Witam,
Według instrukcji doświetlanie zakrętów działa do 40 km/h po ten przestaje działać. Czy jest możliwość zmiany tej prędkości na wyższą??
Wysłane z mojego Hammer AXE Pro przy użyciu Tapatalka
To jest widok strony w wersji do druku
Witam,
Według instrukcji doświetlanie zakrętów działa do 40 km/h po ten przestaje działać. Czy jest możliwość zmiany tej prędkości na wyższą??
Wysłane z mojego Hammer AXE Pro przy użyciu Tapatalka
Nie, bo jaki ma sens doświetlanie zakrętu przy zmianie pasa na autostradzie np.?
....?? no zaraz,zaraz ??... jak dziala doswietlenie zakretow...??...jak skrecamy pod odpowiednim katem lub jesli wlaczymy kierunkowskaz(tak dziala u mnie) a przy samej zmianie pasa moze nie dzialac no chyba ze zasygnalizujemy kierunkowskazem...musze sprawdzic ta zmiane pasa :) no i predkosc :)
A na kretej drodze w gorach nie mozna wlaczyc po prostu przeciwmgielnych? System ktory wlacza doswietlenie po wlaczeniu kierunkowskazu jest w tej sytuacji bezuzyteczny
Właśnie tu nie chodzi o to by rozświetlić się jak choinka światłami przeciw mgielnymi. Wydaje mi się że ten system powinien działać na znacznie większych prędkościach a nie do 40 km.
I tu wracam znowu do pytania czy da radę w komputerze zmienić ta prędkość?
Wysłane z mojego Hammer AXE Pro przy użyciu Tapatalka
Na chwilę obecną nie da się.
Jaki sens jest dla większych prędkości? Patrzysz bezpośrednio przed auto jadąc 90km/h, czy daleko przed siebie? Jaki sens jest oglądanie blisko oświetlonego rowu przy drodze jadąc z wymienioną prędkością? Co innego w mieście, na skrzyżowaniach, parkingach, gdzie patrzysz, żeby na coś nocą nie najechać (krawężnik itp).
Według Ciebie przy jakim promieniu skrętu kierownicy powinny działać? Przy prędkości 90km/h wylecisz z drogi przy aktualnym ustawieniu ;-) Powtórzę się, doświetlanie zakrętów ma sens tylko przy niskich prędkościach, światła przeciwmgłowe nie mają dużego zasięgu do przodu, ale bardzo dobrze doświetlają pobocza i o to w nich chodzi. Jeśli już ich trzeba użyć, to zazwyczaj szybko nie da się jechać.
W alfaobd nie ma takiej opcji. Ale jesli w fiacie jest tak (poprawcie jesli zle mysle) ze doswietlanie wlacza sie z wlaczeniem kierunkowskazu a nie jest wynikiem skretu kierownicy to byloby np. w gorach i tak bez sensu.
No to zmienia postac rzeczy