Cześć wszystkim.
Ma ktoś może doświadczenie z wymianą nagrzewnicy? Gdzie, co i jak się samemu za to zabrać?
To jest widok strony w wersji do druku
Cześć wszystkim.
Ma ktoś może doświadczenie z wymianą nagrzewnicy? Gdzie, co i jak się samemu za to zabrać?
Dlaczego chcesz ja wymienić, w zimie masz zimno? jeżeli tak to wymiana nic nie pomoże, ten typ tak ma.
Dzięki za zainteresowanie. Nie, nie z powodu temperatury, jestem akurat zimnolubny. Problem jest taki że zaczęły mi parować wszystkie szyby, nigdy wcześniej tego nie było. Przypuszczam ze to nagrzewnica. Dodatkowo minimalnie ubywa mi płynu chłodzącego. Inna przyczyna nie przychodzi mi do głowy. Jeżdżę już tak od grudnia, liczyłem ze latem coś się zmieni ale jest tak samo.
[COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]
Dzięki za zainteresowanie. Nie, nie z powodu temperatury, jestem akurat zimnolubny. Problem jest taki że zaczęły mi parować wszystkie szyby, nigdy wcześniej tego nie było. Przypuszczam ze to nagrzewnica. Dodatkowo minimalnie ubywa mi płynu chłodzącego. Inna przyczyna nie przychodzi mi do głowy. Jeżdżę już tak od grudnia, liczyłem ze latem coś się zmieni ale jest tak samo.
Ubywający płyn raczej nie będzie miał nic wspólnego z nagrzewnicą.Gdyby wyciekał do kabiny miałbyś mokro pod nagrzewnicą.Zapchany filtr kabinowy,uszkodzone siłowniki-silniki sterujące klapami rozkładu nadmuchu powietrza mają wpływ na parujące szyby marne nawiewy i temu podobne jaja.Są na forum tematy dokładnie opisujące te przypadłości,sposoby naprawy itd.Poszukaj ich i poczytaj.
Ok. poszukam o nadmuchu. Rzeczywiście może być coś na rzeczy bo słyszę przed rozruchem trzask klapki, czego wcześniej nie było a i w trakcie jazdy też coś słychać jak się otwiera-zamyka. Filtr jest po wymianie. Dziękuję za radę.
witam ja ponowię pytanie, czy ma ktoś manuala do wymiany nagrzewnicy bo mam płyn chłodniczy pod nogami pasażera, w bravo I miałem taki sam przypadek i tam winna okazała się nagrzewnica
Wymiana nagrzewnicy wymaga wyjecia całej deski rozdzielczej. Robota taka jak przy wymianie aktywatorow klimy.
Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka
Podepnę się do tematu, mój fiacik po prostu dmucha chłodnym powietrzem pomimo dobrego rozgrzania. Wymieniony filtr kabinowy, dmuchawa dmucha, nie widać ubytków płynu. miał ktoś podobny przypadek?
Przepraszam ale kolega wcześniej napisał że ten typ tak ma. Macie jakieś sposoby na ciepełko z fiata podczas zimy?? Pozdrawiam.
Jeżeli masz klimatyzację dwustrefową wymiana aktywatorów powinna załatwić problem.
Mam manualna zwykłą właśnie. Przy wiekszych minusach nie chce dogrzac na termostacie i czuc ze to nie to co powinno :(
nie wiem czy tak każdy ma ale zeszłej zimy mogłem w samochodzie jechać w krótkim rękawku a teraz czapka i kurtka bo to co dmucha z nawiewów to praktycznie to co jest na podwórku plus może 5 stopni więcej więc raczej nie znam samochodu który by tak miał, nawet mój maluch po przejechaniu kilku kilometrów pozwalał na zdjęcie czapki z głowy przy minus 10.
W trakcie wymiany nagrzewnicy. Mam nadzieję że wróci do normalnościhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/201...15e352f9ae.jpg
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Jako że używam samochodu do pokonywania długich tras, problem niedogrzania kabiny mnie nie dotyczy bo po ok.20km zaczyna dmuchać naprawdę ciepłym powietrzem. Półśrodkiem dla niektórych posiadaczy diesli może być DEFA - mam zamontowaną grzałkę na misce olejowej i dmuchawę w kabinie. Rozwiązanie tanie - wadą jest konieczność posiadania dostępu do 230~. Co do parowania radziłbym sprawdzenie podszybia - tam lubi się gromadzić dużo brudu - małe liście itp. które wlatują tam poprzez kratkę pod szybą a to zatrzymuje wodę.