Witamy na Fiat Klub Polska
Posty od 1 do 15 z 15

Temat: Muli na zimnym  

  1. #1
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 październik 2015
    Skąd
    Poznań
    Wiek
    33
    Postów
    30
    Auto
    Opel Astra Coupe 1.8 125km
    Rocznik
    2001

    Muli na zimnym

    Witam,
    na wstępie zaznaczę, że jestem po wymianie rozrządu oraz paska alternatora, planuję też regulację luzów w przyszłym tygodniu. Od jakiegoś czasu auto strasznie mi muli na zimnym zilniku w zakresie 1500-2000 obrotów, po rozgrzaniu jest wszystko w porządku, po przełączeniu na lpg również. Co może być przyczyną?



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Klubowicz
    Dołączył
    20 lipiec 2014
    Skąd
    Poznań
    Wiek
    32
    Postów
    122
    Auto
    Grande Punto 1.3 Multijet
    Rocznik
    2008
    Powiem Ci że u mnie też muli tak do tych 1800-2000, potem do 3000-4000 obrotów idzie jak przecinak. U mnie jest to 1.2l 8V, a Ty jaki masz silnik?

    UPG ok? Zawory wyregulowane?

  4. #3
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,245
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Zobacz czujniki temperatury. Może one podają źle dane i komp daje zła dawke

  5. #4
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 październik 2015
    Skąd
    Poznań
    Wiek
    33
    Postów
    30
    Auto
    Opel Astra Coupe 1.8 125km
    Rocznik
    2001
    Cytat Napisał snuffmajster Zobacz post
    Powiem Ci że u mnie też muli tak do tych 1800-2000, potem do 3000-4000 obrotów idzie jak przecinak. U mnie jest to 1.2l 8V, a Ty jaki masz silnik?

    UPG ok? Zawory wyregulowane?
    Silnik mam taki jak przy informacji o profilu tak jak napisałem zawory będę w przyszłym tygodniu regulował. Tylko że u mnie muli czasem tak że nawet jak docisnę do końca pedał gazu to się baardzo długo zbiera, a przepustnica też niedawno wyczyszczona.
    Cytat Napisał seth Zobacz post
    Zobacz czujniki temperatury. Może one podają źle dane i komp daje zła dawke
    Jak mogę je skontrolować?

    Dodam jeszcze, że przy rozruchu auto wskakuje na obroty powyżej 1200 i powoli schodzi do 700
    Ostatnio edytowane przez majlosz ; 22-03-2016 o 23:03

  6. #5
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,245
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    To skoro na zimnym trzyma 700 to moim zdaniem nie ma ssania. Na zimnym kolo 1100 powinno być moim zdaniem. Podłącz się pod kompa i zobacz bledy

  7. #6
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 październik 2015
    Skąd
    Poznań
    Wiek
    33
    Postów
    30
    Auto
    Opel Astra Coupe 1.8 125km
    Rocznik
    2001
    Cytat Napisał seth Zobacz post
    To skoro na zimnym trzyma 700 to moim zdaniem nie ma ssania. Na zimnym kolo 1100 powinno być moim zdaniem. Podłącz się pod kompa i zobacz bledy
    jeszcze jutro rano sprawdzę jak to wygląda

  8. #7
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 październik 2015
    Skąd
    Poznań
    Wiek
    33
    Postów
    30
    Auto
    Opel Astra Coupe 1.8 125km
    Rocznik
    2001
    Cytat Napisał seth Zobacz post
    To skoro na zimnym trzyma 700 to moim zdaniem nie ma ssania. Na zimnym kolo 1100 powinno być moim zdaniem. Podłącz się pod kompa i zobacz bledy
    Dobra, odpaliłem i podskoczyło do 1500 i opadło do 1000-1100. Minutę odczekałem i ruszyłem. Dodam, że spalanie komp mi określa jako 8-9km/l czyli ponad 12l a nawet na zimnym tak być nie powinno...Może to lpg przekłamuje wyniki spalania? Chociaż mam wrażenie, że spalanie benzyny mi wzrosło a lpg jest ok.

  9. #8
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,245
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Jeszcze sondę lambda zobacz. Najlepiej podeślij pod kompa i zobacz bledy

  10. #9
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 październik 2015
    Skąd
    Poznań
    Wiek
    33
    Postów
    30
    Auto
    Opel Astra Coupe 1.8 125km
    Rocznik
    2001
    Cytat Napisał seth Zobacz post
    Jeszcze sondę lambda zobacz. Najlepiej podeślij pod kompa i zobacz bledy
    auto było na kompie całkiem niedawno i na sondzie było niby wszystko ok

    Ewentualnie czy jest opcja że gaz jest niewłaściwie ustawiony i przez to zamula mi pb?
    Gazownik wykluczył żeby to gaz coś zamulał kompa, jutro podłączę do kompa u znajomych mechaników i ogarnę temat.
    Ostatnio edytowane przez majlosz ; 23-03-2016 o 14:57

  11. #10
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 październik 2015
    Skąd
    Poznań
    Wiek
    33
    Postów
    30
    Auto
    Opel Astra Coupe 1.8 125km
    Rocznik
    2001
    Auto było pod kompem, wyszło "błąd sondy lambda - sporadyczny" czyli praktycznie może być to wszystko tak? Mirek skasował i nie wiem gdzie szukać problemu

  12. #11
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,245
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    Po skasowania dalej to samo? A spróbuj zdjąć w tyczke z czujnika temperatury i zobacz reakcje na zimnym

  13. #12
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 październik 2015
    Skąd
    Poznań
    Wiek
    33
    Postów
    30
    Auto
    Opel Astra Coupe 1.8 125km
    Rocznik
    2001
    Auto było ciepłe więc nie mogłem zaobserwować, dzisiaj po pracy sprawdzę czy dalej tak będzie.

  14. #13
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 październik 2015
    Skąd
    Poznań
    Wiek
    33
    Postów
    30
    Auto
    Opel Astra Coupe 1.8 125km
    Rocznik
    2001
    Chyba znalazłem winowajcę, przeryłem pół internetu i wychodzi na to, że jeśli nie jest to czujnik temp. to może wystarczyć przeczyszczenie map sensora. W sobotę jeszcze podłączę elma 327 i będę na bieżąco obserwował parametry silnika, na co w szczególności zwrócić uwagę?

  15. #14
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 październik 2015
    Skąd
    Poznań
    Wiek
    33
    Postów
    30
    Auto
    Opel Astra Coupe 1.8 125km
    Rocznik
    2001
    wymieniłem czujnik ale niepokoi mnie do tego dźwięk silnika, nagrałem i wrzuciłem na hosting link:
    Zippyshare.com - Głos 001.m4a

  16. #15
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    27 październik 2015
    Skąd
    Poznań
    Wiek
    33
    Postów
    30
    Auto
    Opel Astra Coupe 1.8 125km
    Rocznik
    2001
    Po wymianie czujnika wydaje się że problem znikł, spalanie pozostaje wysokie mimo wyregulowania zaworów, czystych świec a wydaje mie się że gdyby padła sonda to by spalanie lpg było wyższe a jest na poziomie 8-9/100. Dodam, że w zakresie obrotów 1000-1500 brzęczy mi z okolic alternatora/rozrządu a przejechałem ok 2kkm od wymiany rozrządu, czyżby za mocno/słabo napięty pasek?


 

Podobne tematy

  1. Szarpie i Muli
    Napisany przez Robert93 na forum Punto II
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 04-07-2015, 14:29
  2. Muli,szarpie- Marea 1.6 16v
    Napisany przez TakiTam na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 11-04-2015, 17:19
  3. Szarpie i muli
    Napisany przez Prezes752 na forum Forum ogólne o Fiat
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 02-08-2012, 13:02
  4. [silnik] Nie wchodzi na obroty,muli
    Napisany przez lukaszmacher na forum Punto
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 25-07-2010, 21:18
  5. Siena 1.2 muli na LPG gdy złapie temperaturę.
    Napisany przez dudu$ na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post: 18-06-2010, 07:06

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl