Witam, stałem sie posiadaczem tipo sw 1.4 t-jet. Samochód posiada system start&stop, czy jest możliwość wyłączenia na stałe tego systemu?
To jest widok strony w wersji do druku
Witam, stałem sie posiadaczem tipo sw 1.4 t-jet. Samochód posiada system start&stop, czy jest możliwość wyłączenia na stałe tego systemu?
Jest możliwość znalezienia odpowiedzi na to pytanie w odpowiednim temacie.
Na konsoli środkowej masz przycisk .Będzie się świecić kontrolka na desce . U niektórych trzeba za każdym razem naciskać. U mnie raz naciśnięty przycisk wyłączył startstop.
Oczywiście, przycisk na desce i świecąca kontrolka z informacją dotyczącą systemu.
ponoć w nowych modelach tipo już nie można go wyłączyć na stałe,
Chodzilo mi o wylaczenie na stałe tego systemu. Po wciśnięciu tego przycisku system wyłącza się, ale po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu system jest znów aktywny.
Kolejny temat o tym samym. O start stop jest kilka tematow nizej ale po co sie wysilic i poszukac...
W modelach od września 2018, wraz z nową normą, nie da się już wyłączyć SS na stałe, trzeba wcisnąć przycisk po każdym uruchomieniu silnika.
Dzięki za odpowiedź, szkoda że nie można wyłączyć tego systemu na stałe. A w serwisie nie da się tego zdeaktywować przez komputer?
Ciekaw jestem czy ktoś próbował wpiąć czujnik sprzęgła dodatkowy luzem tak aby sterownik myślał ,że sprzęgło jest wciśnięte.
Zastanów się nad konsekwencjami tej przeróbki. Czujnik sprzęgła jest też w autach bez ESP, S&S, EPB. Co chcę przez to powiedzieć? Że czujnik nie jest tylko do S&S, ale do ESP, EPB, a i ECU też inaczej dostosowuje parametry przy wciśniętym sprzęgle, np. podbicie obrotów:!:
Lepszym pomysłem jest dołożenie i podłączenie układu, który "naciśnie" przycisk po włączeniu zapłonu.
Trochę lipa, bo byłem przekonany przed kupieniem tego samochodu o tym, że da się to na stale wylaczyc tym jednym przyciskiem. Ogladałem recenzje tego samochodu i wymieniali właśnie ten przycisk, który na stałe wyłącza ten system jako jedną z zalet tego samochodu. No ale trudno, mogłem decydować się przed miesiącem wrzesień :)
W ALFAOBd masz możliwość wyłączenia SS w Body, zmieniasz konfigurację samochodu ( przynajmniej tak jest w opisie )
Mam bardzo podobne przemyślenia, zasadniczo są dwie opcje:
1) negocjować w ASO żeby ustawili domyślną opcję na "off", jest to możliwe podobnież. Swoją drogą w październiku w kilku salonach byłem zapewniamy że tak działać będzie tenże przycisk..
2) są firmy które oferują modyfikację oprogramowanie. Przyznam, że osobiście wolę nawet i pozbyć się gwarancji aniżeli użerać się z tym systemem. (choć nikt nie powiedział że utratę taka modyfikacja powoduje)
Zadzwonię po niedzieli do ASO i zapytam, może da się to zrobić zachowując gwarancję.
Najprosciej sie ukladzikiem czasowym wpiac w przycisk wylaczjacy to badziewie po zalaczeniu zaplonu zawsze to mozna odpiac
Żaden serwis w Krakowie tego nie zrobi. Nie ingerują w oprogramowanie producenta, nie da się również wrócić do oprogramowania poprzedniego. Tyle się dowiedziałem.