To jest widok strony w wersji do druku
-
Wahacz - który wybrać?
-
https://www.autosklep24.pl/pl/p/Waha...51748652/28497
https://www.autosklep24.pl/pl/p/Waha...04-prawy/18993
https://www.autosklep24.pl/pl/p/Waha...wy-FAST-/10537
Ja do Alfy zakładałem Harta i wszystko było jak powinno byc , w Bravo mam chyba Fast założone i już ponad rok jest ok
Ori jest za 350 więc raczej bym założył OE Fiat ;-)
-
Ja fasta założyłem. 20 tyś i na razie bez uwag
-
Dlaczego wymieniasz cały wachacz - luz na sworzniu?
-
Jak ja miałem luz na sworzniu to go zregenerowałem za 60,- W Gdańsku.
-
W jaki sposób regenerują ten sworzeń? Młotkiem? ;)
-
Cytat:
Napisał
nowszy_00 Jak ja miałem luz na sworzniu to go zregenerowałem za 60,- W Gdańsku.
Za chwilę puści tuleja + 150 zł i robi sie 210 , a tak raz a porządnie i spokój
-
Marcin raczej g... nie sprzedaje. Proponowałbym FAST - jest wystarczający jeśli rocznie nie robisz więcej niż 40 tys km jeśli więcej to w miarę często będziesz musiał wymieniać
-
Cześć, zauważyłem u siebie na dwóch wahaczach zaolejenie dwóch tulei. Czy te tuleje są w środku wypełnione olejem? Wyglądają tak jakby popękały i wyleciał z nich olej. Wahacze febi przebieg 10 tyś km.
Pytanie czy tak ma być czy szlag je trafił?https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...a332973cd3.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/201...316c1cdf03.jpg
Wysłane z mojego Neffos X1 przy użyciu Tapatalka
-
Musisz je zdjąć, naprawić pęknięcia, wlać nowy olej i założyć na wahacz.
-
Cytat:
Napisał
Turek Musisz je zdjąć, naprawić pęknięcia, wlać nowy olej i założyć na wahacz.
Zapomniałeś o wyważeniu. Statycznym i dynamicznym.
Wysłane z mojego Nokia 6.1 przy użyciu Tapatalka
-
Cytat:
Napisał
damazy61
W cromie sa lite gumy, ślady oleju nie pochodzą z wahaczy a z silnika,skrzyni...
-
Cytat:
Napisał
lisekg W cromie sa lite gumy, ślady oleju nie pochodzą z wahaczy a z silnika,skrzyni...
Cześć, Olej ewidentnie leci z tych gum. Wytarlem te gumy i po dwóch dniach znowu zapacone. Z góry nic na nie nie kapie. Zastanawiam się nad oddaniem tego do reklamacji.
Wysłane z mojego Neffos X1 przy użyciu Tapatalka
-
Cytat:
Napisał
damazy61 Cześć, Olej ewidentnie leci z tych gum. Wytarlem te gumy i po dwóch dniach znowu zapacone. Z góry nic na nie nie kapie. Zastanawiam się nad oddaniem tego do reklamacji.
Wysłane z mojego Neffos X1 przy użyciu Tapatalka
Nie słyszałem aby któryś z producentów wahaczy stosował w wahaczach hydrauliczne poduszki. Zawsze jest to lita guma
-
Skasowane za wahacze a wymienione tuleja i sworzeń... Nie chciało wejść to czymś trzeba posmarować. Zrobiło się cieplej to i owo się pokazało. Pewnie zjawisko zaobserwowano podczas wizyty u oponiarza celem zmiany kapci na bardziej przewiewne...
Wysłane z mojego Nokia 6.1 przy użyciu Tapatalka
-
Cytat:
Napisał
Marcin_Croma Skasowane za wahacze a wymienione tuleja i sworzeń... Nie chciało wejść to czymś trzeba posmarować. Zrobiło się cieplej to i owo się pokazało. Pewnie zjawisko zaobserwowano podczas wizyty u oponiarza celem zmiany kapci na bardziej przewiewne...
Wysłane z mojego Nokia 6.1 przy użyciu Tapatalka
Obydwa wahacze kupowałem osobiście w sklepie stacjonarnym. A zostało to wykryte przez diagnostę podczas badania okresowego.
Wysłane z mojego Neffos X1 przy użyciu Tapatalka
-
Dokładnie tak jak piszą koledzy wcześniej. To jest najnormalniejsze w świecie gumsko. Przy montażu złożone było na smar i teraz pociekło. Jeździj i się nie przejmuj.
-
Cytat:
Napisał
Voyager1 Dokładnie tak jak piszą koledzy wcześniej. To jest najnormalniejsze w świecie gumsko. Przy montażu złożone było na smar i teraz pociekło. Jeździj i się nie przejmuj.
Pytam ponieważ diagnosta powiedział że obydwie tuleje są do wymiany.
Wysłane z mojego Neffos X1 przy użyciu Tapatalka
-
Cytat:
Napisał
damazy61 Pytam ponieważ diagnosta powiedział że obydwie tuleje są do wymiany.
Wysłane z mojego Neffos X1 przy użyciu Tapatalka
Może tak być jeśli źle została założone ( np skręcone gdy koła były u góry na podnośniku ).
Jeśli smar wypływa a ty kupowałeś te wahacze jako nowe ( nie regenerowane ) to jest on z pewnie śruby - wkładając ktoś je posmarował i tyle.. ..
-
Tuleja jest do wymiany w przypadku jeżeli jest guma zerwana lub mocno sparciała. Z twojego zdjęcia trudno stwierdzić czy gumy są uszkodzone. Co do diagnostów to nie patrzmy w nich jak w wyrocznię bo niektórzy są głupsi niż to ustawa przewiduje. Sam znam takiego jednego. Jak sprawdza to się mało samochód nie rozleci bo chce pokazać, że jest dobry i zawsze coś znajdzie, a jak nie znajdzie to powie, że "w przyszłości" będziesz miał to i to do wymiany. Najgorzej jest jak trafi na niezorientowanego i się wykazuje, bo od takiego jak ja to co najwyżej może parę...ujów dostać i tyle :mrgreen:
PS. Kiedyś chciał mi wsadzić na pojedyncze rolki samochód ze stałym napędem 4x4. Debil.