Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 3 z 3
  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 sierpień 2010
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    2
    Auto
    Fiat Punto II 1.2 16V

    [silnik] Problemy ze swapem 1.2 16V

    Witam,

    Może na starcie przedstawię całą sytuację. Od ~2 lat jeżdżę punciakiem II 1.2 8V, jako, że dostałem go za psie pieniądze (2000) to nie żałowałem na niego kasy, szczególnie, że był w całkiem fajnym stanie.

    Poza silnikiem...

    Przejechane 250 tys, na gazie i to z niezbyt kumatymi kierowcami za kółkiem (była L-ka ). Niedawno strzeliła mi uszczelka pod głowicą (przewidywane ale miał się sypnąć dopiero za dwa miechy - wtedy planowałem ewentualne "modernizacje" silnika ) a że zawieszenie prawie nowe, podwozie zakonserwowane, w miarę tanio skombinowałem sobie 1.2 16V 115 tys a zmiana na 1.4/1.8 wiązałaby się z kilkutysięcznym "bonusem" to postawiłem na przekładkę tego mniejszego.

    I tu zaczynają się schody. Niby cały osprzęt jest, wymieniana wiązka silnika , sterownik itp. Sam silnik odpala ale ponoć pompa paliwowa nie śmiga (info od mechanika dokonującego swapa), do tego coś ponoć w nim stuka (rozrząd sprawdzany)... Ech...

    Jakie mogą być tego przyczyny? Głównie pytam o pompę bo ze stukaniem mechanik walczy więc może coś wymodzi (czujnik bezwładnośniowy działa)...


    Z góry dzięki za wszelkie "typy" .



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Master
    Dołączył
    23 styczeń 2009
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    41
    Postów
    2,364
    Auto
    Peugeot 406 - z dużym sercem
    Rocznik
    2001
    Włożony sterownik pochodzi od starego czy nowego silnika?
    Too[color=blue] Fiat [/color]Too Furious - R.I.P.

  4. #3
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    06 sierpień 2010
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    2
    Auto
    Fiat Punto II 1.2 16V
    Włożony sterownik jest nowy, "uczony" moimi starymi kluczykami...





    EDIT: Uff, na szczęście problem rozwiązany. Okazało się, że w wersji 8V przekaźnik odpalający pompę jest w innym miejscu, po przełożeniu całość fumka jak trzeba. Co do stukania to panowie sprzedający silnik mieli źle założony rozrząd i stąd problem po jego zmianie ("oczywiście był odpalany przed demontażem i działał jak trzeba", taa...).


    Tak czy siak dzięki za chęci, temat do zamknięcia. Skończę z punciakiem to wrzucę fotki na forum bo zwyczajny to on nie będzie


 

Podobne tematy

  1. [ukł. hamulcowy] Problemy z hamowaniem :(
    Napisany przez waho na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post: 19-03-2009, 13:42
  2. [alarm] Problemy z alarmem w unie (1.0 rok prod 97)
    Napisany przez sulus na forum Uno
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 01-03-2009, 11:02
  3. problemy z zimnym TD
    Napisany przez lenar90 na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 30-01-2009, 21:48
  4. [ogrzewanie] Problemy z ogrzewaniem i kontrolką temp. silnik
    Napisany przez Dortmund2000 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 04-12-2008, 21:37
  5. Problemy z silnikiem 1,6 16v
    Napisany przez krzysiekfk na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 01-05-2008, 00:20

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl