To jest widok strony w wersji do druku
-
zakup Fiat Croma 2,4
Czy ktoś z kolegów klubowiczów potrafiłby policzyć ile będzie kosztować przygotowanie auta do rejestracji?
Rzecz dotyczy fiata Croma 2,4 rok produkcji 2006. Nie jestem w stanie sam tego zrobić niestety, bo cena zakupu auta a cena która podlega akcyzie to mogą być dwie różne rzeczy, nieraz odległe od siebie a ja jestem niestety za głupi żeby takie rzeczy robić. Przy wysokiej wartości akcyz dla pojemności 2,4 można się naciąć, a tego chciałbym uniknąć dlatego proszę bardziej doświadczonych kolegów o radę
znalazłem coś takiego przy okazji proszę o opinie:
FIAT CROMA 2,4 JTD 2006 rok 200 koni skóra automat zobacz Płock ? Tablica.pl
VIN - ZFA19400002045301
cena dotyczy zakupu auta plus wszystkie opłaty
wdzięczny będę za każdą uwagę
pozdrawiam forumowiczów
-
do ceny należy doliczyć 18.6% akcyzy (najlepiej sprawdzić średnią cenę rynkową auta w eurotaksie aby potem urząd celny nie miał uwag że cena jest za niska w umowie) 2% podatek od dochodu ( też nie wpisywać za niskiej wartości bo urząd skarbowy to i tak zweryfikuje i naliczy po swojemu) podatek ekologiczny 500 zł i pozostałe opłaty w rejestracji, nie pamiętam jak jest obecnie gdy auto ma ważmy przegląd zagraniczny czy trzeba w Polsce go jeszcze raz robić po moich ogólnych wyliczeniach wychodzi cena jakieś 23 - 24 tyś zł
nie zapomnij że auto powinno posiadać 2 klucze i kartę z kodami
a tak na marginesie to ta croma to nie ful opcja jak napisał sprzedawca - brak navi, szklanego dachu, pakietu chrom , świateł ksenon , monitora dvd dla tylnej kanapy, alu 18 i tylko 6 poduszek , ciekawe czy ma elektryczną regulacje siedzeń
-
Koszty rejestracji to: 62 PLN za czerwone tablice by przeprowadzić przegląd (jeśli auto nie ma ważnego przeglądu) + 256 PLN za normalne tablice, kartę pojazdu, dowód tymczasowy, dowód stały i naklejki.
rejestracja czasowa: BIP
rejestracja stała: BIP
pzdr
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Tylko nie podpisuj umowy "na Niemca" - z osobą, której nie widzisz, w kraju w którym nie byłeś... To przestępstwo i na dodatek w przypadku problemów z autem nic Cię nie chroni.
Uwaga na VAT - auto mogło zostać sprzedane w cenie netto.
pzdr
-
Dzięki koledzy, każda wasza uwaga jest bardzo cenna
aż strach pomyśleć ileż to niespodzianek czai się na poczciwego człeka......
-
A może ktoś ma szansę sprawdzić historię auta po numerze VIN??
Pewnie jak było nowe to jeździło do serwisu
-
jaro- coś czujników też nie zauważyłem, a i brakuje 1 kapselka na feldze ;)
krzysztofd - mam nadzieję, że wiesz,iż ten przebieg jaki będzie na liczniku to raczej bajki? Podjedź nim do ASO Fiata i powiedz, żeby weszli do modułu DPF. Będziesz znał przebieg licznika przy ostatniej zmianie oleju (tego nie da się skręcić). Przeczytałeś sobie wszystkie za i przeciw 2.4? Licz się ze średnim spalaniem typu 8l na trasie i 10-14 w mieście (zależy od korków). Sprawdź też koniecznie na ciepłym oleju pracę automatu (a konkretniej zmiany 3 na 4 bieg i redukcja). Jak szarpie to odpuść, bo będzie drogo
-
Cytat:
Napisał
gopspeedy jaro- coś czujników też nie zauważyłem, a i brakuje 1 kapselka na feldze ;)
krzysztofd - mam nadzieję, że wiesz,iż ten przebieg jaki będzie na liczniku to raczej bajki? Podjedź nim do ASO Fiata i powiedz, żeby weszli do modułu DPF. Będziesz znał przebieg licznika przy ostatniej zmianie oleju (tego nie da się skręcić). Przeczytałeś sobie wszystkie za i przeciw 2.4? Licz się ze średnim spalaniem typu 8l na trasie i 10-14 w mieście (zależy od korków). Sprawdź też koniecznie na ciepłym oleju pracę automatu (a konkretniej zmiany 3 na 4 bieg i redukcja). Jak szarpie to odpuść, bo będzie drogo
Dane o wypalaniu DPF odczytasz to zwykłym Multiecuscan i to w wersji bez licencji (kablem VAG, lub ELM37).
Poza tym podejrzane jest kiedy Odometer wskazuje "0".
pzdr
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Dane z bazy fiata:
NUMER REJESTRACYJNY DD963AY (pierwsza rejestracja - czerwiec 2006)
VIN ZFA19400002045301 MODEL N.CROMA 2.4 JTD 20V 200CV EMOTION
o historię (przeglądy przy jakim przebiegu) musisz zapytać w ASO
pzdr
-
mrozek- to, że odczytam to wiem, ale nie każdy ma taki kabel od razu, a jeśli planuje sprawdzenie wozu w ASO i niech to przy okazji zrobią
-
ma czujniki - popatrz uważnie
-
fakt, na telefonie ich nie było widać
-
Cytat:
Napisał
gopspeedy mrozek- to, że odczytam to wiem, ale nie każdy ma taki kabel od razu, a jeśli planuje sprawdzenie wozu w ASO i niech to przy okazji zrobią
Jasne. Kabel warto kupić bo kosztuje grosze (35-45 PLN). Szukając auta zawsze oglądam wiele ofert i gdybym nawet z połową z nich miał jechać do ASO to bym wydał krocie :-)
pzdr
-
Cytat:
Napisał
gopspeedy krzysztofd - mam nadzieję, że wiesz,iż ten przebieg jaki będzie na liczniku to raczej bajki? Podjedź nim do ASO Fiata i powiedz, żeby weszli do modułu DPF. Będziesz znał przebieg licznika przy ostatniej zmianie oleju (tego nie da się skręcić). Przeczytałeś sobie wszystkie za i przeciw 2.4? Licz się ze średnim spalaniem typu 8l na trasie i 10-14 w mieście (zależy od korków). Sprawdź też koniecznie na ciepłym oleju pracę automatu (a konkretniej zmiany 3 na 4 bieg i redukcja). Jak szarpie to odpuść, bo będzie drogo
gospeedy, tu się pojawia kolejne pytanie - kiedy olej osiągnie właściwą temperaturę??
Wybieram się na dniach na oględziny do Gniezna, a widziałem sporo ogłoszeń z Wełnicy. Warto tam zajrzeć?
-
W Gnieźnie sporo ściemniaczy, ale warto tam pojechać bo zobaczysz ponad 10 aut (w różnych wersjach) i wejdziesz na odpowiedni tryb wyszukiwania ;-)
pzdr
-
Wiem o tym, magicy czarują te auta:smile:
samochód 3 letni - przebieg 130 tys. km średnia 43tys km/rok
samochód 5 letni - przebieg 150 tys. km średnia 30tys km/rok
Ciekawe czy za kilka lat będą pokazywać ujemne przebiegi ?
-
Do tego kantują na rocznikach - podają datę pierwszej rejestracji jako datę produkcji.