Witam problem jak w temacie mianowicie jak silnik jest zimny nie odpala jak tylko się zagrzeje pali od pierwszego strzała
To jest widok strony w wersji do druku
Witam problem jak w temacie mianowicie jak silnik jest zimny nie odpala jak tylko się zagrzeje pali od pierwszego strzała
Stawiam na czujnik położena wału, ale.... Niech się wypowie ktoś kto zna ten silnik
Po temacie czujnik padł wymieniony i jest ok
Czujnik temperatury zasysanego powietrza (w kolektorze ssącym)
Może być jak jest ciepły kręci bez problemu tylko jak zimny
Panie kolego a czy może być to czujnik temperatury silnika
Też może być. Trzeba by podłączyć komputer na zimnym silniku i sprawdzić co pokazują oba czujniki.Stawiałbym jednak na zasysane powietrze.
Ten przy silniku krokowy
Panowie zrobione i zgadnijcie co było a już mówię korek od wlewu paliwa się zatkał dokładnie membrana się skleila i w baku robiło się podciśnieniowe nawiercilem w korku 4 dziurki o po temacie
Ciekawe że ziało się to na zimnym (skąd wtedy podciśnienie). Powinno być na odwrót . Może po prostu pompa ci się zawiesza.
Nie bo jak wszedłem do kanału to bak asz był wessany włożyłem rękę między bak a obejmie tak był szczelny
Poprostu pompa już niemiala siły pompowac
Witam ponownie i znowu problem tylko tym razem ciężko odpala jak jest zimny i na ciepłym nierówno pracuje wręcz go dlawi i gaśnie macie jakieś pomysły. I jeszcze jedno pytanie może mi ktoś wytłumaczyć jakie zadanie spełnia silniczek krokowy
Zadaniem silniczka krokowego jest utrzymanie właściwych obrotów na biegu jałowym. Jednak do poprawnego działanie potrzebuje on właściwych odczytów z czujników temperatury silnika, położenia przepustnicy i sondy lambda. Jeśli więc któryś z tych czujników szwankuje, to krokowiec nie będzie działał poprawnie.
Dobra a powiedz mi teraz jeśli na odpalonym silniku odepne krokowy nic się nie dzieje
No to nie reagować reaguje jak depne to idzie tylko te wolne obroty dlawia go asz gaśnie
W takim razie proponuję sprawdzić recyrkulację oparów paliwa, to te niebieskie przewody.
Podciśnienie w baku powinno być! To oznaka dobrze działającej w/w instalacji.Problem w tym,że w prawym nadkolu masz filtr i elektrozawór który tym steruje. Po prostu wystarczy go sprawdzić,powinien raz otwierać,raz zamykać dopływ oparów z zbiornika paliwa. Nawiercając dziurkę w korku po prostu dajesz lewe powietrze dla silnika.
[COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]
Krokowiec jest właśnie od regulowania obrotów na biegu jałowym.
Oki jak będę w domu sprawdzę ten elektrozawory ale dopiero w sobotę pracuje w delegacji