Tak jak w temacie, koledzy mam problem gdyż moje auto gaśnie mi podczas jazdy, macie jakieś pomysły co to może być?:confused:
To jest widok strony w wersji do druku
Tak jak w temacie, koledzy mam problem gdyż moje auto gaśnie mi podczas jazdy, macie jakieś pomysły co to może być?:confused:
Trochę mało danych. Jakieś błędy się pojawiają, kontrolki się zapalają?
Gaśnie na zimnym, czy na ciepłym, w jakich warunkach, jak potem z odpaleniem?
Z odpalaniem masakra, gdzieś za 4 razem odpali, z tego co zauważyłem to raczej na rozgrzanym gaśnie, chociaż to nie jest chyba zasadą...
macie jakieś pomysły?
Przychodzi mi do głowy czujnik położenia wału, ale nie wiem, czy w 1.9D coś takiego występuje. Chyba powinno się dać połączyć z komputerem, wtedy coś więcej by było wiadomo.
jako ciekawostkę, lub podpowiedź dla znających się w temacie mogę powiedzieć że przy ruszaniu nieraz strasznie dymi...
Widzę, że teleturniej się szykuje, co jakiś czas będą kolejne podpowiedzi, aż ktoś zgadnie.
Podłącz się pod komputer i sczytaj błędy. Bez tego to jest wróżenie z fusów, zwłaszcza przez internet.
byłem w warsztacie, powiedzieli to być może problem z wtryskami, co prawda średnio chce mi się wydawać dużo kasy na naprawy po warsztatach i jeszcze stracić samochód na nie wiadomo jak długo, ale jeden z mechaników powiedział mi że mogę spróbować zastosować płukankę silnika, co o tym uważacie?
Jak chcesz zrobić płukankę silnika (chyba chodzi o olej), to w tym wypadku raczej nie pomoże. Chociaż też raczej nie zaszkodzi.
Jeżeli chcesz dać jakiś dodatek do paliwa, to raczej też nie pomoże. Pomóc może przepłukanie wtrysków specjalnym środkiem, który puszcza się w obieg zamiast paliwa (zdaje się Tunap takie ma). Ale sam raczej tego nie zrobisz.
Na razie to podajesz bardzo mało danych. Dotychczasowe sugestie ignorujesz i z jakichś powodów szukasz nowych przyczyn.
Może pojedź do ASO, tam raczej powinni znaleźć przyczynę, a może wyjść taniej, niż jeżdżenie po kolejnych mechanikach. Przez internet to raczej rozwiązania nie znajdziesz.
Ogólny zamysł był taki, że płukanka miałaby za zadanie oczyścić wtryskiwacze, oraz odblokować pierścienie uszczelniające - co z mojej perspektywy miało by sens, gdyż wydawać bez sensu na niepotrzebne naprawy ogromne kwoty, gdzie taka płukanka myślę że wyjdzie dużo taniej bardziej się opłaca...
No nie wiem, czy się opłaca, bo przyczyna gaśnięcia może być zupełnie inna, a ty wydasz kasę na coś, co i tak nie rozwiąże problemu (za to będzie "tanio").
Zamiast tego kup sobie interfejs za 30-50 zł i z tym będziesz mógł sobie sczytywać błędy, co na pewno będzie bardziej pożyteczne.
Powiem tak, rozmawiałem ze znajomym który gorąco mi polecił płukankę silnika, ale dodał też od siebie żebym zamiast takiej tradycyjnej płukanki zastosował konkretny środek który wyczyści wtryskiwacze i układ zasilania, swego czasu korzystał z produktu firmy Forte (dał mi nawet puste opakowanie) środek się nazywa "Forte advanced diesel fuel conditioner" jemu pomógł, powiedział mi ciekawostke że mało osób tak naprawde zdaję sobie sprawę że dużo problemów samochodowych można właśnie wyeliminować przez zastosowanie tych preparatów, tylko że to jest nie na rękę wielkim koncernom np. olejowym (mobil1 itp.) i starają się aby do szerszej opinii takie fakty nie wychodziły....
To kup ten środek i zdaj relację, czy jest jakiś efekt.