Ale tu pusto , czyżby diesel się kończył ?
To jest widok strony w wersji do druku
Ale tu pusto , czyżby diesel się kończył ?
Chyba jednak Benzyna i Benzyna z LPG wygrywają ;) Co do Diesla to dział ten powstał później niż posty, więc sukcesywnie posty są przenoszone. Akurat Diesla coś omijają te przenosiny ;)
To była oczywiście prowokacja , z diesla się już "wyleczyłem" ....
Sławek ja to samo :) Wyleczyłem się z turbin wtrysków dwumas i innych kopcących wynalazków :P Dziś też myślałem żeby prowokacyjnie coś tu napisać ...
Mnie diler powiedział że sprzedaż Tipo z dizlem jest prawie zerowa :)
Ja mam dobrego kolegę z dobrze prosperującym sklepem motoryzacyjnym i serwisem dizla . On sobie bardzo chwali dwumasy , wtryski , zawory Egr , akumulatory o dużej pojemności itd. itd. , wybudował piękny duuuży dom , co roku ma ten sam problem , co by tu kupić żeby uciec od podatków. Ale samemu ma mazdę w ... wolnossącej benzynie , żona i córa też benzyny . Jak popiliśmy to mi trochę oczy otworzył kto na tym wszystkim zarabia ....
p.s. Oczywiście zupełnie nowy turboidiesel jest git, pojeździć 6-8 lat i sprzedać , niech ktoś inny naprawia , ale ma jedną "drobna" wadę kure.sko drogi .
Miałem mjeta w chevrolecie. Miał DPF,2 masę i okazało się,że gdyby coś,to ten DPF nie jest wcale taki drogi (zawsze można wyciąć),a 2 masa też jak się dba,to pojeździ. Wtryski można regenerować ,nie jest tragicznie. Sprzedałem tylko dlatego,że krótkie dystanse i silnik się nie dogrzewał .
Też usłyszałem od sprzedawcy w salonie Fiata,że jest problem z dieslami,bo ludzie ich po prostu nie chcą.
No i obyś nigdy nie miał z nim problemów:smile:
Skoro jako jedyny na tym forum masz diesla, to opisz wrażenia z jazdy, spalanie itp. Kiedyś widziałem sedana z tym silnikiem i jedyne co trudno było nie zauważyć, a właściwie usłyszeć, to głośny klekot z pod maski. W sedanie jednak jest to jedyny silnik, który daje przyzwoite osiągi Tipkowi. To prawda, że nieźle się zbiera?
Jak na razie same pozytywne wrażenia,co do pracy silnika nie mam zastrzeżeń diesel jak diesel swój klekocik ma ,ale w zadnym przypadku mnie to nie przeszkadza auto w środku dobrze wyciszone ,(wersja najbogatsza),nie wiem jak jest w mniej doposażonych ,co do "zbierania"to prawda , moment 320 Nm pozwala na przyzwoite osiągi (jak na ten model),bardzo fajnie przyspiesza .Na razie niezbyt go "żyłuje"niech się trochę "podociera".Co do spalania w jeździe mieszanej wychodzi mi około 6.2.Przypuszczam ,że spalanie może się jeszcze obniżyć jak silniczek będzie już "ułożony".Nie mam sie do czego przyczepić w tym samochodzie ,no może do jednego -brak uchwytu do zamykania w bagażniku,ale z tym tez można sobie szybko poradzić przy pomocy taśmy "rzep":cool:
Jeżeli silnik nie został jakoś specjalnie zmodyfikowany względem tego co jest w Bravo a raczej na to wygląda bo po dołożenie adblue powinien spełniać euro 6,bedziesz mial bardzo wdzięczne źródło napędu ☺️
320nm jest wartością jaka jeszcze niedawno miały silniki 2.0,więc nie ma co narzekać na osiągi. Zmieniaj olej co 10-15k km a o wytrzymałość silnika nie będziesz się musiał martwić.
Naskrobane z Huawei i Tapatalk.