Witamy na Fiat Klub Polska
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Posty od 1 do 15 z 26

Temat: Remont silnika  

  1. #1
    Klubowicz
    Dołączył
    22 wrzesień 2009
    Skąd
    Wieliczka
    Postów
    198
    Auto
    Fiat Abarth Punto Cabrio Bertone 1.2 16v

    Remont silnika

    Witam!! Zrobiłem w samochodzie remont silnika, mecherzy źle zlozyli rozrzad po 83 km spotkały sie zawory z tlokami, oczywiscie ponowny remont na ich koszt tylko mam takie pytanie czy po złozeniu calego silnika i po rozkreceniu go ponownie do ponownej wymiany glowicy wymagana jest wymiana uszczelki pod glowica czy moze byc ta ktora przejechala 83km mi to roznicy nie robi to nie ja place ale nie chce by mi chłam wcisneli...
    Nie mam konta w banku, pieniądze chowam w Matizie...



  2. Chcesz dołączyć do nas? Zarejestruj się!
  3. #2
    Moderator
    Dołączył
    09 styczeń 2008
    Skąd
    Heilbronn
    Wiek
    41
    Postów
    1,381
    Auto
    Alfa Romeo 159
    Rocznik
    2009
    RomualdPL, każ wymieniać.
    K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

    Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



    www.tomekmichalik.pl

  4. #3
    Klubowicz
    Dołączył
    04 luty 2008
    Skąd
    Kraków
    Postów
    110
    Auto
    Było UNO 1.5 138.C.2048 jest Skoda1.9 TDI
    Wymieniaj i niech ci fakturę na zakup uszczelki pokarzą!!!

  5. #4
    Klubowicz
    Dołączył
    22 wrzesień 2009
    Skąd
    Wieliczka
    Postów
    198
    Auto
    Fiat Abarth Punto Cabrio Bertone 1.2 16v
    Albo moge tez stara wziasc no nie??
    Nie mam konta w banku, pieniądze chowam w Matizie...

  6. #5
    Moderator
    Dołączył
    09 styczeń 2008
    Skąd
    Heilbronn
    Wiek
    41
    Postów
    1,381
    Auto
    Alfa Romeo 159
    Rocznik
    2009
    Ja bym nie zakładał - mogą uszkodzić lekko przy rozkręcaniu i za chwile będzie problem bo uszczelkę wywali.
    K.W.A. - Kamikaze Wariaty Alkoholicy

    Przy 200 ciężko jest zobaczyć 40 na znaku



    www.tomekmichalik.pl

  7. #6
    Master
    Dołączył
    05 styczeń 2010
    Skąd
    Nowy Sącz
    Wiek
    40
    Postów
    1,496
    Auto
    Renault Scenic 1.6
    Rocznik
    1997
    Jak remont, to nowe elementy, daj nowa uszczelke, niech sie naucza
    https://www.facebook.com/RenaultScenicKrzychuB/

  8. #7
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,245
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    przy każdym zdejmowaniu głowicy powinno dawać sie nowe uszczelki i ją planować bo niestety ale uszczelka układa sie do głowicy i juz nie bedzie spełniała swojej właściwości w 100% wymiana jest obowiązkowa. ja bym zarządał jeszcze planowania głowicy chyba ze jest nie odduszona no ale lekki szlif nie zaszkodziłby.

  9. #8
    Klubowicz
    Dołączył
    04 luty 2008
    Skąd
    Kraków
    Postów
    110
    Auto
    Było UNO 1.5 138.C.2048 jest Skoda1.9 TDI
    Kolega seth67 ma rację. Przy każdym zdejmowaniu głowicy powinno się uszczelki zmieniać na nowe.

  10. #9
    Klubowicz
    Dołączył
    22 wrzesień 2009
    Skąd
    Wieliczka
    Postów
    198
    Auto
    Fiat Abarth Punto Cabrio Bertone 1.2 16v
    W samochodzie wyskoczyły mi jeszcze 2 niespodzianki mianowicie piszczy strasznie pompa paliwa. Wyciagałem ja wyczyscilem sitko, nic sie nie zmieniło wydaje mi sie ze to łożysko sie konczy i chodzi mi tylko oto czy lepiej wymienic czy zjezdzic stara pompe do finita.. I 2 niespodzianka mianowicie w samochodzie strasznie tlucze sie zawieszenie, problem stwarzaja ''simerbloki'' dzis znajomy powiedzial mi zeby sie tym nie przejmowac bo w PL mamy drogi jakie mamy a fiat jest delikatny i chociaz je wymienie to itak za 3mc bedzie to samo. Co robic z tymi przypadkami??
    Nie mam konta w banku, pieniądze chowam w Matizie...

  11. #10
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,245
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    u mnie tez cos troche tłucze z prawej strony ale juz sie tym nie przejmuje punto to delikate auto to prawda wymienisz i zaraz to samo bedzie wiec rób jakuważąsz ja to zostawiłem poczekam na równiejsze drogi czyli predzej go sprzedam niz wymienie

    a co do pompy to lepiej ja mymień

  12. #11
    Master
    Dołączył
    05 styczeń 2010
    Skąd
    Nowy Sącz
    Wiek
    40
    Postów
    1,496
    Auto
    Renault Scenic 1.6
    Rocznik
    1997
    Pompke zmien, zeby ci przykrej niespodzianki nie zrobilo

    A co do twojego znajomego, owszem drogi w PL sa okropne ale ja bym na twoim miejscu sprawdzil je na szarpakach czy nie trzeba ich wymienic, bo pozniej mozesz miec o wiele kosztowniejsza naprawe
    https://www.facebook.com/RenaultScenicKrzychuB/

  13. #12
    Klubowicz
    Dołączył
    22 wrzesień 2009
    Skąd
    Wieliczka
    Postów
    198
    Auto
    Fiat Abarth Punto Cabrio Bertone 1.2 16v
    Ale dodam ze co do pompy to nie przekraczam samochodem granic małopolski czyli jestem max 150km od domu a mam wykupiony pakiet assistance i mam w razie awarii darmowe holowanie do domu dlatego wlasnie zastanawiam sie nad ta pompa paliwa A mozliwe przez to ze pompa jest frafna samochod wiecej pobiera bezyny??
    Nie mam konta w banku, pieniądze chowam w Matizie...

  14. #13
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,245
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    krzychTIPOspeed, w sumie masz racje ja sprawdzałem i nie mam tragedii wiec tak jeżdze tylko na dziurach mi stuka ale jest ok wiec RomualdPL, może lepiej zobacz czy coś tam nie dzieje się strasznego

  15. #14
    Klubowicz
    Dołączył
    22 wrzesień 2009
    Skąd
    Wieliczka
    Postów
    198
    Auto
    Fiat Abarth Punto Cabrio Bertone 1.2 16v
    Mi tez tylko na dziurach a co do sprawdzenia to mecherzy robili mi remont silnika i wlasnie z tad wiem ze to w ogole sa simerblocki bo ja myslalem ze amortyzatory
    Nie mam konta w banku, pieniądze chowam w Matizie...

  16. #15
    Moderator
    Dołączył
    15 wrzesień 2008
    Skąd
    Biała Podlaska
    Wiek
    37
    Postów
    8,245
    Auto
    Peugeot 407
    Rocznik
    2004
    RomualdPL, jak na łożysku ci siada i sie troche przekżywi to ci gniazdo wytłucze i masz sajgon- większe koszty opłaca ci sie to??


 
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni

Podobne tematy

  1. [osprzęt silnika] Blaszana osłona silnika
    Napisany przez koszmix na forum Linea
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 10-03-2019, 23:49
  2. [osprzęt silnika] drgania silnika przy ruszaniu...
    Napisany przez DidExit na forum Bravo, Brava, Marea
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 28-05-2015, 22:54
  3. [osprzęt silnika] kontrolka osprzętu silnika
    Napisany przez marcin na forum Stilo
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 25-02-2010, 21:41
  4. [osprzęt silnika] problem z uruchomieniem silnika seicento 9
    Napisany przez sgotowy na forum Cinquecento, Seicento
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 03-10-2009, 20:50
  5. czy ktoś robił remont skrzyni?
    Napisany przez nenetom na forum Siena, Palio
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 18-01-2009, 23:03

Odwiedzający znaleźli nas szukając w sieci

remont silnika fiat punto

ile kosztuje remont silnika fiat punto

remont silnika punto 2

remont silnika punto koszt

www naprawa silnika punto 1 pl

punto 2 remont silnika

ile kosztuje remont glowicy fiat punto 2

remont silnika fiat punto 1 2

remont silnika punto 1.2

punto II remont silnika

remont silnika fiat punto koszt

remont silnika 1.2 16v

simerbloki punto

remont silnika w Matizie

punto 2 wymiary cylindra po szlifie

remont glowicy 1.2 koszt

ile remont silnika fiat punto 2

fiat punto silniki remont

fiat punto silnikiremon

remont silnika koszt

remont na fiat punto 1 2

Ta strona używa ciasteczek tzw. "cookies"
Dbając o Twoją prywatność, prosimy Cię o wyrażenie dobrowolnej zgody na przetwarzanie przez nas oraz naszych partnerów biznesowych Twoich danych osobowych. Jeśli nie chcesz wyrazić zgody na przetwarzanie lub chcesz ograniczyć jej zakres kliknij w "Pokaż szczegóły". Zakres wyrażonej zgody może wpływać na dostępność świadczonych przez nas usług. Dane przetwarzamy m.in. w celu wyboru podstawowych reklam, tworzenia profilu i wyboru spersonalizowanych treści oraz reklam, pomiaru ich wydajności, na podstawie zgody w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach analitycznych oraz na podstawie naszego uzasadnionego interesu jako Administratora. Przysługuje Ci m.in. prawo do dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wycofania zgody na przetwarzanie.

Za Twoją zgodą my i nasi partnerzy wykorzystujemy pliki cookie lub podobne technologie do przechowywania, dostępu i przetwarzania danych osobowych, takich jak Twoje wizyty na tej stronie, adresy IP i identyfikatory plików cookie. Niektórzy partnerzy nie proszą Cię o zgodę na przetwarzanie Twoich danych i opierają się na swoim uzasadnionym interesie biznesowym. W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę lub sprzeciwić się przetwarzaniu danych w oparciu o uzasadniony interes, klikając na "Dowiedz się więcej" lub w naszej Polityce Prywatności na tej stronie Zobacz politykę prywatności oraz w jaki sposób wykorzystujemy pliki Cookie.

Wraz z naszymi partnerami przetwarzamy Twoje następujące dane: Dokładne dane geolokalizacyjne i identyfikacja poprzez skanowanie urządzeń, przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, opinie odbiorców, rozwój produktu. O wykorzystanie tych danych zostaniesz dodatkowo poproszony przez firmę Google Inc. w momencie kiedy pierwsza reklama miałaby zostać wyświetlona. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania danych przez Google Analytics znajdziesz na stronie "Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług" dostępnej pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
        
https://www.iparts.pl