Witam planuje kupić fiata bravo w dieslu (używanego) i mam pytanie jak poznać czy taki fiacik ma dpf czy nie ?
To jest widok strony w wersji do druku
Witam planuje kupić fiata bravo w dieslu (używanego) i mam pytanie jak poznać czy taki fiacik ma dpf czy nie ?
wejść pod auto i sprawdzić to jedna wersja inna wziąć nr vin i sprawdzić
[ Dodano: 2011-05-07, 20:15 ]
p.s jaką wersję szukasz.
1,9 120 km taką mam na oku . A który jest lepszy 1,9 czy 1,6 ? I czym się różnią ?
różnią się pojemności. ja mam 1.9 120 KM i nie mam dpf'a jak wejdziesz pod auto to od razu widać czy am czy nie. ogólnie spalanie jak na takie auto przyzwoite o ile nie jedzie się więcej jak 110
A jak osiągi 1,9 120 km ma kopa ?? Bo stilo miało dobre osiągi.
no odejście ma to trzeba przyznać robi wrażenie ja mam czarnego w perle ( nie polecam ładnie wygląda ciężko utrzymać widać każdy pyłek) spalanie tak przy jeździe 120/110 z jazdą przez wioski 60 to średnie spalanie 5.6 ja zrobiłem swoim już 6 tyś od 1 marca i średnie spalanie 5.8 choć dużo jeżdżę na trasach. i staram się nie przekraczać 110 ale przy 200 wierz mi fajnie ciągnie :D
Zakupiłem dzisiaj fiata bravo 1,9 120 km czarny metalik bogato wyposażony 2008 rocznik . Narazie jestem zachwycony autem ale zobaczymy jak troche nim pośmigam .
bartek19941, czyli masz identycznego jak mój. klimatronik i te sprawy :D
Chyba tak pakiet chrom 4 el szybki , czujniki parkowania tył .I pare innych bajerów . Trzeba troche uważać bo zawieszenie dość niskie ale ma niezle silnik osłonięty od dołu.
a powiedz mi jak wygląda zużycie opon z tyłu. nie sa bardziej zużyte od wewnątrz??
Wiesz co mam prawie nowe opony w nim więc są równe . Ale jak coś zobacze to napisze .
jakbyś mógł podjechać do jakiejś stacji diagnostycznej i żeby zobaczyli geometrie tyłu to byłbym wdzięczny u mnie jest -2 a podobno powinno byc od 0 do 4 i to mnie tak trochę martwi
Wiesz co nie bardzo mi jest to na reke bo w ciągu ostatnich 3 dni był juz na 2 przeglądach :D 1 przed zakupem a 2 do rejestracji byl potrzebny i sprawdzali mi geometrie 2 razy i wszystko gra ale jaki był dokladnie wynik to nie pamietam. Poszukam cos w internecie na ten temat i dam znac jak cos znajde . Ale jesli Ci tnie opony to chyba cos jest nie tak .
no i zdiagnozowane poszły łożyska na wahaczu
no że nie tak to wiedziałem tylko zastanawiało mnie co jest nie tak.
To dobrze juz mozesz spac spokojnie :) I cieszyc sie z auata .
[size=2][ Dodano: 2011-05-19, 16:33 ][/size]
Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie filtra dpf . Mianowicie Bravo z dpf jest wyposażone w kontrolkę która informuje o zatkanym dpf i ta kontrolka podczas uruchomienia akumutatora powinna zapalić się i zgasąć . Więc jeśli sie nie zapala to jest szansa że nie ma dpf ? (oczywiście bore pod uwagę że może być spalona kontrolka lub uszkodzony jakiś czujnik w dpf )
Nie wiem jak w bravo ... ale w Mito które ma 1.6 mjet z DPFem zapala sie info o nim na dzień dobry i gaśnie - sygnał na wyświetlaczu na stałe pojawia się w momencie gdy zatkanie filtra przekracza "jakąś tam" wartość . Więc stawiam że u ciebie jeżeli nic się nie świeci ... to te opcje z nawiasu :) lub prawdopodobnie filtra nie masz ( chyba nawet nie widziałem nigdy 1,9 120km z DPFem ... :roll: ) .
Osobną kwestią jest to że podjeżdżając do dobrego mechanika, ten po jednym "rzucie okiem" :) mówi czy masz czy nie masz dpf'a . Po Vin'ie w serwisie też Ci to powinni bez problemu sprawdzić .
podnieś maske i sprawdz na tablice znamionowej kod silnika poniżej lista:
Załącznik 3805
Witam, trochę odkopię temat, ale zastanawiam się nad kupnem Fiata Bravo, jednak chciałbym uniknąć ewentualnych problemów jakie mogą się pojawić z filtrem DPF, auta będę w 90% używał w mieście. Pytanie, jak w ePer dekodując VIN sprawdzić czy auto w fabryce dostało w/w filtr? Sprawdzając VIN np tego autka Fiat Bravo 24900.00 PLN. Częstochowa - otoMoto.pl widzę, że ma normę emisji spalin Euro4, ale w częściach nie potrafię tego znaleźć. I jeszcze pytanie, warto dać te ~25K za bravo takie jak w tym linku ?
Raczej ma dpf ale zawsze można go usunąć. Co do auta to za taką kasę kupiłem swojego, ten sam rocznik ale za to na wypasie ciemne szyby, bixenon, grzane fotele i mocniejszy motor 1.9 16v. DPFa też już usuwałem przy czym została zwiększona moc.
O ile dobrze pamiętam to zagraniczne NB, a tak jest w przypadku tego Bravo mają dpf.
Spokojnie można dpf usunąć i jeszcze dodać mocy, będzie chodził jak rakieta przy nie wielkim zużyciu paliwa.
A tak na marginesie, skoro planujesz 90% jazdy po mieście to po co ladujesz sie w diesla, ja miałem ten sam dylemat i wybrałem benzynę.