Nie wiem jak to się stało ale nie mam u siebie podgrzewanych foteli :/
Mam tipo sedan lounge da radę tam rozbebeszyc fotel żeby dorzucić mate ?
Np http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7417546772
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
To jest widok strony w wersji do druku
Nie wiem jak to się stało ale nie mam u siebie podgrzewanych foteli :/
Mam tipo sedan lounge da radę tam rozbebeszyc fotel żeby dorzucić mate ?
Np http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7417546772
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Pewnie kiedyś w fabryce bebeszyli te fotele to pewnie da radę rozbebeszyć , a nie trzeba było dopłacić 500 pln i po sprawie ? Powodzenia przy pracy i ciepełka pod ....
Najprościej chyba będzie jak zamówisz fajne dedykowane pokrowce i pod nie założysz maty ;-)
https://allegro.pl/pokrowce-ze-skory...669536720.html <- tutaj wygląda to elegancko
800 grzanie kuciapki kosztuje
Mam ok roku Tipo Luange i zamówiłem podgrzewane ,cena chyba 400 zł była ,i obok skrzyni automatu idealnie współpracuje z silniczkiem 110 koni ,podgrzewanie foteli włączam teraz z automatu zaraz po odpaleniu silnika i po kilkunastu sekundach czujesz działanie,bardzo pożyteczna sprawa zwłaszcza na krótkie trasy nim zacznie działać ogrzewanie z silnika.najlepsze najpotrzebniejsza rzecz teraz za małą kasę,myślę że spokojnie zamontujesz
Tak 800zl czyli po 400 za fotel tylko trzeba pare od razu brać...
ale, że mogą dołożyć w ASO?? za 8 paczek cebulionów? :D
Skupmy się na temacie dołożenia mat, a nie czy ktoś posępił 400 czy 800 czy 500 przy zakupie auta za ok 50 tys. Ja na przykład brałem stockowy Lounge i tez nie mam , ale jakby dalo rade dołożyć pod oryginalną tapicerkę to bym był zadowolony. Te pokrowce są pewnym rozwiazaniem , ale ja bym wolał pod oryginał. Nie po to brałem beżowe zeby teraz przykrywac je kolejnymi za 500 [emoji53]
A i jeszcze PTC bym chciał dołożyć do swojego bo stockowe Lounge były bez tych dwóch rzeczy tylko chyba.
Myślę że daj sobie spokój z tymi matami , zadajesz konkretne pytanie czy da radę i za bardzo nie wiesz co robić i jak . odpowiem da, wymontuj fotele zdemontuj galanterie i zapinki tapicerskie ,zdemontuj boczne poduszki ,zdejmij pokrowce, w skrócie zamontuj maty ale nie uniwersalne a fabryczne , wykonaj instalację elektryczną itd i itd .... myślę ze nie dasz rady a koszty fachowego montażu pewnie zamkną się w okolicy 3 tyś złotych albo więcej ale życzę powodzenia i będę zadowolony jak się operacja zakończy sukcesem i trzymam kciuki Ps. mam fotele podgrzewane i jest super w 4- litery ale fajniejszą opcją jest grzałka PTC czyli ciepełko w kabinie tuż po uruchomieniu silnika ta opcja jeszcze trudniejsza do przeszczepu . Pozdrawiam
Ja polozylem zwykla mate pod pokrowiec, zrobilem instalacje imho nieodróżnialną od oryginalnej (peszel samochodowy, tkana taśma, wprowadzenie pod wykładzinę podłogi w ori miejscu itp.). Z uzytkowego punktu widzenia bez zarzutu ale i tak mam pokrowce. W alfie zrobiłem ten sam manewr ale mata (a raczej wybebeszona jej grzewcza część)poszła pod oryginalną tapicerkę (nie bylo wtedy oryginalnych mat do kupienia). Wsadzenie po tapicerkę jest możliwe ale trzeba w ori tapicerce rozmontować jej mocowanie na przeszyciach. Są to metalowe kółka zaczepione o drut zatopiony w gąbce. Trochę roboty z tym jest ale da się zrobić jak ori.
Nieuwierzycie, ale po przeczytaniu teraz tego tematu, przypomniałem sobie że mam podgrzewane fotele :crazy:. Zły byłem dzisiaj wieczorem, jak wsiadłem do samochodu stojącego cały dzień na dworzu, że tak wolno się rozgrzewa. A wystarczyło wcisnąć przycisk... Za głęboko te fabryczne przyciski są schowane, jeszcze jak leżą tam kable i ładowarki, to w ogóle ich nie widać. Tak to jest jak się jeździ w tygodniu kilkoma różnymi samochodami.
Nie wiem jak w fiacie, ale w oplu Astrze H ludzie sami sobie to ustrojstwo odłączali, żeby nie żarło prądu. Mam takie auto, od lat jestem na forum Astry i sporo było z tym problemów w wielu samochodach. Jak się jeździ na krótkich odcinkach w mieście - to rozładowuje akumulator w zastraszającym tempie. Ja na przykład nie chciałbym tego mieć w Tipo.
Jakaś automatyka tam przecież jest żeby nie zabijało aku
Teraz jak się zrobiło zimno to włączenie grzanego fotela to pierwsze co robię po odpaleniu auta ....szkoda tylko że te fotele nie grzeją cały czas i że nie ma regulacji intensywności grzania ale może kiedyś ktoś ogarnie taką przeróbkę.
Podejrzewam ze w tipo z fabrycznym grzaniem nie da sie zrobic regulacji bo na rynku sa maty z dwustopniowa regulacja, wiec w gre wchodzi tylko wymiana.
Maty grzeją cały czas oczywiście jeśli użytkownik sobie tego życzy a wrażenie że przestały to zwykła fizyka . Maty gorące oporność wzrasta i to ten efekt . Po spadku temperatury znów zaczyna płynąć prąd przez drut oporowy i grzanie zaczyna się ponownie ot taka magia elektryki . Grzałka PTC nie sprawia żadnego kłopotu i jest bezobsługowa . Steruje tym body komp który czuwa nad bilansem energetycznym pojazdu i z tym wyposażeniem zastosowany jest mocniejszy alternator . Jeżdżę po mieście i jakoś jeszcze nie miałem problemów z rozruchem silnika . Ciągnąc kemping ładuję drugi akumulator i wszystko jest ok . no może tylko przy takim obciążeniu elektrycznym niestety ale wzrasta zużycie paliwa ale to norma .
Prawidłowo eksploatowany akumulator wymaga przynajmniej dwa razy do roku pełne naładowanie prostownikiem .Co za problem doładować go sobie trochę częściej szczególnie w okresie gdy mocniej go eksploatujemy? Grzane fotele ,kierownica i inne to dobrodziejstwo tylko trzeba takie auto czasem doglądać a wtedy prądu nam nie braknie .