To jest widok strony w wersji do druku
To jest widok strony w wersji do druku
Przejdź do pełnego widoku tematu
croma 1.9 -
croma 1.9
Witam wszystkich , jestem tu nowy mieszkam za granica i przegladajac ogloszenia natrafilem na crome(y) z silnikami o mocy od 115(jtd chyba?)przez 120konne do 150konnych nie orirntuje sie ale czy 115 konne to jtd? a pozostale to multijet? dzieki i pozdrawiam
[COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]
prosilbym o porade z tych silnikow nie orientuje sie w zadnym ktory najmniej problematyczny by byl glownie chodzi mi o przedlifty , dzieki za porady i podpowiedzi...
-
115-stki to były chyba tylko w stilo a w cromach 120-150-200 w dieslu. A na temat awaryjności silników to masz wszystko na tym forum. Tak samo co do wyboru skrzyni biegów, manual czy automat. Wszystko tu jest. Ja też będę kupował cromę i wiem, że chcę 150 ale skrzynię jaką wybiorę to nie wiem, chciałbym automat ale się boję:niewiem: i na razie czytam i chłonę wiedzę.
-
W Cromach były mjety 115 KM w wersji na np. Belgię, to jest to samo co 120 KM na inne rynki, analogicznie 135KM = 150KM.
-
W niektórych krajach płaci się za ubezpieczenie od mocy silnika, a nie od jego pojemności. Dlatego niektóre silniki mają zdławioną moc.
-
To nie są te same silniki.
115KM pamięta jeszcze czasy Marei, i nie mam pojęcia jak sobie radę daje w Cromie.
-
W marei nie było nigdy 115 KM.
Opisany silnik to nic innego jak 120 km, załatwione. Wszystkie Cromy miały mjet
-
Właśnie ten opis 115 na błotniku wprowadzał w błąd, rzeczywiście silnik 1.8 miał 113 KM ;-)
-
mowimy o dieslach napewno ? i tak chipa wsadze na 150koni
[COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]
a w ¨Belgii¨ place od pojemnosci silnika od tego czy diesiel czy benzyna czy gaz i od pojemnosci tez , widzialem pare razy silniki 2.0, 136 konne mjet ale to sporadyczne przypadki tak jak zobaczyc Crome na ulicy tutaj...
[COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]
jako ze i tak jaka crome bym nie posiadal to i tak chip ja czeka i tak wiec 120 koni optymalne o ile bedzie ciekawa bo w 115konnych mozna przebierac a przynajmniej czesciej sa w ogloszeniach moze bedzie mnie stac na polifta to bym byl zadowolony 150 kucy plus pakiet zalepic egr i wyciac klapy o ile sie orientuje i mam nadzieje ze glupoty nie walnelem jak cos to przepraszm jako ze dopiero zaczynam chlonac wiedze, dzieki za dotychczasowe posty dobrze jest posluchac kogos obytego w fiatach :)
-
Tak jeszcze na zakończenie, wydaję mi się że najepszą renomę mają wersje 150KM 16v. Ale tak jak mówisz, egr+klapy+ewentualnie pomyśleć o dpf jako pakiet startowy to mus. Inaczej silnik się trochę męczy:)
Taka moja skromna opinia:>
-
czy wszystkie 150konne maja dpf ?
-
1 załącznik(i)
Cytat:
Napisał
sebiusz czy wszystkie 150konne maja dpf ?
Nie, są wersje z oraz bez.
Załącznik 17564
-
o :) a gdzie kody silnika znalezc mozna w cromie ?
[COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]
o :) a gdzie kody silnika znalezc mozna w cromie ?
[COLOR="gray"](Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.[/COLOR]
ups sory system mi sie przywiesil i poszlo podwojnie
-
Wg instrukcji:
OZNACZENIE SILNIKA
Jest wytłoczone na bloku cylindrów i podaje typ i kolejny numer fabryczny
-
Wszystkie kody są chyba na tabliczce znamionowej auta. W wersji po fl jest ona zamocowana do belki nad chłodnicą
-
Cytat:
Napisał
Lucek_ Wszystkie kody są chyba na tabliczce znamionowej auta. W wersji po fl jest ona zamocowana do belki nad chłodnicą
Ja u siebie tabliczkę znamionową mam w komorze silnika na błotniku po lewej stronie.