[color=blue]ZAPRASZAM DO WSPÓLNEJ DYSKUSJI!!! :D[/color]
To jest widok strony w wersji do druku
[color=blue]ZAPRASZAM DO WSPÓLNEJ DYSKUSJI!!! :D[/color]
Pisz malymi literami bo duże oznaczają krzyk.
Fakt że światła w Punto II to żadna rewelacja, szczególnie podczas deszczu!
Ja używam Tungsram Megalight Ultra +90%, przy nich jest trochę lepiej.
Jeśli są dostępne Xenony z homologacją to bym się nad nimi zastanowił - inne pseudozabawki mnie nie interesują
Etiuda, a dokładnie o jakich światłach myślisz. Wskaż np. poprzez link do aukcji o czym myślisz.
Dokładnie myślę o zestawie HID o temperaturze barwy światła 4300k. Montaż nie jest trudny ani skomplikowany. Jeśli chodzi o stronę prawną...tu mamy kłopot, ale bez ryzyka nie ma zabawy :lol: Dobrze że w soczewkach w Punto jest przysłona spełniająca warunki ;D Myślę o montażu spryskiwaczy dla reflektorów i mam nawet pomysł tylko skąd tak owe skombinować? Jestem ciekaw czy dałoby radę zamontować spryskiwaczy od starego Bravo/a lub Marei.
Macie jakiś pomysł :?: :?: :?:
Zestaw HID H1 4300k zamierzam zakupić w cenie do 250zł góra :D
Zakładaj i ciesz się że wreszcie w nocy coś widzisz, tylko po montażu ustaw światła na przyrządach i nie będzie problemu.
No się wie :D
Rowniez posiadam xenony HID w moim puncie najpierw mialem te 4300 k a teraz zmienilem zarniki na 6000k swieca ladniej i tak samo dobrze.
A co myślisz o montażu spryskiwaczy do reflektorów? Warto czasu i pieniędzy poświęcać na to???
[size=2][ Dodano: 2009-07-07, 13:01 ][/size]
I jeszcze jedno pytanko. Nie parują Ci reflektory po wywierceniu otworów w dekielkach na wiązkę żarników?
paruja jezeli jade na myjnie wiec sam myje autko. uszczelnilem sobie to czarnym silikonem i jest duzo lepiej. policja mnie jeszcze nie zatrzymala za xsenony ale jak mnie raz zatrzymali za predkosc to facet powiedzial ze dobrze ze sa soczewki wiec to tak nie podpada. ja nie robilem spryskiwaczy bo chyba szkoda zachodu na to. oglonie fajna sprawa. duzym klopotem jest umieszczenie wiazki przewodow w lewym reflektorze bo jest malo miejsca zeby wsadzic to wszytko tam. napisz potem jak sobie poradziles i jak wrazenia :)
pozdrawiam
po niedzieli chce kupić zestaw HID. A gdzie ukryłeś i zamocowałeś przetwornice?
nie ukrywalem ich tylko przypialem je do tylnej maskownicy lampy na takie opaski platikowe. na ustawieniu swiatel w stacji diagnostycznej facet sie nie przyczepil.
a powinien bo nie ma spryskiwaczy. Są to światła soczewkowe więc brudne szkło reflektora w nocy napewno będzie oślepiało tych z przeciwka. Ja w marei mam spryski i jest ok. W punto też myślę o xenonach ale najpierw spryskiwacze. Chyba że będę wychodził często i przecierał szkła. Jak nie zapomnę to wieczorem zrobie fotke jak świecą z czystymi szkłami i jak z brudnymi
Spryski reflektorów to pic na wodę fotomontaż, jak jest syf na drodze to na nie wiele się zdają, ot taki pierdołek bezużyteczny i tyle. Poza tym jak szkło jest brudne to nie ma znaczenia czy soczewka czy nie, rozprasza światło i tyle.
miałem kiedyś łade 2107. miała spryskiwacze i wycieraczki na reflektorach. Nie był to pic na wode tylko bardzo przydatne. Kto miał takie cosik i jak poprawnie działało to wie o czym mówie. Tylko że wycieraczki niezbyt fajnie wyglądają więc producenci zwiększyli ciśnienie spryskiwaczy. Ja w swojej marei mam spryski i jest różnica.
Wyobraź sobie że wiem jak to cosik wygląda i działa.Cytat:
Napisał zbimos
Jesteś w błędzie, to nie estetyka tego rozwiązania spowodowała że zostało wycofane tylko to że nie bardzo da się użyć wycieraczki na reflektorze o nieregularnych, obłych kształtach. Poza tym też posiadam spryski z mojej maryśce i ładują tak mocno że pół maski i szybe obryzga a brud na szkłach i tak zostanie.Cytat:
Napisał zbimos
Nie sądzę żeby obryzganie szyby było problemem. Wiadomo że spryski na reflektorze działają razem ze spryskami na szybe więc i tak ten płyn leci na szybę. Ale to chyba wiesz. To tak w woli ścisłości. Jeśli brud na szkłach zostanie to coś jest nie tak? Może z płynem albo coś innego? Nie twierdze że szkło po spryskaniu ma być idealnie czyste (tak ja po np ręcznym czyszczeniu) ale różnica jest na pewno. Nie chce się też kłócić bo to nie ma sensu. Opisuję tylko swoje spostrzeżenia.
[size=2][ Dodano: 2010-03-21, 12:59 ][/size]
Też Hipo jesteś w błędzie. Nissan Primera P11 wersja skandynawska też miała wycieraczki a ma obłe kształty reflektora.
Ja zamontowałem sobie w bmw takie na soczewkowej lampie a dokladnie takie 6000k.bylem bardzo zadowolony!
Teraz przetwornice zostawilem i na allegro kupie sobie zarniki i pokaze wam jak to wyglada!
Punto ma soczewke lampe bedzie pieknie sie wspolgrac z HID.
Jesli chodzi o prawo to je olejcie . ja mialem w BMW przez 1,5 roku i policja sie nie doczepila, brat w Jeepie mial tez sie nie doczepila!trzymajcie poziom swiatel na zero i bedzie gites!
[size=2][ Dodano: 2010-05-16, 21:52 ][/size]
zamontowałem 2 nowe żarniki 6000k stara przetowrnice z BMW i druga kupną na allegro i gdzie moja stara działała 3 lata i nowa sie przepalila polecial dymek i poczulem tylko smrod palnego plastiku dlaczego nie wiem wlasnie wyslalem mejla z reklamacja do firmy z allegro. :(zal
roboty pelo zeby zamontowac ale zdazylem zobaczyc jak sweci na HiD wiec powiem jedno !!!!PIEKNIE!
Mam właśnie taki problem, bo chce założyć xenony do Fiata Punto II (2000r), dzwoniłem do stacji diagnostycznej SDS Karat w Oleśnicy, Sokołowice 110d. Dowiedziałem się że mimo jakbym miał założone poziomowanie lamp i spryskiwacze, to potrzebne są jakieś czujniki (co prawda nie wiem do czego) i na dodatek nie ma żadnej homologacji na to więc to nawet nie przejdzie przy corocznym przeglądzie. To w jaki sposób ci, którzy mają xenony sobie normalnie jeżdżą po naszych polskich drogach gdzie powiedziano mi w stacji diagnostycznej że to zabronione? :?:
zmień stacje diagnostyczną, albo na przegląd zakładaj zwykłe żarówki. Ja w kazdym aucie miałem ksenony i to bez spryskiwaczy i nigdy sie na stacji nie czepiali.