez zauwazylem teraz ze mi...

    ja mam filtr nowy tez zauwazylem teraz ze mi paruje polecam recznik papierowy clin z alkoholem i szybki wszystkie ladnie od srodka umyc mi pomoglo nastepna rzecz w uszczelkach od drzwi usunac wode...
  19. Odpowiedzi
    29
    Odwiedzin
    19,871

    zobacz moze jednak masz jakis wyciek korek...

    zobacz moze jednak masz jakis wyciek korek spustowy kolo fultru moze uszczelka w korku spustowym poszla i leci minimalnie
  20. Odpowiedzi
    28
    Odwiedzin
    20,196

    moze obieg otawrty byl ??

    moze obieg otawrty byl ??
  21. Temat: MASKA

    maniek8998
    Odpowiedzi
    4
    Odwiedzin
    4,069

    aha czyli git bo kupilem maske i ten co...

    aha czyli git bo kupilem maske i ten co sprzedawal nie wiedzial z czego to ma czy z 5 czy z 3
  22. Odpowiedzi
    18
    Odwiedzin
    12,636

    ja polecam wazeline koszt kolo z za tubke...

    ja polecam wazeline koszt kolo z za tubke dostepna w aptece i nie ma opcji zeby zamarzlo
  23. Temat: MASKA

    maniek8998
    Odpowiedzi
    4
    Odwiedzin
    4,069

    MASKA

    witam panowie czym sie rozni maska od 5d do 3d jak bym zalozyl maske do swojego stilo 3d maske od 5d bedzie roznica jakas ??

    [ Dodano: 2010-10-19, 21:41 ]
    a i jesli sie czyms rozni to czym :)
  24. Odpowiedzi
    15
    Odwiedzin
    8,649

    mialem podobna sytuacje :lol: mechces kazal...

    mialem podobna sytuacje :lol: mechces kazal wymienic cos od paliwa jakis czojnik czy cos bo nie podawalo wogole i tez uruchomil sie na moment i gasl albo wogole i tez to sporo trwalo porzyczyne...
  25. Odpowiedzi
    7
    Odwiedzin
    8,149

    kolego ciagniesz za kanape tam gdzie masz zapinke...

    kolego ciagniesz za kanape tam gdzie masz zapinke do pasow od tamtej strony do gory i w strone przodu samochodu i tam masz pompe
Posty od 1 do 25 z 82
Strona 1 z 4 1 2 3 4
https://www.iparts.pl