Witam . Zakupiłem szrocika za dobre pieniądze i jest taki z nim problem . Auto po nocy trzeba dwa razy przekrecic az cyknie przekaźnik pompki paliwa i pompka napompuje , ale auto jak odpali trzeba trzymac w granicach 2.5 tys do 3 tys bo jak puszcze gaz to gaśnie i tak do zagrzania sie w granicach 70 stopni . Drugi problem to jak juz jest cieply to na benzynie odpala raz bez gazu raz z gazem i chodzi równo ale jak naprzykład z jazdy sie zatrzymam i dam luz bądź jak go przegazuje to zejdzie na te 800 obrotów i zgaśnie , ale jak go naprzykład będę opuszczał z obrotów delikatnie to nie gaśnie , ale zdarzy mu sie ze chwile pochodzi i padnie . Na gazie jest bardzo podobnie tylko to gaśniecie występuje częściej . Od czego zacząć prosił bym o jakieś kierunki . Pacjent 2.0 16 v 136 km 2001 rok . Pozdrawiam .