https://autokult.pl/30861,fiat-szyku...owac-w-genewie
Czyli jednak będzie coś extra. Pytanie czy pod logiem Fiata czy Abartha? Stawiam na tą drugą sub-marke.
To jest widok strony w wersji do druku
https://autokult.pl/30861,fiat-szyku...owac-w-genewie
Czyli jednak będzie coś extra. Pytanie czy pod logiem Fiata czy Abartha? Stawiam na tą drugą sub-marke.
Może w ramach ekstra zrobią wygodny fotel :P
No cóż moga zrobić. Wsadzą albo T-jeta 150 lub Multiaira 170. Bardziej mnie interesuje warstwa wizualna kredensu.
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Jak dla mnie to chyba w tym problem i w nadmiernym podniesieniu i wyprofilowaniu przedniej części. Paraliżu lewej nogi można dostać. Ale nie znalazłem ideału poza moim starym siedziskiem w mito ale chyba nie podejdzie.
Zdaje się że S-design poza samym obiciem to się nie różnią od zwykłych w sensie konstrukcji fotela??
I tak będzie składany w Turcji z syfem pod maską:D
To T-Jet w wersji 150 nadal jest oferowany? Ja bym stawiał na MultiAir bardziej.
Co do siedzeń wygląda na to że konstrukcja fotela ta sama co w lounge, no i właśnie nie wiem na ile placebo ale przymierzając się wcześniej do lounge i S-Design lepsza robotę moim zdaniem robia fotele w tej drugiej wersji.
Przy bardziej sportowej wersji i usztywnieniu zawieszenia przydały by się za to fotele z lepszym bocznym trzymaniem. Te w standardzie do oferowanej mocy wystarczają ale do czegoś mocniejszego mogą być niewystarczające.
Nie widziałem nigdzie teraz T-jeta 150 też obstawiam multiaira jak w julce ale kto wie . Odnośnie wersji - wszystko czemuś służy. wspomniany T-jet 150 w dolnym zakresie w bravo ma mniejszy moment niż 120 i służy własnie tzw. "sportowej" jeździe i kreceniu pod czerwone pole a nie toczeniu się 120 kmh do Władysławowa na urlop. To samo z siedzeniami - dwa dni temu siedziałem w mustangu -fajnie trzymają na boki człowiek jest "otulony" siedzeniem ale wygramolic się z tego (np. kilkanaście razy dziennie) mimo dużych drzwi nie jest łatwo.
Jeżeli będzie miało coś wspólnego z Abarth-em , to myślę , że wsadzą max 145M , lub 160KM z 500. To będzie takie 30% +.
W końcu super wiadomość! Abarth się Tipo nie dotknie, dostali nauczkę po Grande i nie będę się już dotykać zwykłych modeli. I bardzo dobrze , bo w tej klasie trzeba by włożyć większy silnik i cena by poszybowała, znów Abarth tej wielkości z 1,4 o mocy 150-160 KM to byłby wstyd.
Obstawiam, że będzie to Tipo S o mocy 140-160 KM, wygląd bardzo podobny do s-design, środek też podobny plus kilka małych smaczków. Jest duża szansa, że podobnie jak w Bravo Sport dołożą sportowy tryb jazdy, niższy zawias i twardszy układ kierowniczy. Jak czegoś nie popsują i będzie go można kupić w kombi to pewnie w końcu sobie sprawię Tipo :)
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Takie body moze miec
https://youtu.be/WvbtOeAiX1g