Witajcie.
Kiedyś obiecałem, że opiszę temat i po kilku miesiącach udało się :)
Napisałem to w ciągu kilkunastu minut, może ogólnikowo ale mam nadzieję, że pomocnie.
W razie pytań oczywiście służę pomocą, powodzenia :)
To jest widok strony w wersji do druku
Witajcie.
Kiedyś obiecałem, że opiszę temat i po kilku miesiącach udało się :)
Napisałem to w ciągu kilkunastu minut, może ogólnikowo ale mam nadzieję, że pomocnie.
W razie pytań oczywiście służę pomocą, powodzenia :)
witam właśnie też myślę o tempomacie ale potrzebowałbym rozpiskę wyjść manetki tempomatu ?? żeby coś skonstruować.
Nie widzę opcji edytuj
Tempomat mam i ja !! kupiłem oryginalną manetkę przy okazji pomierzyłem jak to działa i jak się obrobię ze wszystkim to wkleję schemat. dla wersji zrób to sam bez oryginalnej manetki.
Po drugie opis super oraz info że tylko multiecuscan 1.2r1 mam tą opcję inne modele nie miały możliwości aktywowania menetki a bez tego ani rusz.
Witam jestem nowym uzytkownikiem prosilbym o jakis namiar na elm i adapter jaki kupic z gory wielkie dzieki
Dzięki wielkie za poradnik, zastanawiałem się czy wystarczy sama manetka i aktywacja w ecu.
Jak kupie manetkę zabiorę się do roboty i wkleję dodatkowe zdjęcia.
pozdro
Jestem po instalacji tempomatu. Kupiony zestaw przełaczników wraz z tempomatem za 300 zł zmiana programowanie 50 zł.
I wszystko pięknie działa Można sie cieszyć jazdą. Cała operacja trwała 15 minut. Pozdrawiam i polecam
Panowie mam problem z zakupem przełącznika zespolonego.
Zauważyłem że przełączniki są z różnymi kostkami-kabelkami do poduchy. Jedne mają kostki żółte inne fioletowe. Dodatkowo występują przełączniki z dwoma kabelkami do poduchy oraz z jednym. Czy są one wzajemnie kompatybine?
Opis dobry bardzo mi pomógł przy tempomacie ale czasami do połączenia z funkcjami CAN jest potrzebny adapter ;d i osiowanie proxi
Również mam Tempomat :) Super Sprawa :) przy najbliższej okazji napisze poradnik :) Najwięcej roboty było ze zdjęciem poduszki a aktywacja tempomatu trwała 3minuty :)
Jak rozebrać lusterko by w nim zamontować czujnik i czy jest miejsce w ramieniu lusterka do przeprowadzenia kabli?
Witam wszystkich Ja zamontowałem manetki do tempomatu, nowy licznik- z temp zewnetrzną , zamontowałem czujnik temp w lusterku i mam problem z osiowaniem proxi- nie dopisuje nowego licznika(mruga wskazanie km i brak odczytu temperatury). Na oryginalnym liczniku osiowanie jesty ok, ale tempomatu i tak nie moge uruchomić. Czy były takie Doblo 1,4 z 1013 r którym brakowało okablowania do tempomatu? Nawet sprawdzanie działania manetki ( wszystkich przycisków) wskazuje, że nie widzi ON/OFF tempomat , przyśpieszania , ani zwalniania. Kontrolka w liczniku jest aktywowana i manetka też jest aktywowana- gdzie mam problem- bawię sie tym już dobry miesiąc - program MES 1,7 lub 2,2- jestem z Rzeszowa- czy ktoś mógłby pomóc?
Jak ktoś szuka zespolonego z manetką tempomatu - pisać
Kolego masz może na zbyciu taki przełącznik?
Już nie... dawno sprzedany
Hej mam pytanie - czy w wersji z małym wyświetlaczem jest możliwe podpięcie tempomatu?
Jest. Tylko z tego co wiem w 1.4 nie ma okablowania do ecu... możesz spróbować. Ja bawie się z 1.6m-jet(prawdopodobnie nie mam okablowania). Co więcej możesz nawet mieć temperaturę tylko muszisz dokupić sam czujnik (ok.30zł na alledrogo). Powodzenia.
Temperaturę mam fabrycznie zamontowaną :P A z manetką chętnie bym się też pobawił ale to za jakiś czas ;)
Jak chcesz to na forum fiata linea chłopaki bardzo obszernie omówili krok po kroku montaż tempo,tylko na manetce od alfy.
Witam.
Jestem po długiej analizie wymiany przełącznika zespolonego tak aby mieć 3 manetkę z tempomatem.
Moje spostrzeżenia:
1. Silnik 1.3 MJTD 90 KM
2. Wymiana przełącznika przebiegła bez problemu.
3. Duże ceny zespolonego przełącznika dedykowane do Doblo są bardzo drogie - 380,00 zł + koszty przesyłki - dlatego zacząłem kombinować na własną rękę.
4. Zakupiłem zespolony za 165,00 zł i wszystko jest dobrze - jest to manetka od innego samochodu
5. Proxi wykonałem sam i banan pojawił się na buzi:lol:.
6. Wszystkie przewody miałem gotowe do podłączenia tempo. - sprawdziłem wszystkie przejścia, połączenia, przewody przed zakupem pająka.
7. Proszę nie analizować i nie robić połączenia z Forum Linea - sprawdziłem te sposoby opisane na forum i wyskakują tylko same błędy.Manetka od Alfy nie nadaję się. Nasze Doblo są inne niż pozostałe fiaty - ten sam silnik to nie wszystko.
8. Dzięki pomocy kolegi z forum otrzymałem odpowiednie schematy elektryczne do Fiat Doblo II 1.3 MJTD - w ogóle ciężko uzyskać schematy do auta.
9. Teraz to mogę jeździć na długich trasach bez bólu nogi.
Pozdrawiam
Witam,
Ja posiadam Doblo 2.0 multijet i też intensywnie myślę o tempomacie.
Czy kolega mario-012 mógł by się podzielić schematami tempomatu?
A może inny z kolegów ma dostęp do schematów? Zastanawiałem się jeszcze nad montażem kierownicy multimedialnej.
Pozdrawiam