Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 4 z 4
  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    04 luty 2008
    Skąd
    Kraków
    Postów
    110
    Auto
    Było UNO 1.5 138.C.2048 jest Skoda1.9 TDI

    [silnik] Silnik M202.15 w RITMO

    Witam Wszystkich!!!!!!!!
    Poszukuje opisów i danych serwisowych silnika M202.15(ustawienia rozrządu, wtrysku itp.) wykorzystywanego w UNO,RITMO i REGACIE
    Dzięki z góry
    Pozdrawiam SKUNKSIOR



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,366
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Chodzi Ci o 138 A2.000 z Fiata Ritmo 75?

    Kod:
    Układ rozrządu / wałek rozrządu w głowicy, podparty na pięciu łożyskach, napędzany paskiem zębatym, napinacz paska mechaniczny
    Luz zaworów do kontroli faz rozrządu
    -	zawór ssący			0,60 mm
    -	zawór wydechowy			0,65 mm
    Fazy rozrządu
    -	otwarcie zaworu ssącego			12° przed ZZ
    -	zamknięcie zaworu ssącego			52° po ZW
    -	otwarcie zaworu wydechowego			52° przed ZW
    -	zamknięcie zaworu wydechowego			12° po ZZ
    Luz roboczy zaworów (na zimno)
    -	zawór ssący			0,40 mm
    -	zawór wydechowy			0,50 mm
    Pasek zębaty / napędu wałka rozrządu i wałka pośredniego
    -	typ / FIAT 4176840
    Kod:
    Układ zasilania / gaźnikowy
    Pompa paliwa / przeponowa, napędzana mechanicznie od wałka pośredniego
    Ciśnienie zasilania / przy 4000 obr/min silnika wynosi 0,018 MPa
    Filtr powietrza / suchy, z wymiennym wkładem papierowym, Tecnocar A-6601 lub Purflux A 455
    Gaźnik / opadowy, jednoprzelotowy, urządzenie rozruchowe sterowane ręcznie
    Typ / Weber 34 ICEV 23/250 lub Solex C 34 DISA/3
    Gaźnik Weber 34 ICEV 23/250
    Średnica gardzieli		26 mm
    Dysze
    -	główna paliwa		1,32 mm
    -	główna powietrza		1,70 mm
    -	paliwa biegu jałowego		0,52 mm
    -	powietrza biegu jałowego		1,45 mm
    Rurka emulsyjna		F86
    Poziom paliwa - pływak metalowy		10,75 ą 0,25 mm
    (odległość górnej krawędzi pływaka od płaszczyzny pokrywy z uszczelką w pozycji pionowej)
    Poziom paliwa - pływak plastykowy		35,85 ą 0,25 mm
    (odległość dolnej krawędzi pływaka od płaszczyzny pokrywy z uszczelką w pozycji pionowej)
    Prędkość obrotowa biegu jałowego	850 ą 50 obr/min
    Zawartość CO		2,0...2,5%
    Gaźnik Solex C 34 DISA/3
    Średnica gardzieli		26 mm
    Dysze
    -	główna paliwa		1,50 mm
    -	główna powietrza		2,00 mm
    -	paliwa biegu jałowego		0,52 mm
    -	powietrza biegu jałowego		0,80 mm
    Rurka emulsyjna		N82
    Poziom paliwa		2,5 ą 0,5 mm
    (odległość górnej płaszczyzny pływaka od płaszczyzny pokrywy z uszczelką w pozycji poziomej odwróconej)
    Prędkość obrotowa biegu jałowego	850 ą 50 obr/min
    Zawartość CO		2,0...2,5%
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM


  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    04 luty 2008
    Skąd
    Kraków
    Postów
    110
    Auto
    Było UNO 1.5 138.C.2048 jest Skoda1.9 TDI
    Dzięki,dzięki wielkie !!!!
    Ale to jeszcze nie to. Oznaczenie M202.15 odczytałem z bloku silnika. Mnie osobiście się wydaje że to może być silnik 149.C.1000 (bo mój silnik ma wtrysk MONO JETRONIC BOSCH-a) Więc będę musiał poszukać na fiatach UNO
    Jeszcze raz wielkie dzięki
    Pozdrawiam SKUNKSIOR

  5. #4
    Administrator
    Dołączył
    28 grudzień 2007
    Skąd
    Oleśnica (wlkp)
    Wiek
    41
    Postów
    5,366
    Auto
    Fiat Tempra 1.6
    Rocznik
    1994
    Tak wiem wiem, że z bloku silnika. Jednak lepiej podawać oznaczenia silnika z tabliczki znamionowej.

    Zgadza się, takie silniki były montowane w Uno 75i, 55kW i jest oparty o układ Mono-Jetronic.

    Mono-Jetronic był stosowany dosyć rozlegle w różnych silnikach Fiata. Poszukam o tym silniku.
    Fiat Tempra 1.6l 8V, gaźnik, LPG, 450 tys. km przebiegu

    Audi A8L 4.2l V8 Quattro, tiptronic - na długie podróże
    Audi A6 2.8l V6, FWD, mulitronic (CVT) - do pracy
    Peugeot 206 2.0 HDI - na dojazdy
    Była służbowa: Toyota Auris II TS, 1.6l Valvematic @ 132KM



 

Podobne tematy

  1. [silnik] Poduszka
    Napisany przez Mc_Homer na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 08-06-2020, 16:32
  2. [silnik] Kontrolka "Uszkodzenie systemu wtryskowego&quo
    Napisany przez Robert2302 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 02-06-2013, 09:50
  3. [silnik] Brava po dachowaniu
    Napisany przez Mario na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 09-07-2008, 22:25
  4. [silnik] odpowietrzenie pompy paliwowej w marei 1.9 td ?
    Napisany przez krl_b na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 06-07-2008, 00:19
  5. [silnik] szaro niebieski dym w marei 1.9 td
    Napisany przez daro na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 33
    Ostatni post: 08-06-2008, 23:19

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

fiat m202.15

silnik m2.02M202 13 OJ 21 fiatm202 fiat le moteur fiat lancia M202.13 7540500ritmo 1.6 8vm202.15 fiat lanciagaznikweber fiat ritmo 1.5silnik fiat ritmo 1.5m202.15 fiatweber 34 icev 23250
Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl