Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 8 z 8

Temat: 2.0 mjet roznice  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 grudzień 2016
    Skąd
    Chorzow
    Postów
    80
    Auto
    Doblo II
    Rocznik
    2011

    2.0 mjet roznice

    Czy ktos sie orientuje jakie sa roznice z silnikach 2.0mjet montowanych w doblo II a nowej bravo ?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    08 maj 2012
    Skąd
    zielonki
    Wiek
    32
    Postów
    589
    Auto
    Passat CC 3.6 DSG 4motion
    Rocznik
    2009
    w doblo nie ma przypadkiem silnika PSA?

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 grudzień 2016
    Skąd
    Chorzow
    Postów
    80
    Auto
    Doblo II
    Rocznik
    2011
    Nie mam pojecia dlatego pytam

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2014
    Skąd
    Lubin
    Wiek
    46
    Postów
    459
    Auto
    Fiat cinquecento
    Rocznik
    1994
    Nie, są tylko różnice w mapie trochę, w doblo jest mapa niskoobrotowa jak to w dostawczaku, a w bravo wysokoobrotowa i mniejsze spalanie na uboższą mieszankę zawsze tak robią, na woła roboczego zawsze trochę inaczej regulują, tak było w polonezie traku, miał 75 km, ale moment znacznie podnieśli ale wtedy spalanie 12-13 litrów na setkę, ale moment taki, 135 nm, że można woła ciągnąć.
    I like my FIAT Cinquecento.

  6. #5
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 grudzień 2016
    Skąd
    Chorzow
    Postów
    80
    Auto
    Doblo II
    Rocznik
    2011
    To pozostaje pytanie czemu z bravo da sie 200km+wypchac a z doblo tylko 170?

  7. #6
    Klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2014
    Skąd
    Lubin
    Wiek
    46
    Postów
    459
    Auto
    Fiat cinquecento
    Rocznik
    1994
    Bo na moment obrotowy,jest ustawiony tak, że przy 2000-3500 moment obrotowy, jest, nie ważne jaki silnik teraz jest czy psa, fiata, czy vw, gdy jest taki sam stopień sprężania, gdy już mają gotowy silnik mogą go dowolnie regulować na komputerze, dostawczy się reguluje tak, że wysokie obroty nie są potrzebne, 4000 obrotów i dostajesz ścianą w twarz, tak się reguluje dostawczaki, i diesle.
    Ostatnio edytowane przez Artur45672 ; 02-03-2017 o 15:36
    I like my FIAT Cinquecento.

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    30 grudzień 2016
    Skąd
    Chorzow
    Postów
    80
    Auto
    Doblo II
    Rocznik
    2011
    Ale sami tunerzy nie potrafia z silnika doblo osiagnac tego samego co z bravo wiec tonchyba nie tylko kwestia programu

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    19 wrzesień 2014
    Skąd
    Lubin
    Wiek
    46
    Postów
    459
    Auto
    Fiat cinquecento
    Rocznik
    1994
    Nie tylko, w grę wchodzi też regulacja zaworów i czasów, ale dla programatorów, to nie kłopot, ale zawsze jest 4000 tysie i silnik się kończy, czasem jest gróbszy wałek i inne bajery, ale 4000 zawsze silnik się kończy, w dostawczym, bo chodzi o normy spalin. Ale spalanie potworne 15-16 litrów na 100 km a w osobowym góra 8-9.
    I like my FIAT Cinquecento.


 

Podobne tematy

  1. Nie wchodząca 3 Bravka 1.6 mjet
    Napisany przez Y3Ti na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 31-01-2017, 18:52
  2. Luźny wąż od turbo [2.0 Mjet]
    Napisany przez moris10 na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 22-06-2016, 17:30
  3. Fiat Bravo II 1.6 Mjet Pur O2
    Napisany przez swichu91 na forum Bravo II
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 09-02-2016, 21:22
  4. Scudo 2,0 Mjet nie odpalał!
    Napisany przez SławekW na forum Scudo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 14-03-2015, 19:06
  5. Bravo II 1.6 MJET Prośba o ocenę
    Napisany przez silesian na forum Kupujemy samochód
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 20-01-2014, 15:38

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl