Witamy na Fiat Klub Polska

Szukaj:

Typ: Posty; u篡tkownik: marcinosss_78

Strona 1 z 3 1 2 3

Szukaj: Wyszukiwanie trwa這 0.00 sekund(y).

  1. Odpowiedzi
    0
    Odwiedzin
    379

    opis z豉czy radia nav conect

    33787

    kto ogarnia kt鏎e z豉cze do czego s逝zy , wiem kt鏎e jest iso i mni iso ale co dalej .
  2. Odpowiedzi
    11
    Odwiedzin
    474

    a dzieki dzieki jak wruce jutro z pracy ...

    a dzieki dzieki jak wruce jutro z pracy spo鏏uje , pozdro
  3. Odpowiedzi
    11
    Odwiedzin
    474

    Kolego dzis pobawi貫m sie radyjkiem i jest ...

    Kolego dzis pobawi貫m sie radyjkiem i jest lipa -CD nie jest czytane . musze jakos je wyjac i wyczyscic laser og鏊nie sprawa mocno sie skoplikowa豉 a szkoda . Inna sprawa ...
  4. Odpowiedzi
    11
    Odwiedzin
    474

    no to ja mam ten na samej g鏎ze Nav...

    no to ja mam ten na samej g鏎ze Nav Connect w orginale , poczyta貫m sobie wczoraj o cyfrowej zmieniarce no i wyglada to zajefanie . we wtorek odbiore dobloszczaka i dam ci ...
  5. Odpowiedzi
    11
    Odwiedzin
    474

    zobacz ja mam cos takiego (fiat connect nav+)...

    zobacz ja mam cos takiego (fiat connect nav+)
    https://www.google.pl/search?q=fiat+connect+nav%2B&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjEifPG68zdAhVIlSwKHSYZCMoQ_AUICigB#imgrc=GXK3q29p_WM90M:
    a i ...
  6. Odpowiedzi
    11
    Odwiedzin
    474

    W sumie to w豉snie chyba bede sie chcia ...

    W sumie to w豉snie chyba bede sie chcia tego connecta pozbyc bo bardzo zalezy mi na usb a ona k..... nie ma . co do jezyka , starsze doblo mia這 identyczny wyswietlacz i ...
  7. Odpowiedzi
    11
    Odwiedzin
    474

    wersja jest kolorowa , tylko nigdy takiego ...

    wersja jest kolorowa , tylko nigdy takiego cuda nie widzia貫m ( sprowadzony z belgi ) ci庵le chce pin do karty sim no i pokazuje ze ma zasi璕 , mowiec szczeze bardziej mnie ...
  8. Odpowiedzi
    11
    Odwiedzin
    474

    Witam Forumowicz闚

    Witam , mia ktos w swoim dobloszczaku system fiat connect , w豉snie naby貫m takie ustroistwo wraz z nowym dobloszczakiem . oczewsiscie nowy znaczy 2007 r .
    pozdrawiam .
  9. Odpowiedzi
    19
    Odwiedzin
    1,502

    kolego problem polega na tym ze m鎩 ...

    kolego problem polega na tym ze m鎩 dobloszczak jezdzi g這wnie w wekendy , stoiac tydzien a czasami i dwa roz豉dowuje mi sie akumulator . Zanim zaczo貫m kombinowac z lampka...
  10. Odpowiedzi
    19
    Odwiedzin
    1,502

    do這zysz rezystor akumulator p鎩dzie jeszcze ...

    do這zysz rezystor akumulator p鎩dzie jeszcze szybciej , ja chyba teraz wsadze zwyk造 mechaniczny przekaznik , tylko puszcze plusa i minusa przez styki na lampki z dw鏂h stron ...
  11. Odpowiedzi
    19
    Odwiedzin
    1,502

    Kolego mia貫s racje , faktycznie ja pod ta ...

    Kolego mia貫s racje , faktycznie ja pod ta lampke z boku podpio貫m sobie przekaznik SSR , a pod przekaznik podpio貫m sobie listwe led przyklejana na tasme 3 diody led ...
  12. Odpowiedzi
    19
    Odwiedzin
    1,502

    wydaje mi sie ze malibu to tylko wersja ...

    wydaje mi sie ze malibu to tylko wersja dodatk闚 i wyposazenia , swego czasu starsznie by貫m najarany na takiego Malibu , kolego z jakim masz tego malibu silnikiem . U mnie...
  13. zamiana silnika 2.0 135 km na silnik 1.6 105 km

    witam . orientuje sie ktos czy silnik w doblo 3 da這 2.0 da這 by sie zamienic na 1.6 . Je盥zi貫m dwulitr闚ka i by這 s豉bo s造sza貫m ze 1,6 sa naprawde udane . Kupi bym...
  14. Odpowiedzi
    10
    Odwiedzin
    659

    hmmm no numeru b貫du mi nie podali panowie ...

    hmmm no numeru b貫du mi nie podali panowie mechanicy . Co do dpf to czu貫m jezdzac samochodem jak sie przypycha . wyskakiwa貫m wtedy na eksprs闚ke i rura , az dziwne ze taka...
  15. Odpowiedzi
    10
    Odwiedzin
    659

    no i doblo dzis pod豉czone pod kompa ,,...

    no i doblo dzis pod豉czone pod kompa ,, zbyt niski przep造w spalin ,, co koledzy na to podobno moze to byc egr .
Posty od 1 do 15 z 32
Strona 1 z 3 1 2 3
https://www.iparts.pl