Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Posty od 31 do 38 z 38
Like Tree8lubi to!

Temat: Bulgotanie w nagrzewnicy,podniesiony poziom płynu po nagrzaniu  

  1. #31
    Klubowicz
    Dołączył
    05 listopad 2016
    Skąd
    Twardogóra
    Wiek
    45
    Postów
    107
    Auto
    Było Cinquecento 900.Jest seicento sx 1.1 mpi i Punto II 1.2 8v
    Rocznik
    Seicento 2002 punto 2001
    Pacjent przeżył i ma się dobrze,przelewania puki co nie ma,a i silnik ładniej pracuje i lepiej pali,dla potomnych jesli nie da sie odpowietrzyć układu chłodzenia a innych objawów UPG brak to nie znaczy ze właśnie nie zaczęła dokonywać żywota,w moim przypadku właśnie tak było.Uszczelka wymieniona przy okazji wymienione zostały prowadnice zaworowe,uszczelniacze zaworów,wyregulowane luzy zaworowe,uszczelniacze na wałku rozrządu,pasek rozrządu,pasek micro,napinacz paska micro i rozrządu,uszczelniacz wału i pompa wody na magneti marelli.
    a to zdjęcie pacjęta po zabiegu IMG_20180306_112837.jpg
    Dziękuje wszystkim za pomoc którzy udzielali sie w temacie.czech masz u mnie browara jeszcze raz dzięki za pomoc



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #32
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    03 grudzień 2017
    Skąd
    Raszyn/W-wa
    Postów
    78
    Auto
    Fiat Uno 1.0 Fire & Polonez Caro Plus 1.6 GLI
    Rocznik
    2002 & 2000
    Co to jest "pasek micro"?

    Wymiana UPG to ostateczność, nie ma co szaleć

  4. #33
    Klubowicz
    Dołączył
    05 listopad 2016
    Skąd
    Twardogóra
    Wiek
    45
    Postów
    107
    Auto
    Było Cinquecento 900.Jest seicento sx 1.1 mpi i Punto II 1.2 8v
    Rocznik
    Seicento 2002 punto 2001
    Cytat Napisał CieniaczRider Zobacz post
    Co to jest "pasek micro"?
    Inaczej wielorowkowy

  5. #34
    Klubowicz
    Dołączył
    05 listopad 2016
    Skąd
    Twardogóra
    Wiek
    45
    Postów
    107
    Auto
    Było Cinquecento 900.Jest seicento sx 1.1 mpi i Punto II 1.2 8v
    Rocznik
    Seicento 2002 punto 2001
    Koledzy czy możliwe żeby układ zapowietrzył sie ot tak sobie sam?pytam bo zaczęło mi znowu delikatnie przy dodaniu gazu na zimnym przelewać w nagrzewnicy,od wymiany uszczelki przejechałem około 7tyś km przed wymianą tez tak przelewało,po wymianie do tej pory było wszystko dobrze,poziom płynu jest dobry nie ubyło żeby sie przez to zapowietrzył,czy ktoś z was miał taki przypadek żeby krótko po wymianie upg znowu siadła?przy wymianie upg planowałem głowice, dokładnie wyczyściłem blok i odtłuściłem,przy okazji powymieniałem uszczelniacze zaworowe,simering i oring oraz była sprawdzana na szczelność i było wszystko ok.

  6. #35
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2019
    Skąd
    mazowieckie
    Postów
    2
    Auto
    Punto 1.2
    Rocznik
    2002
    Witam wszystkich
    Podłącze się do postu gdyż szukam rozwiązania swojego problemu a wydaje mi się, że walczymy z tym samym. Pacjent to punciak II 1.2 benzyna z gazem. 230k przebiegu. Problem pierwszy to jak u kolegi - jak zapale i dodam gazu słychać przelewanie płynu. Ponadto co gorsza gdy ruszę to od drugiego biegu nie wkręca się na obroty od 2k, szarpie tak jakby się dławił a gdy chce go przetrzymać i wkręcić na obroty wyskakuje check engine, gdy odpuszczę gaz mignie dwa trzy razy i gaśnie. Podczas postoju temperatura wychodzi poza normę. Nie dymi na biało ale w zbiorniczku od płynu dość brudno na ściankach. Poprzednio wymieniłem świece i odpowietrzyłem układ- problem znikł na jakiś czas lecz wczoraj niespodziewanie wróciły oba objawy. Myślicie, że to faktycznie może być już najgorsze i UPG do wymiany??
    Dodam, że amatorsko znam się na mechanice pojazdowej także proszę o wyrozumiałość jeśli coś źle opisałem. I dzięki za każdą nawet najmniejszą sugestię.
    Ostatnio edytowane przez KWIATEK34 ; 17-09-2019 o 16:40 Powód: dopisek

  7. #36
    Master
    Dołączył
    26 czerwiec 2017
    Skąd
    Pińczów
    Postów
    1,905
    Auto
    Grande Punto 1.9 MultiJet, 1.4 8V
    Rocznik
    2006, 2009
    Słyszalne przepływy, to może być zapowietrzony układ, ale brak wkręcania na obroty może świadczyć o złej kompresji, czyli np przedmuchy na UPG, gorzej, jeśli pierścienie na tłokach się skończyły.
    Nieszczelna UPG to nie jest koniec świata, ale trzeba wymienić ją jak najszybciej. Przy okazji zdjętej głowicy warto spojrzeć na zawory i gniazda, przy LPG mogą szybciej się zużywać.
    230 tyś przebiegu, to chyba granica wytrzymałości UPG, bo z naszym punciakiem też to się przytrafiło w tym samy okresie, z tą tylko różnicą, że silnik nigdy gazu nie widział.

  8. #37
    Doświadczony klubowicz
    Dołączył
    13 kwiecień 2016
    Skąd
    Lubliniec
    Postów
    510
    Auto
    punto II 1.2 16v
    Rocznik
    2000
    Wychodzi, że uszczelka głowicy ma dość. Gdyby głowica z zaworami była w złym stanie, to warto poszukać innej. Np po regeneracji. Oczywiście najpierw warto rozpatrzyć finansowo.

  9. #38
    Nowy klubowicz
    Dołączył
    13 czerwiec 2019
    Skąd
    mazowieckie
    Postów
    2
    Auto
    Punto 1.2
    Rocznik
    2002
    Witam
    Sorki, że po tak długim czasie ale lepiej późno niż wcale.. co chodzi u mnie wymiana uszczelki pod głowicą była konieczna i problem ustał...nie słychać przelewania się, silnik pracuje równo, nie traci już mocy chodzi ładnie...oleju też nie bierze tak samo i problem z płynem chodzącym się skończył, także dziękuję wszystkim za pomoc i dobre słowo..do zobaczenia na drodze


 
Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123

Podobne tematy

  1. Bulgotanie w zbiorniku paliwa
    Napisany przez giacomo na forum Stilo
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post: 13-02-2019, 16:19
  2. po nagrzaniu schodzi z obrotów
    Napisany przez CichyJerry na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 16-02-2017, 16:59
  3. Wyciek plynu chlodniczego + bulgotanie
    Napisany przez stK na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 30-03-2015, 14:50
  4. Po nagrzaniu wysokie obroty
    Napisany przez hajdass na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 06-10-2012, 18:55
  5. Dziwne bulgotanie
    Napisany przez Jezioro na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 16-05-2009, 13:07

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

https:fiatklubpolska.plpunto-ii-468bulgotanie-w-nagrzewnicy-podniesiony-poziom-plynu-po-nagrzaniu-39963

fiat stilo bulgotanie

panda 1.1 zapowietrzona objawy

seicento dziwne bulgotaniebulgotanie w nagrzewnicy

Tagi dla tego tematu

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl