Stilo 1.6 103 kM wszystkie problemy które go męczą
Witam koledzy, chcę założyć ten post ponieważ nasze stiliony trapią te same mniejsze bądź większe problemy.
Będę tutaj zamieszczać zdjęcia porady oraz będę chciał otrzymywać porady od was.
Główne problemy które chcę usunąć to:
-falujące obroty
Ten problem to mnie dobija gdy było ciepło na dworze problem był mniejszy a teraz się nasiliło.
Wymieniłem rozrząd sprawdzony w innym zakładzie więc to nie wina złego ustawienia rozrządu, przewody, cewki i świece sprawdzone też jest wszystko dobrze świece wymienione . Stare świece na trzecim i czwartym cylindrze były zalane czarne a na pierwszym i drugim szare suche . Dwóch mechaników wypowiada się że to wina przepustnicy. Połączenia gumowe sprawdzone nie dostaje lewego powietrza z przewodów. Mechanicy sugerują że padła przepustnica. Jak mogę w stu procentach potwierdzić tą teorie?
Czy za mokre świece może odpowiadać przepustnica?
-ciężko pracujący lewarek zmiany biegów z jeden na dwa i z trzy na dwa.
ten problem mam od niedawna własnie jak jest poniżej zera na dworze , problem ustępuje gdy silnik się nagrzeje. Przy wrzucaniu biegu bądź redukcji strasznie ciężko wchodzi bieg nawet czasami nie chce wejść. Co może byś przyczyną ?
-problem z nawiewem/klimatyzacją
Gdy włączę zapłon mam całą melodie przekaźników czy to jest normalne? Problem z nawiewem jest taki że nie rozdziela strumienia powietrza na odpowiednie kanały.
Problemy usunięte:
-wyciek z miski olejowej
Pęknięcie wewnętrznej "nakrętki" w misce która blokowała stożkowy korek spustowy. Naprawa: pospawanie lub wymiana miski.
- zapiekające się hamulce tylne lewe
Rozwiązanie: przeczyszczenie i nasmarowanie wszystkiego. Przewód hamulcowy gumowy podczas dokręcania jest skręcony w pętelkę gdy założyłem go w pozycji wyprostowanej problem znikną.
- odbijający kierunkowskaz lewy
Naprawa polega na podpiłowaniu plastiku w miejscu gdzie siedzi gumowa osłona bądź demontaż gumowej osłony. Gdy temperatura spada guma twardnieje i kierunkowskaz nie blokuje się po włączeniu i wyskakuje.