To jest widok strony w wersji do druku
To jest widok strony w wersji do druku
Przejdź do pełnego widoku tematu
Tarcze na tył -
Tarcze na tył
Musze wymienic
tarcze na tyl w swojej cromie. Szukajac tarcz natrafilem na aukcje z firmy TRW, tylko jak pytałem sie w sklepie to za taka tarcze chcieli 200zl i tu moje pytanie, czy na tej aukcji rzeczywiście jest oryginał, czy jakaś podróbka? Myslalem o firmie ABE i do tego lepsze klocki i na tyl powinno wystarczyć, moze mieliscie styczność z tą firmą?
TARCZA HAMULCOWA TRW FIAT CROMA TYŁ (6139727235) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
-
Polecam textara. Na tyle w sumie w 1 aucie mam harta i w sumie 3 lata i sa bardzo ok. Trw tez dobre.
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Zwroc uwage ze na aukcji jest 1 tarcza . 100zl to raczej taka normalna cena za tyl za przod chyba dawalem 170/szt Textara mam i sa ok po ok 10tkm
-
Jeśli Twoja Croma jest z 2005 i ma 150 KM to tarcza 292 wentylowana (ta jest do 120 KM + po lifcie również zmniejszyli tarcze w wersji 150KM). Sprawdz co posiadasz.
Również polecam textar, te wieksze wychodzą znacznie drożej niestety ;)
-
Raczej w twojej wersji jest inna tarcza... wentylowana ...lepiej to sprawdź
-
W tamtym tygodniu uszczelnialem zacisk i tarcze są wsadzone zwykle, nie wentylowane(w oryginale są wentylowane?) . Moze poprzedni właściciel takie wsadzil slabej jakosci, bo jedna tarcza jest w jednym miejscu krzywa i ociera o klocki..
Dobrze, ze sie zapytalem, czyli ta aukcja nie pasuje. Popatrzę również na tego textara.
Hmm, taką znalazlem najtańszą :
http://www.iparts.pl/czesc/tarcza-hamulcowa-textar-92118403,0-39-92118403-758906.html
-
Mam te same w swojej Cromie.
Jaki masz silnik bo chyba nigdzie tego nie podales? Ewentulanie sprawdz po vin na eper.
http://eper.fiatklubpolska.pl/errors/6/nofreesessions.html
-
Trw mają jeden duzy minus. Lubia rdzewiec. Po deszczu czy przy wilgotnym powietrzu tarcza robi się rudobrazowa.
Temat znam z autopsji.
Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L21 przy użyciu Tapatalka
-
A co to za wada??to normalne textar bosch hart tez rdzewieja . Raz sie przehamuje i juz sie swieca
-
W ate wentylowanych nie mam takiej wady.
Wysłane z mojego HUAWEI SCL-L21 przy użyciu Tapatalka
-
Cytat:
Napisał
michalpodroznik W ate wentylowanych nie mam takiej wady.
WysĹane z mojego HUAWEI SCL-L21 przy uĹźyciu Tapatalka
To nie wada a raczej zaleta, odpowiedni stop, nie rdzewiejÄ
tylko porcelanowe a gĹadkie wypolerowane hamujÄ
sĹabiej.
-
Witam kolegę patryk691 aż z samej ciekawości zszedłem do garażu popatrzeć co tam założyłem w zeszłym roku i jak się okazało też mam tarcze wentylowane TRW coś takiego TARCZE HAMULCOWE TYŁ TRW FIAT CROMA 2005- 292MM (6889721853) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
-
Tarcza z tyłu jest pełna. Wentylowana tylko na przód.
-
W cromach przed liftem z silnikiem 1.9 16v hamulce były takie jak w 2.4, wiec tarcze z tyłu wentylowane.
patryk691 do tej pory nie napisał jaki ma silnik, wnioskuje, że jeśli ma niewentylowane to ma 8v i tarcze są takie jak należy.
-
Cytat:
Napisał
lukaszr89 W cromach przed liftem z silnikiem 1.9 16v hamulce były takie jak w 2.4, wiec tarcze z tyłu wentylowane.
patryk691 do tej pory nie napisał jaki ma silnik, wnioskuje, że jeśli ma niewentylowane to ma 8v i tarcze są takie jak należy.
Nie we wszystkich cromach przed liftem 1.9 16V 150 KM z tyłu są wentylowane tarcze. Ja mam crome 1.9 16V 2006/2007 z DE i z tyłu mam lite tarcze więc nie ma reguły o której piszecie. Trzeba sprawdzać co jest fizycznie na aucie.
Wysłane z mojego MI 5s przy użyciu Tapatalka
-
Mam wersje 16v 1.9 150km.
Myślałem, że ktos założył po prostu zwykle zamiast wentylowanych. Zaciski są takie same do obydwu wersji? A z przodu jak wyglada sprawa z tarczami, tez roznie wychodzily?
Zamówię z textara zwykle tarcze i to chyba będzie najlepszy wybór.
-
Cytat:
Napisał
patryk691 Mam wersje 16v 1.9 150km.
Myślałem, że ktos założył po prostu zwykle zamiast wentylowanych. Zaciski są takie same do obydwu wersji? A z przodu jak wyglada sprawa z tarczami, tez roznie wychodzily?
Zamówię z textara zwykle tarcze i to chyba będzie najlepszy wybór.
Z przodu też różnie, trzeba sprawdzić. Z tyłu nie da się założyć zwykłych jak były wentylowane bo są inne zaciski. Normalna sprawa, że masz z tyłu lite jak wyżej napisałem mam tak samo w samochodzie z końca 2006 roku.
Wysłane z mojego MI 5s przy użyciu Tapatalka
-
Cytat:
Napisał
patryk691 Mam wersje 16v 1.9 150km.
Myślałem, że ktos założył po prostu zwykle zamiast wentylowanych. Zaciski są takie same do obydwu wersji? A z przodu jak wyglada sprawa z tarczami, tez roznie wychodzily?
Zamówię z textara zwykle tarcze i to chyba będzie najlepszy wybór.
Cromy z tym silnikiem miały na początku wersje z wentylowanymi tarczami.. potem niestety ktoś wpadł na pomysł wkładania slabszych tarcz ( o mniejszej średnicy i z tyłu nie wentylowanych ) tak jak do wersji 120 konnej.. :mad: tak więc jeśli jesteś pewny ze są u ciebie lite to będzie OK...
Ja osobiście używam tarcz firmy: MIKODA nacinane i nawiercane... ale to mój kaprys ;-)
tarcze hamulcowe, bębny hamulcowe
-
W moim rydwanie przed wakacjami wymieniałem tarcze na tylnej osi. Są pełne. Mój mechanik założył TRW i klocki Bosch. Jestem z tego kpl. zadowolony taż, ze na przednią os trafi także zestaw od tych producentów. Co do tarcz byłem miło zaskoczony bo miały fabrycznie pomalowane min. ranty, które korodują. Teraz po ok. 7 tys. km nadal wyglądają OK na rantach "0" rdzy.
-
Kupiłem tarcze Febiego i klocki ABE i też się to dobrze spisuje. Tył nie ma aż tak dużego znaczenia jak przód. Z przodu mam ori(ktokolwiek to produkuje) i klocki Ferrodo.