Tak wygląda po 60k km. Dramat. Koszt wymiany 73zl. Następnym razem wymienię po 30k km.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...376ee54904.jpg
Wysłane z mojego POT-LX1 przy użyciu Tapatalka
To jest widok strony w wersji do druku
Tak wygląda po 60k km. Dramat. Koszt wymiany 73zl. Następnym razem wymienię po 30k km.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...376ee54904.jpg
Wysłane z mojego POT-LX1 przy użyciu Tapatalka
Za bardzo na zdjęciu nie widać, za małe. Siatka jest pozrywana, czy coś przypchane? U mnie przy 45tyś. sitko wyglądało ok, ale miałem nową śrubę, to wymieniłem. Być może olej gra rolę, w T-Jet nie leje się 0W30, jak to w MA jest.
Ta siateczka się lekko pofaldowala i odeszła https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...9ffe12790c.jpg
Wysłane z mojego POT-LX1 przy użyciu Tapatalka
Nie wiem jakie przebiegi robisz od wymiany do wymiany oleju, ale ja bym ja wyp**ił. Wyznaję zasadę, że lepiej smarować ułożyskowanie zabrudzonym olejem niż, nie smarować wcale (bo się jakieś gówno nylonowe zatkało, lub zerwało....)
A dla niewtajemniczonych po co jest ta śruba?
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
No i pięknie, wszystko jasne. Dziękuję
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Czy w tym układzie jest tylko jedna śruba z sitkiem
Jakiś part numer może tej części macie ?
Do 1,4 t-jet 20178 rok
Łooo Panie, tak daleko w przyszłość to raczej nikt nie zagląda :wink:
Co z uszczelkami? ;-)
Załącznik 36927
Śruba to ta 7? A podkładki 9?
Śruba 71769773
Podkładki?
A ja mam pytanie - skąd macie takie schematy i numery części. To jakiś program serwisowy. Bo chyba nie eper dostępny na forum, który mi krzyczy że takiego nr VIN nie ma.
KEYePER na górze strony. Mojego Vin-u też nie ma . Szukaj po modelu .
A na żywo to chyba ta bedzie
Te dwa tematy można połączyć ,https://fiatklubpolska.pl/silniki-be...4-t-jet-45182/ swoją droga ktos mi tam doradził żebym wymienił tę śrubę po 45k km ;-)