Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 11 z 11
  1. #1
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,365
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994

    Turbo Jet (T-Jet) i... LPG?

    Ma ktoś doświadczenia z silnikiem Turbo Jet (T-Jet) i zastosowaniu przy nim LPG?
    Generalnie są instalacje LPG przygotowane pod Turbo, ale z ciekawości spytam się czy ktoś eksperymentował z tym?
    Słyszałem z obiegowy opinii, że różnie z tym bywa, oczywiście problem tutaj jest z turbiną.
    Ktoś może coś więcej wie, albo ma i wie jak się sprawuje? Jak ze spalaniem?
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM




  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    14 październik 2010
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    13,642
    Auto
    Peugeot 407SW
    Rocznik
    2004
    Ja tylko słyszałem, że jak kupować samochód pod gaz to z daleka omijać auta z turbiną..

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    24 październik 2009
    Skąd
    Żory
    Postów
    352
    Auto
    Croma jtd
    Czy ja wiem ... mam znajomego który ma Linee 1.4 turbo - ma sekwencje i działa bez zarzutu . Jak trzeba ? - dowiem się szczegółów. Ze starych czasów leona mialem znajomych z 1.8 turbo benzyną na gazie ... nikt nie narzekał .

  5. #4
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,365
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Jeżeli możesz będę wdzięczny. Nie ukrywam, że interesuję się tym motorem i jak się sprawuje on z LPG. Pewnie opinie negatywne pochodziły z takich sobie instalacji.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  6. #5
    Klubowicz
    Dołączył
    24 październik 2009
    Skąd
    Żory
    Postów
    352
    Auto
    Croma jtd
    W poniedziałek go przepytam i dam znać dokładnie co ma zamontowane.

  7. #6
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,365
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Lancia Delta 1.4 T-Jet 150KM LEDY PDC SKÓRA, 2008r., 1400cm3, 150 KM - otomoto.pl

    Ciekawe autko. 150KM pewnie oszukane, bo te motory miały 140KM chyba, że na rynek zachodni były mocniejsze.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  8. #7
    Klubowicz
    Dołączył
    24 październik 2009
    Skąd
    Żory
    Postów
    352
    Auto
    Croma jtd
    Były takie wersje 150 konne. Ten motor pracował też w Bravo w wersji sport . Niestety ( stety ? ) odkąd mamy obowiązującą normę emisji spalin euro 5 ten silnik ma dołożony s&s i już "tylko" 140 koni. Fajny silniczek ale dosyć paliwożerny (lpg może być niezłym rozwiązaniem )... ta lancia to bardzo fajna wersja (przyzwoity wypasik ) na tych 18' calach wygląda super - lepiej w realu niż na tych zdjęciach .

  9. #8
    Master
    Dołączył
    04 kwiecień 2010
    Skąd
    Sanok
    Postów
    1,578
    Auto
    Abrath Panda 1.3 multijet 2005r. :)
    Miszko: zmieniasz auto?

  10. #9
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,365
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    A takie jakieś marzenia gdzieś tam chodzą po głowie A co do silników 1.4 TJet chciałem się więcej dowiedzieć.
    Lancia fajna, środek mniej (oczekiwałem czegoś więcej), ale auto miłe.

    Bartosz to mówisz, że Bravo też miało ten motor? Chmm... przejrzę sobie z ciekawości.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  11. #10
    Klubowicz
    Dołączył
    24 październik 2009
    Skąd
    Żory
    Postów
    352
    Auto
    Croma jtd
    Cytat Napisał BART_osz Zobacz post
    W poniedziałek go przepytam i dam znać dokładnie co ma zamontowane.
    No więc tak pokrótce : centralka to stag4 , reduktor zavoli zeta n ( chyba dobrze pisze ) a wtryski są firmy stefanelli. Nie było do końca tak idealnie jak pisałem wcześniej bo były problemy z regulacją całego "stuff'u" . Albo szarpał przy gwałtownym dodawaniu gazu albo jak już z działaniem było wszystko ok - wywalał błąd "check engine" . Regulowano mu to parę razy ale za każdym razem nie było ideału - sam z kompem i kablem po paru dniach wyregulował wszystko na tip top ( ponoć w serwisie zgodzili mu sie na jego ingerencje w układ bo mieli go już dość bo codziennie u nich był i zawracał im d... że nie jest idealnie ) - na dzień dzisiejszy wszystko działa bez zarzutu -pali 10-11 litrów gazu.

    Cytat Napisał miszko Zobacz post
    Bartosz to mówisz, że Bravo też miało ten motor? Chmm... przejrzę sobie z ciekawości.
    Tak były 150 konne t-jety ale to już chyba po temacie bo widziałem że znalazłeś takie bravo w innym temacie

  12. #11
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,365
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Chmm, nadal jednak jest to kuszące.
    Niech spali nawet 10 litrów LPG (x2.5zł) = 25zł.
    1.6 M-Jet (105 koni) niech spali 5.5l, 120 koni 5.8l (oparte na raportach) przy ON 4,9zł za litr.
    Załóżmy 6l x 4.9zł = 29,4zł.

    Różnica liczmy 5zł na każde 100km. Po >500km ma się na 100km na korzyść gazu gratis...
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM



 

Podobne tematy

  1. 1,3 M-jet vs 1.4HDI
    Napisany przez ciril na forum Qubo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 21-10-2016, 21:36
  2. Nuova Bravo 1.4 T-Jet
    Napisany przez czacha na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post: 05-02-2010, 18:31
  3. [silnik] Turbo?
    Napisany przez Mathijas na forum Stilo
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post: 14-05-2009, 23:05
  4. bravo 1,9 M-jet
    Napisany przez blondas na forum Moje auto
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 28-01-2009, 12:03
  5. turbo
    Napisany przez szerszenjtd na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 23-09-2008, 09:41

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

1.4 t-jet lpg

fiat bravo 1.4 t-jet lpg

t jet lpg

turbo jet opinie

fiat 1.4 t-jet lpg

t-jet

1.4 t-jet gaz

1.4 t jet gaz

t-jet gaz

fiat bravo 1.4 t-jet lpg opinie

fiat bravo 1.4 t-jet 150 lpgfiat t-jetfiat bravo t-jet lpg turbina turbo jet opiniebravo 1.4 t-jet lpginstalacja gazowa fiat bravo t-jetfiat linea 1.4 t-jet lpgt-jet i gazt jetfiatklubpolska.pl turbo-jet-t-jet-i-lpg-12518fiat t-jet lpgfiat 1.4 t-jet gaz1.4 t jet opinielpg do t-jetfiat t-jet gaz

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl